Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z DTS 96/24 w Denon DVD 2910


Haftmanus

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z odtwarzaniem źródła nagranego w DTS 96/24 na zestawie Denon DVD 2910 + AVR 2805. Objaw jest taki, że zarówno DVD jak i AVR rozpoznają prawidłowo format danych, ale odtwarzanie poprzez cyfrowe łącze jest przyciszone około 40 db. Normalne podgłośnienie powoduje znaczny wzrost szumów. Modyfikowałem opcje na wszelkie sposoby, przeczytałem instrukcje w obu urządzeniach, przeszukalem internet, bez rezultatu. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/12776-problem-z-dts-9624-w-denon-dvd-2910/
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Opublikowano na www.petergabriel.com i jest to zarazem odpowiedź na mój problem.

 

Since the release of the PLAY DVD we have become aware of an issue with the DTS soundtrack on the latest generation of surround amplifiers.

 

PLAY is the first disc produced using a new DTS encoder and it seems that the version we used has set a flag within the DTS audio stream that can cause a 30db reduction in volume.

 

We have only experienced the issue on a Denon AVR-3805 amplifier (kindly lent to us by Denon UK), although it may be more widespread as new audio decoder chips reach the consumer market in other products. Reading through our DVD forum, our experience would tie in with the comments of people on the boards . A 30db volume reduction is very noticeable, so the DTS audio heard through these amplifiers is going to be both disappointing, and give a you big shock if you turn it up and then flip back to one of the other audio tracks, or navigate back to a menu.

 

Only the latest amplifiers are reading the 'Dialogue Normalization" setting in the DTS audio which is causing the volume reduction. Other amplifiers are simply ignoring this information, so during the product development and testing, and to most consumers the DTS was and still is the best sounding audio on the disc.

 

We are currently working with DTS, Warner Vision and Denon to find a solution, and will keep you posted.

 

Please let us know if you have experienced this problem on any other equipment.

 

Mail us with PLAY DTS problems

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.