Skocz do zawartości
IGNORED

Zakupy w EMPIRE AUDIO -problem


Rotor

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jest krótka: kupiłem przez Allegro 4 głośniki zacnej marki TVM Tesla od użytkownika drewex2 należącego do firmy Empire Audio, oczywiście 2 wysoko- i 2 niskotonowe z czego jeden ARN wykazuje lekkie ugięcie metalowego kosza na obwodzie –niby efekt tylko kosmetyczny ale uniemożliwiający normalny montaż głośnika w skrzynce, bo front kosza nie tworzy już jakby płaszczyzny przylegającej całym obwodem do płyty czołowej obudowy. To że musiałem wpłacić pieniądze w ciemno bez otrzymania potwierdzenia że z drugiej strony jest wszystko OK., to już staje się normą w przypadku hurtowych handlarzy na Allegro. Kontakt imejlowy raczej mizerny ale jest. Paczka doszła w raczej normalnym czasie. Natomiast odpowiedzi na pytanie co mam zrobić z tym głośnikiem nie uzyskałem od wtorku rano a jest już piątek popołudniu. W rozmowie telefonicznej żadnych konkretów tylko prośba bym wysłał imejla a w odpowiedzi na imejla dostałem tylko wiadomość, że sprawa będzie przekazana do serwisu. Czyli już czwarty dzień trwa samo podejmowanie decyzji czy uznać mi tę reklamację.

Nie chcę tu robić jakiejś kampanii przeciwko tej firmie, bo być może sprawa zostanie w końcu załatwiona pozytywnie, natomiast jeśli ktoś zamierza tam coś kupować wysyłkowo to niech lepiej rozważy wszystkie za i przeciw. Ceny są dobre ale mogą być niespdzianki.

Użytkownik drewex2 ma 2800 pozytywnych komentarzy ale ma też 41 komentarzy negatywnych i 70 neutralnych w których przewija się wątek kiepskiego kontaktu, braku odpowiedzi na imejle, niezgodności towaru z opisem i długiego oczekiwania na przesyłki lub inne komplikacje.

 

PS. Uszkodzenie teoretycznie mogło zdarzyć się w transporcie ale skoro dostałem fornir przesłany pocztą zapakowany tak, że dotarł bez problemu to i głośniki można chyba odpowiednio zabezpieczyć.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/18844-zakupy-w-empire-audio-problem/
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z ostatniej chwili. Zaproponowali mi zakup kolejnego głośnika po tej samej cenie z tym że koszt przesyłki wezmą na siebie. No cóż, zważywszy, że na swojej stronie internetowej piszą o gwarantowanej satysfakcji klienta i zwrocie gotówki w przypadku jej braku, jest to propozycja lekko-pół-śmieszna.

Teraz już zdecydowanie ODRADZAM zakupy w tej firmie.

Rotor,

Zaproponuj im, że odeśliesz ten głośnik, a oni przyślą Ci nowy w ramach wymiany wadliwego egzemplarza. Ty zapłacisz za przesyłkę 'niepełnosprawnego' głośnika do nich, a oni za przesłanie Ci nowego głośnika. Co prawda ich propozycja nie rokuje najlepiej, ale przynajmniej formalnie zaproponujesz im rozwiązanie ogólnie stosowane w handlu, dodatkowo biorąc na siebię koszt wysyłki wadliwego towaru.

Rozmawiałem z facetem przez telefon więc raczej trudno mówić o jakimś niedogadaniu ale rzeczywiście dla mnie wymiana jest w tym przypadku rozwiązaniem oczywistym a wariant b) to zwrot głośnika i zwrot pieniędzy natomiast oni może na to nie wpadli? Nie no niemożliwe. Tym nie mniej jeszcze zadzwonię. Ale coś mi mówi, iż skończy się na tym, że wystawię po raz pierwszy w życiu negatywny komentarz na Allegro.

Pierwszy raz w życiu nie sprawdziłe ile gość ma negatywów... No, jak pragnę zdrowia, nie wiem jak to zrobiłem, bo zawsze sprawdzam. Supersprzedawca to supersprzedawca no nie -a tu kiszka. Ale uwaga nie całkiem kiszka ,albowiem odezwali się z propozycją wymiany, czyli jest realna szansa na sukces!

Rotor

 

Jesli w opisie aukcji nie bylo nic napisane o wymienionej przez Ciebie wadzie, to prawo jest po twojej stronie.

Sprzedali Ci towar niezgodny z umowa i mozesz miec do nich pretensje. Moim zdaniem oni powinni martwic sie o zalatwienie tej sprawy i wziac na siebie ew. koszty bo to ich ewidentna wina. Mysle, ze powinienes ich meczycz (mailowac, dzwonic) i domagac sie swego, ew. delikatnie postrasz negatywem i zgloszeniem do Allegro (to drugie moze byc dla nich gorsze :) ). Zycze korzystnego zalatwienia sprawy. Pozdr.

No więc na razie sprawa wygląda prawidłowo. Po ostatniej wymianie maili mam wysłać głośnik do nich a dostanę w zamian drugi plus zwrot kosztu mojej przesyłki, zatem jak najbardziej eleganckie rozwiązanie. Zobaczymy co wyjdzie. O negatywie wspomniałem w korespondencji a także o podzieleniu się moją opinią o ich działalności na niektórych popularnych forach internetowych. Na razie nie ma co robić afery – jak załatwią wszystko porządnie, to też nie omieszkam o tym uczciwie napisać.

  • 3 tygodnie później...

No, w końcu dostałem nowy głośnik! W sobotę listonosz zostawił avizo i wczoraj odebrałem na poczcie ale sami chyba widzicie po datach wpisów ile trwało załatwienie sprawy. Kontakt mailowy w zasadzie zerowy. Pani Kasia uprzejmie odpisuje na pierwszego maila że przekazuje sprawę do serwisu i na tym korespondencja się urywa. Trzeba więc dzwonić i się dopytywać. Oczywiście mieli mi jakoś zwrócić koszt odesłania poprzedniego głośnika lecz jakoś chyba o tym zapomnieli. Plus jest taki że jakoś udało się reklamację załatwić pozytywnie ale następnym razem nie zdecyduję się na zakupy w tej firmie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.