Skocz do zawartości
IGNORED

Problem ze słuchawkami Sennheiser RS180


Milosz3ds

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Jestem nowym użytkownikiem forum. Postanowiłem się zarejestrować, ponieważ mam niemały problem dotyczący słuchawek.

 

Prawie miesiąc temu zamówiłem sobie słuchawki bezprzewodowe Sennheiser RS 180. Po otrzymaniu ich i wsadzeniu na głowę - od razu zaczął mi przeszkadzać szum w lewej słuchawce. Napisałem zarówno do sprzedawcy (który polecił mi sprawdzenie słuchawek w innym gniazdku i powiedział, że 90% tych słuchawek tak ma), jak i do dystrybutora Sennheisera na Polskę - który napisał, że żadne szumy absolutnie nie powinny mieć miejsca. Szumy pojawiały się zwłaszcza podczas "ciszy" w słuchawkach, a przynajmniej wtedy były najlepiej słyszalne.

 

Najgorzej było podczas oglądania filmów - kiedy była jakaś scena w której aktorzy mówią i nie było muzyki w tle - przed i po każdej wypowiedzianej kwestii pojawiał się szum, który znikał kiedy pojawiał się jakikolwiek dźwięk. Mając słuchawki na głowie, bez uruchomionego źródła dźwięku - słychać ciągły szum, co jakiś czas ten szum się wzmacnia dosłownie na pół sekundy i znów wraca do zwykłego szumu.

 

Oczywiście słuchawki odesłałem do sklepu w którym je kupiłem - sprzedawca sam porównywał z innymi, odesłał też do serwisu - okazało się, że wszystko z nimi w porządku. Dostałem w związku z tym trzy możliwości:

 

- odesłanie mi starych słuchawek,

- przysłanie nowych słuchawek, tego samego modelu,

- wymiana słuchawek na model AKG K 935.

 

Sam nie wiem co robić. Specjalnie poszedłem do jednego z dużych sklepów z elektroniką, żeby zobaczyć jak się sprawują tam te słuchawki - wydawało mi się, że szumu nie było. Ale oczywiście to było w sklepie gdzie było dość głośno - więc warunki odsłuchu nie były zbyt dobre :) Słuchawki pod innymi względami mi odpowiadają, tylko ten szum jest straszny. Nie wiem też jak to będzie wyglądało na przykład z ewentualnym zwrotem takich słuchawek. Przy zakupach przez internet mamy możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty jego dostarczenia - bez podania powodu. Ja swoje odesłałem z reklamacją po 4 dniach. Czy teraz, jak otrzymam nowe, fabrycznie zapakowane słuchawki i okaże się, że one też szumią - czy będę mógł od nowa skorzystać z tych 10 dni na zwrot słuchawek? Może ktoś będzie miał wiedzę również na ten temat.

 

Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam.

Dopisz może do czego podłączasz słuchawki(nadajnik) i czy sprawdzałeś jakieś inne

na swoim sprzęcie lub poprostu swoje słuchawki gdzieś indziej...

 

Szumy przy takiej konstrukcji mogą występować w następstwie problemów

z sygnałem radiowym.

Jeśli jest możliwość(nie bawiłem się tym modelem) to trzeba byłoby sprawdzić

czy problem szumienia występuje równocześnie nie przy radiowym połączeniu słuchawek

a za pomocą kabelków..

Miałem ( w zasadzie mam je jeszcze gdzieś) Sennheiser HDR140 też szumiały jak była cisza,czy nawet cichy dźwięk typu jakieś ciche intro utworu, jak pojawiało się więcej dźwięku,to szum znikał. Musisz brać jeszcze pod uwagę,że jak mieszkasz w jakimś bloku,to wszystke kable jakie się w nim znajdują,a jest tego sporo,będą przeszkadzać. Moje czasem potrafiły same grać.Jak parę razy zapomniałem wyłączyć,to same zaczęły grać,nie wiem czy to była jakaś stacja radiowa,ale było słychać muzykę,której ja nie puszczałem w tym czasie.

<iframe src='http://gunclub.ea.com/pl/profile/12192e93-377a-4251-95e2-3177f9f381d4/embed' height='410' width='468' scrolling='no' ></iframe>

Dzięki bardzo Panowie za odpowiedź!

 

tecnoselfrx:

 

Podpinałem szczerze mówiąc do czego się da - od komputera, przez wieżę aż do odtwarzacza mp3. Po tym właśnie odkryłem, że szumią one same z siebie - niezależnie od podpiętego źródła. Nawet jeśli nie są podpięte - to szumią. Niestety nie ma takiej możliwości, żeby podpiąć je za pomocą kabla, więc to odpada.

 

frost1971:

 

tak, rzeczywiście mieszkam w bloku. Kabli mam dość dużo wszędzie dookoła, to też jest fakt. Jednak patrzyłem też w zupełnie innym miejscu (dokładniej - łazienka) gdzie jest tylko pralka - która i tak była wyłączona - i szum cały czas był. Jutro lub pojutrze powinienem otrzymać nowe słuchawki, zobaczymy czy problem nadal będzie występował.

 

Dzięki raz jeszcze Panowie. Zobaczę jak będzie wyglądać sytuacja z nowym sprzętem - w razie czego będę jeszcze tutaj pisać.

 

Pozdrawiam!

Tu nie chodzi tylko o twoje mieszkanie,łazienkę,a raczej o instalację elektryczną całego bloku. To wszystko jest razem połączone i to wszystko będzie wprowadzać zakłócenia,szumy.

<iframe src='http://gunclub.ea.com/pl/profile/12192e93-377a-4251-95e2-3177f9f381d4/embed' height='410' width='468' scrolling='no' ></iframe>

Nie wiem czy dobrze rozumiem w związku z tym - sugerujesz, że zakłócenia może powodować sam prąd w gniazdku? Czy w takim razie jest taka możliwość, żeby kupić jakąś porządniejszą listwę przeciwprzepięciową, czy też coś w stylu ups'a, żeby "oczyścić" prąd?

 

Dzięki raz jeszcze za odpowiedź.

Mam swoje Sennheiser'y juz ponad rok i ani razu nic mi nie szumiało. Jedynie co się zdarza to zanik sygnału przy odległości około 8 metrów od nadajnika i kilku ścianach oraz suficie. Jako że sygnał nadawany jest cyfrowo to dźwięk albo jest albo go nie ma. Szumy i to tylko w jednej słuchawce wg mnie wskazują na wadę fabryczną - oddaj do serwisu.

 

Sent from my Commodore 64

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.