Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  203 członków

McIntosh Klub
IGNORED

Problem z połączeniem komputera przez USB (A-B) z preampem C2500


peuxon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownie grono miłośników marki.

Chciałbym się podzielić swoim problemem, może jesteście w stanie pomóc i ktoś z was już przez to przechodził oraz posiada gotowe lub sprawdzone rozwiązania jak sobie poradzić z połączniem i użytkować DAC-a w preampie C2500. Ja na razie nie znalazłem rozwiązania, jak skutecznie połączyć komputer , oprogramowanie WIN10 Pro, aby w pełni korzystać z połączenia USB (A-B) z preampem C2500.

Sterowniki ściągnięte ze strony McIntosh USB Audio dla preampu C2500, zainstalowane pod Windows 10 jak informuje producent.

McIntosh USB Audio Windows Driver A v2.0 (compatible with Windows 7, 8, 8.1 and 10) (1.31 MB).

Preamp działała pod Win10Pro , ale po aktualizacji systemu do wersji 21H1, nastąpił koniec, całkowity brak reakcji wykrywania DAC-a przez komputer, totalna cisza.

Testowałem różne kable i wszystkie porty , kilka komputerów, laptopy, komputery stacjonarne, bezskutecznie, DAC McIntosh-a nie jest wykrywany przez komputer.

Czytałem na zagranicznych forach że ten problem się pojawia nie tylko u mnie, robiłem reset mikroprocesora oraz factory reset, niestety nadal brak połączenia przez USB.

Nie testowałem połączenia na notebook Mac oraz na starszym oprogramowaniu WIN 7 lub 8.

Peamp C2500, został poddany up-gradowi do wersji software:  C2500  V1.03, USB Audio V 2.10.

Połączenia: coaxialne i optyczne w preamie C2500, działają bez zarzutu.

Jeśli jesteście w stanie pomóc, piszcie i doradzajcie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.