Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz Marantz PM6007 vs PM7000N ,jakie różnice w dźwieku ?


Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, sls napisał:

Nie przesadzaj już z tym "niszczą". Komuś może się oczywiście podobać dźwięk konkretnych kolumn i uzna je lepszymi od 10 innych w tym lub podobnym zakresie cenowym ale to nie znaczy że inni robią dziadostwo zwłaszcza gdy są to firmy z dużym doświadczeniem i zapleczem inżynierów z którym prawdopodobnie żadna firma w Polsce nie może się równać. Dodam jeszcze że nie jestem jakimś fanem tych marek ani takowych kolumn nie posiadam. Swoją drogą porównywałem kiedyś Minasy do kilku innych kolumn i bardziej spodobały mi się kolumny z dużej renomowanej firmy, w zasadzie samym testem byłem rozczarowany po przeczytaniu na tym forum wielu pochlebnych recenzji o Minasach. Nie twierdzę bynajmniej że są to złe kolumny ale po odsłuchu w tamtym systemie wybrałbym inne.

Masz racje zbyt mocne słowo użyte przeze mnie "niszczą". Nie odmawiam dużym korporacją zatrudniającym inżynierów że nie znają się na produkcji głośników. Chodzi o lokalne firmy, gdzie właściciel potrafi zestroić odpowiednio głośniki z pasją i zaangażowaniem. Przecież też korzysta z renomowanych producentów części, sam ich nie produkując. Przykładem jest pare polskich firm w tym Studio16Hertz. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony równo ze strojenia Canto Grand New jak i użytych podzespołów oraz jakości samego wykonania np. przepiękna okleina fornir włoskiej firmy Alpi. Renomowane firmy idą na masówkę gdzie muszą zarobić na reklamę. Nie namawiam ale warto posłuchać.

2 minuty temu, Zigapp napisał:

Masz racje zbyt mocne słowo użyte przeze mnie "niszczą". Nie odmawiam dużym korporacją zatrudniającym inżynierów że nie znają się na produkcji głośników. Chodzi o lokalne firmy, gdzie właściciel potrafi zestroić odpowiednio głośniki z pasją i zaangażowaniem. Przecież też korzysta z renomowanych producentów części, sam ich nie produkując. Przykładem jest pare polskich firm w tym Studio16Hertz. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony równo ze strojenia Canto Grand New jak i użytych podzespołów oraz jakości samego wykonania np. przepiękna okleina fornir włoskiej firmy Alpi. Renomowane firmy idą na masówkę gdzie muszą zarobić na reklamę. Nie namawiam ale warto posłuchać.

Niestety nie mam gdzie ich posluchac .Tu gdzie mieszkam ,nie ma ich nigdzie w ofercie. 

Taką opinię przedstawiam od człowieka który zna się na rzeczy:

Focal Aria to kolejny przykład produktu budowanego za grosze,z tego można zrobić dobre brzmienie ? 
w zał zwrotnica z modelu Aria 948 podłogówki ,tutaj całość nie kosztuje nawet 20 zł, tak podłe kondensatory elektrolityczne nie występuje w żadnej szanującej się firmie ,z tego ma być dźwięk ? Głośniki Focal od dziesiątek lat produkuje ale.....tutaj tanie chińczyki powkładali bo swoje mają już tylko do droższych kolumn na membranach Diagram W. Nawet forniru nie ma tylko okleina .....winylowa ,w tej cenie ? W tych kolumnach brak jest przełomu środka i góry ,trąbki brzmią jakby zza kotary

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 22.02.2021 o 22:08, Zigapp napisał:

Witam, osobiście polecam Marantza PM7000N. Sam go posiadam, jak też Naima więc mogę porównać choć to odległe cenowo produkty.  Marantz gra przestrzennie, bardzo dobre stereo, muzykalny z dobrze kontrolowanym basem. Nie ma co się zastanawiać. Kupisz go za 5 tyś. i masz bardzo dobry wzmacniacz, odtwarzacz strumieniowy z dobrze działającą arką Heos.

Ja osobiście polecam monitory Canto Grand New ze Studia 16 Herz. Idealne połączenie. Taki zestaw posiadam a same głośniki dosłownie niszczą focale, klipshe, Dynaudio itp.

Ja posiadam pm7000n już ponad miesiąc i jestem mega zadowolony, u mnie gra z podłogówkami Sonus Faber Lumina III w salonie 17m

  • 3 lata później...
W dniu 4.03.2021 o 21:32, Emiliano napisał:

Ja posiadam pm7000n już ponad miesiąc i jestem mega zadowolony, u mnie gra z podłogówkami Sonus Faber Lumina III w salonie 17m

Cześć. 
Czy nadal po latach posiadasz ten zestaw? Jeśli tak, to jak się sprawuję? Sam osobiście rozważam takie połączenie. Odsłuchy Lumina III były satysfakcjonujące, ale sprawdzałem je w sklepie na wzmacniaczu CXA81 MkII. 

Edytowane przez MaciekGr
W dniu 18.02.2025 o 17:23, MaciekGr napisał:

Cześć. 
Czy nadal po latach posiadasz ten zestaw? Jeśli tak, to jak się sprawuję? Sam osobiście rozważam takie połączenie. Odsłuchy Lumina III były satysfakcjonujące, ale sprawdzałem je w sklepie na wzmacniaczu CXA81 MkII. 

Nie sugeruj się czyjąś opinią. Czy kolumny się tobie podobały z jakimi na przykład innymi modelami miałeś okazję porównać? 

Z czym te kolumny lepiej zagrały z pm7000n czy cxa81? Według ciebie

45 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Nie sugeruj się czyjąś opinią. Czy kolumny się tobie podobały z jakimi na przykład innymi modelami miałeś okazję porównać? 

Z czym te kolumny lepiej zagrały z pm7000n czy cxa81? Według ciebie

W sumie racja, ostatecznie będą się liczyć moje własne wrażenia i odczucia. 
Zaczęło się od zainteresowania modelem Lumina II i to mnie przyciągnęło do sklepu. Sprzedawca zaprezentował mi je ze wzmacniaczem Marantz 70s. Podobało mi się bardzo. Porównywaliśmy z MA Silver 100, Focal Aria Evo 1, w innym sklepie jeszcze Dali Oberon, Focal Theva. Lumina sprawiała najlepsze wrażenie w tych gatunkach, których słucham najczęściej.
Dodatkowo, dla porównania sprzedawca podpiął też Lumina III oraz V. I tu już zmieniły się zasady gry. Od tej pory podstawkoce zmalały w moich oczach. Lumina III oddawała wszystko lepiej. Separacja, dynamiczne akcenty, spokojnie zaznaczony i wyraźny bas. Model V miał bardziej dominujący bas, dla mnie niedobrze, ale reszta też na poziomie.

Kolejna wizyta w sklepie, już w sali odsłuchowej, poprosiłem ponownie Lumina III i jakiś dobry wzmacniacz. Panowie podpięli Arcam SA30, następnie poprosiłem o sprawdzenie CXA81 mk2 i do tego był chyba jakiś lepszy streamer z serii EXN. Sprzęt klasa, efekt bardzo dobry. W Cambridge nie podobał mi się duży skok regulacji głośności na pilocie, ręcznie nie sprawdzałem.  Ponadto chyba wolałbym mieć też prostą korekcję bass i treble.

W domu moim punktem odniesienia był pożyczony mały zestaw Yamaha Pianocraft + sub. W międzyczasie kupiłem tak na teraz używany Pianocraft ale większy i lepszy R-N870D z kolumnami BP401 a ten pożyczony oddałem. Porównywałem oba komplety przez dwa tygodnie, myślę, że sporo się nauczyłem. Okazało się, że potrzebuję mieć podobnego suba, bo samo to przestało grać, bez energii, jakby ktoś zasilanie zmniejszył. Kupiłem na OLx suba yamahy, starszego, ale w ładnym stanie.  Działa to razem świetnie i podoba mi się muzyka na tym 🙂

I tym sposobem doszedłem do punktu, w którym nie jestem już „na kupnie” teraz, pilnie, tylko mogę sobie na spokojnie sprzęt obadać i ewentualnie upgrejdować jak będę miał ochotę i pieniądze. I tym samym odsunąłem nieco zakupy w czasie, ponieważ zrobiły się wyższe kwoty za te urządzenia, którymi jestem zainteresowany.

Katalogowo od 4000zł za Lumina II + 3700zł Marantz 70s do 8000zł za kolumny podłogowe + 5000-6000zł w górę za wzmacniacz i ewentualnie źródło -  serie 60n, model 50, 40n… albo nieco taniej wciąż dostępny jeszcze 7000n .

W niedalekiej przyszłości mam ochotę sprawdzić w salonie i odsłuchać właśnie te wyższe modele Marantza i zobaczyć czy będę chciał w to iść, czy nie. Oraz z kolumn chętnie porównałbym jeszcze z jakimiś innymi. Przykładowo w oko wpadły mi jeszcze Dynaudio Evoke 20, Evoke 30. Vienna Acoustics, może Mozart, Beethoven Baby.

Także potrzeba czasu oraz zaangażowania żeby się gdzieś wybrać i sprawdzić. Zauważyłem, że nic nie zastąpi własnego doświadczenia, żadna wiedza zgromadzona z internetu 🙂

 

6 minut temu, MaciekGr napisał:

W sumie racja, ostatecznie będą się liczyć moje własne wrażenia i odczucia. 
Zaczęło się od zainteresowania modelem Lumina II i to mnie przyciągnęło do sklepu. Sprzedawca zaprezentował mi je ze wzmacniaczem Marantz 70s. Podobało mi się bardzo. Porównywaliśmy z MA Silver 100, Focal Aria Evo 1, w innym sklepie jeszcze Dali Oberon, Focal Theva. Lumina sprawiała najlepsze wrażenie w tych gatunkach, których słucham najczęściej.
Dodatkowo, dla porównania sprzedawca podpiął też Lumina III oraz V. I tu już zmieniły się zasady gry. Od tej pory podstawkoce zmalały w moich oczach. Lumina III oddawała wszystko lepiej. Separacja, dynamiczne akcenty, spokojnie zaznaczony i wyraźny bas. Model V miał bardziej dominujący bas, dla mnie niedobrze, ale reszta też na poziomie.

Kolejna wizyta w sklepie, już w sali odsłuchowej, poprosiłem ponownie Lumina III i jakiś dobry wzmacniacz. Panowie podpięli Arcam SA30, następnie poprosiłem o sprawdzenie CXA81 mk2 i do tego był chyba jakiś lepszy streamer z serii EXN. Sprzęt klasa, efekt bardzo dobry. W Cambridge nie podobał mi się duży skok regulacji głośności na pilocie, ręcznie nie sprawdzałem.  Ponadto chyba wolałbym mieć też prostą korekcję bass i treble.

W domu moim punktem odniesienia był pożyczony mały zestaw Yamaha Pianocraft + sub. W międzyczasie kupiłem tak na teraz używany Pianocraft ale większy i lepszy R-N870D z kolumnami BP401 a ten pożyczony oddałem. Porównywałem oba komplety przez dwa tygodnie, myślę, że sporo się nauczyłem. Okazało się, że potrzebuję mieć podobnego suba, bo samo to przestało grać, bez energii, jakby ktoś zasilanie zmniejszył. Kupiłem na OLx suba yamahy, starszego, ale w ładnym stanie.  Działa to razem świetnie i podoba mi się muzyka na tym 🙂

I tym sposobem doszedłem do punktu, w którym nie jestem już „na kupnie” teraz, pilnie, tylko mogę sobie na spokojnie sprzęt obadać i ewentualnie upgrejdować jak będę miał ochotę i pieniądze. I tym samym odsunąłem nieco zakupy w czasie, ponieważ zrobiły się wyższe kwoty za te urządzenia, którymi jestem zainteresowany.

Katalogowo od 4000zł za Lumina II + 3700zł Marantz 70s do 8000zł za kolumny podłogowe + 5000-6000zł w górę za wzmacniacz i ewentualnie źródło -  serie 60n, model 50, 40n… albo nieco taniej wciąż dostępny jeszcze 7000n .

W niedalekiej przyszłości mam ochotę sprawdzić w salonie i odsłuchać właśnie te wyższe modele Marantza i zobaczyć czy będę chciał w to iść, czy nie. Oraz z kolumn chętnie porównałbym jeszcze z jakimiś innymi. Przykładowo w oko wpadły mi jeszcze Dynaudio Evoke 20, Evoke 30. Vienna Acoustics, może Mozart, Beethoven Baby.

Także potrzeba czasu oraz zaangażowania żeby się gdzieś wybrać i sprawdzić. Zauważyłem, że nic nie zastąpi własnego doświadczenia, żadna wiedza zgromadzona z internetu 🙂

 

No widzisz to ty masz całkiem spore doświadczenie jeżeli chodzi o odsłuch więc tym bardziej nie sugeruje się czyjąś opinią skoro już masz mnie tak ubogą swoją. Skok duży z pilota u Brytyjczyków to nie jest rzadkość jeżeli chodzi o ręczną pokrętło No to tutaj nie ma problemu. 

Wyraźnie te kolumny ci pasują więc jak najbardziej po prostu dobierz do nich odpowiedni wzmacniacz najlepiej by było po odsłuchu domowym

2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

No widzisz to ty masz całkiem spore doświadczenie jeżeli chodzi o odsłuch więc tym bardziej nie sugeruje się czyjąś opinią skoro już masz mnie tak ubogą swoją. Skok duży z pilota u Brytyjczyków to nie jest rzadkość jeżeli chodzi o ręczną pokrętło No to tutaj nie ma problemu. 

Wyraźnie te kolumny ci pasują więc jak najbardziej po prostu dobierz do nich odpowiedni wzmacniacz najlepiej by było po odsłuchu domowym

Dzięki za słowa wsparcia. 
No raczej to nie jest spore doświadczenie w odsłuchach, łącznie raptem 3-4 wizyty. Było też słuchanie Elac Vela 403.2 + Rotel 1572Mk2 i NAD 389. Ale to inny salon, zupełnie inne warunki i atmosfera. Ciężko porównać jedno do drugiego. Miałem wrażenie, że te kolumny takie malutkie w dość dużym pokoju odsłuchowym, że brzmieniowo się „męczą” pomimo całkiem mocnych wzmacniaczy i wchodzą w taką jakby kompresję. No ale Vela też jest interesująca niewątpliwie. 

Tak myślę, że fajnie byłoby sprawdzić jaka jest różnica u mnie w warunkach domowych przy obecnym zestawie jaki posiadam, ale przykładowo z kolumnami SF Lumina II zamiast tych fabrycznych od Yamahy. Czy to ma sens takie porównanie, na tym wzmacniaczu od Pianocrafta A-U670D, czy to będzie w ogóle niemiarodajne takie połączenie? Pamiętam, że ta elektronika była sprzedawana w salonach też z innymi kolumnami, np B&W serii 600, czyli z jakiegoś powodu te kolumny były wymieniane. 
Czy może dopiero w połączeniu z przykładowo PM7000N takie testy powiedziałyby mi coś więcej o tym jak te kolumny u mnie brzmią?

Tak wygląda moje obecne ustawienie. Trochę przestawiałem zestaw, początkowo był na dłuższej ścianie. Teraz chwilowo na krótszej, ale jest to niepraktyczne ze względu na wyjście na balkon.  Na drugim zdjęciu po dołożeniu suba SW90. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_2948.jpeg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez MaciekGr
3 godziny temu, MaciekGr napisał:

Zauważyłem, że nic nie zastąpi własnego doświadczenia, żadna wiedza zgromadzona z internetu 🙂

Dopóki czegoś z wymienionych nie posłuchasz w swoim salonie, to wiedzieć będziesz nic.

7 minut temu, MaciekGr napisał:

Ale to inny salon, zupełnie inne warunki i atmosfera.

Właśnie!

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Dopóki czegoś z wymienionych nie posłuchasz w swoim salonie, to wiedzieć będziesz nic.

Rozumiem. Czy warto zatem umawiać się na takie prezentacje sprzętu w salonach audio?

6 minut temu, MaciekGr napisał:

Rozumiem. Czy warto zatem umawiać się na takie prezentacje sprzętu w salonach audio?

Oczywiście, ale musisz mieć odniesienie do tego, co słuchasz u siebie w domu. A decyzję o zakupie dopiero po wypożyczeniu na testy, bo zauroczony brzmieniem w sklepie, możesz się mocno rozczarować w akustyce swojego salonu. Po prostu zagra inaczej.

15 minut temu, MaciekGr napisał:

Tak myślę, że fajnie byłoby sprawdzić jaka jest różnica u mnie w warunkach domowych przy obecnym zestawie jaki posiadam, ale przykładowo z kolumnami SF Lumina II zamiast tych fabrycznych od Yamahy. Czy to ma sens takie porównanie, na tym wzmacniaczu od Pianocrafta A-U670D, czy to będzie w ogóle niemiarodajne takie połączenie?

Osobiście nie lubię słuchać gdy wzmacniacz dużo gorszy od kolumn, jakoś to grać nie chce.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

13 godzin temu, MaciekGr napisał:

Dzięki za słowa wsparcia. 
No raczej to nie jest spore doświadczenie w odsłuchach, łącznie raptem 3-4 wizyty. Było też słuchanie Elac Vela 403.2 + Rotel 1572Mk2 i NAD 389. Ale to inny salon, zupełnie inne warunki i atmosfera. Ciężko porównać jedno do drugiego. Miałem wrażenie, że te kolumny takie malutkie w dość dużym pokoju odsłuchowym, że brzmieniowo się „męczą” pomimo całkiem mocnych wzmacniaczy i wchodzą w taką jakby kompresję. No ale Vela też jest interesująca niewątpliwie. 

Tak myślę, że fajnie byłoby sprawdzić jaka jest różnica u mnie w warunkach domowych przy obecnym zestawie jaki posiadam, ale przykładowo z kolumnami SF Lumina II zamiast tych fabrycznych od Yamahy. Czy to ma sens takie porównanie, na tym wzmacniaczu od Pianocrafta A-U670D, czy to będzie w ogóle niemiarodajne takie połączenie? Pamiętam, że ta elektronika była sprzedawana w salonach też z innymi kolumnami, np B&W serii 600, czyli z jakiegoś powodu te kolumny były wymieniane. 
Czy może dopiero w połączeniu z przykładowo PM7000N takie testy powiedziałyby mi coś więcej o tym jak te kolumny u mnie brzmią?

Tak wygląda moje obecne ustawienie. Trochę przestawiałem zestaw, początkowo był na dłuższej ścianie. Teraz chwilowo na krótszej, ale jest to niepraktyczne ze względu na wyjście na balkon.  Na drugim zdjęciu po dołożeniu suba SW90. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_2948.jpeg

No i powiem ci szczerze że te trzy lub cztery twoje odsłuchy dają większe doświadczenie niż część osób regularnie piszących tutaj na forum 🙂

Niektóre salony wypożyczają kolumny na odsłuch domowy wiadomo tutaj transport będzie nieco droższy ale wtedy w 100% sprawdzisz czy dane kolumny sprawdzają się pod kątem akustycznym u ciebie. 

13 godzin temu, MaciekGr napisał:

Rozumiem. Czy warto zatem umawiać się na takie prezentacje sprzętu w salonach audio?

Po pierwsze w krótkim czasie jesteś w stanie poznać różnice między danymi sprzętami po drugie zobaczyć wykonanie tego sprzętu na żywo po trzecie na przykład odsiać pewne produkty które kompletnie nie spełniają twoim oczekiwaniom aby nie brać ich na odsłuch domowy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 18.02.2025 o 17:23, MaciekGr napisał:

Cześć. 
Czy nadal po latach posiadasz ten zestaw? Jeśli tak, to jak się sprawuję? Sam osobiście rozważam takie połączenie. Odsłuchy Lumina III były satysfakcjonujące, ale sprawdzałem je w sklepie na wzmacniaczu CXA81 MkII. 

Niestety już od prawie dwóch lat słucham na innym sprzęcie, ale miło wspominam marantza pm7000n, lumina III jak na ten budżet to bajka

W dniu 21.02.2025 o 20:25, MaciekGr napisał:

Rozumiem. Czy warto zatem umawiać się na takie prezentacje sprzętu w salonach audio?

Jeżeli salon da Ci możliwość wypożyczenia za kaucją to korzystaj i słuchaj u siebie, ja tak robiłem, tylko potrzebujesz dużo czasu wolnego i cierpliwości, nie ma co się napalać, w końcu to Twoje pieniądze i lepiej mieć świadomość że wybrałeś dobrze

  • 3 tygodnie później...

Hej,

Mam PM7000N z Fyne Audio F501 i do tego dołożyłem 2 źródła cd6007 i Denon Dp-400 z wkładką At-vm95ml. Wszystko spięte 4-zylowym Audioquest'em i interkonektami In-Akustika.

Pokój 18mkw z dobrą (jak na domowe warunki oczywiście) akustyką. Gra to u mnie już chyba 4 rok i generalnie w tym budżecie raczej ciężko znaleźć coś bardziej uniwersalnego.

Funkcjonalnosc i stereofonia tego sprzętu to już legenda na forach wiec ten temat pominę. Dźwięk generalnie czysty, klarowny, góra nie piszczy, nie kłuje, bogata średnica z lekkim ociepleniem ale bez zamuły, bas dokładny, schodzi nisko i może nie powala uderzeniem ale w moim metrażu przy dobrze nagranym winylu czuć go na plecach już przy 40ce na gałce (!).. w zupełności wystarczy, a słucham dużo ciężkiego repertuaru - głównie metal, progress, grunge. Chociaż w tym repertuarze ponoć lepiej iść w coś klasie D, np NAD ale jeszcze nie miałem okazji tego u siebie spr. Za to PMka z Fyne jest obłędna w albumach unplugged i ogólnie pojętej intrumentalistyce. Sprawdziłem w tym pomieszczeniu również RN803D i Atoma Unit. Yamaha ok ale na pewno nie zamienił bym jej na mojego PM'a, Naim to czysty obłęd jeżeli chodzi o jakość, brzmienie petarda ale niestety 40W przy moim repertuarze z F501 trochę niedomaga na dole. Może jakby go spiąć z jakimś dobrym monitorem, jak choćby R3ki od KFA to zmiażdżył by moją budżetówkę ale puki co na pewno bym do niego nie dopłacił dwa razy tyle ile dałem za 7ke.

Podsumowując- za tą kasę 7ka to sztos, nawet w porownaniu z innymi sprzętami z rodziny. A Marantz od lat świetnie zgrywał się z Tannoy'em dlatego skusiłem się na Fyna i nie żałuję bo to kolejny budżetowy produkt, który spokojnie staje w szranki z dużo droższymi kolumnami w segmencie małych podłogówek. Po kilku wizytach w sklepach Audio zrozumiałem, że jak już się z niego na coś przesiadać to na coś dwukrotnie droższego, mocniejszego, może Arcam A25 albo coś ze stajni Vincenta (?)..

Aha, PM potrzebuje sporo godzin wygrzewu żeby pokazać co potrafi, nie skreślaj go po 2-3 tygodniach łojenia, potrzebuje znacznie więcej. Polecam używać Phono, dobry winyl bije na łeb strumieniowanie;)

Pozdrawiam 

 

Są takie zestawienia które brzmia dobrze. 

I zgadzam się że to twoje takie jest. Cena za pm7000 teraz w granicach 3k to jest killer. Brać póki jest bo to szybko zniknie.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.