Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z DENON AVR-1604


Komzar

Rekomendowane odpowiedzi

Urzadzenie (DENON AVR 1604) kupilem normalnie w sklepie tyle tylko ze w promocji no i szukam czy wszystko w nim jest OK. Mam poważne podejrzenia, że poziom szumów jaki mam w słuchawkach jest troszkę za wysoki. Kolega który ma tez DENONa ( inny model ) nie zauważył takich problemów. Konkretnie chodzi o to, ze w sytuacji gdy nie ma nic na wejsciu w sluchawkach slysze lekki szum praktycznie niezależnie od wzmocnienia ( -70db do –20db) poziom tego szumu jest stały. Jest to taki miekki i dosc przyjemny szum , no ale wydawalo mi się, ze w sprzecie tej klasy tego szumu nie bedzie przy malych wzmocnieniach. Co jeszcze wazne, jak wzmocnienie ustawie na minus nieskonczonosc czyli praktycznie odłącze wzmacniacz to szum znika. Dodam jeszcze, ze sprawdzam to na słuchawkach Tonsil SD-426.

Moje pytanie jest takie, czy w tym modelu to standard czy może powinienem zgłosic się do producenta w ramach gwarancji, ewentualnie gdzie mogę znaleźć jakieś parametry tego co powinno być na wyjściu słuchawkowym.

 

Z góry dziękuje za odpowiedz.

 

Komzar

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/13710-problem-z-denon-avr-1604/
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.