Skocz do zawartości
IGNORED

stereo z mozliwoscia rozbudowy do KD

Soulraiser

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako ze jestem dosc zielony w temacie elektroniki i parametrow sprzetu audio prosze o jakies sugestie. Chcialbym kupic ladnie grajace stereo (wzmak + kolumny podlogowe + ewentualnie cd) ktore moglbym za jakis rok moze 2 przekształcić w zestaw kina domowego i kupic prawdziwy zestaw stereo. Moj budzet to ok. 2000zl. Pokoj do naglosnienia to prawie pusty salon 18m2. Zalezy mi na czystym pelnym jak najbardziej naturalnym brzmieniu. Wyrazna ale nie meczaca gora, slyzzalny srodek, i dynamiczny gleboki ale nie przesadzony bas. Slucham glownie muzyki gitarowej, zarowno tej lagodnieiszej jak i mocniejszych zespolow, ale osatnio rowniez jazzu soulu a nawet klasyki. Jako ze kocham dzwiek perkusji chcialbym go jak najbardziej uwydatnic nie zapominajac o wysokich mocnych glosach wokalistek gothic metalowych. Wymagania spore ale chcialbym przez czas odkladania funduszy na cos z prawdziwego zdarzenia jak najlepiej wykorzystac te 2000 ktore teraz mam na to ddostepne. Myslalem o zestawach typu wzmak yamahy lub onkyo z nizszej polki + taga harmony 606v3. Ponoc ladnie to gra i trafia w moje gusta ale tak jak pisalem na poczatku jestem zielony w paraketrach producentach itd. A odsluchy itp bede mogl umawiac dopiero za jakies 2 tygodnie i chcialbym przez ten czas jakies opcje sobie przygotowac. Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

https://www.audiostereo.pl/topic/102311-stereo-z-mozliwoscia-rozbudowy-do-kd/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...