Skocz do zawartości
IGNORED

Naprawa CD w Poznaniu ????

gronek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka dni temu dostałem od znajomego odtwarzacz cd ONKYO DX-7511. Haczyk w tym, że ono nie działa. Jak je naprawie to mam sobie zatrzymać ;-)

Po włączeniu i włożeniu plytki wogóle nie czyta. Z tego co słysze a raczej nie slysze to napęd chyba nie działa...

Mam ampli HK 3480 i to cd by mi się bardzo przydało.

Ma ktoś jakieś sugestie co do naprawy?? Do jakiej kwoty warto to naprawiać??

A najbardziej interesuje mnie to gdzie mógłbym w poznaniu szukać pomocy??

Nie znam się na odtwarzaczach i nie znam dobrych punktów serwisowych w poznaniu dlatego bede wdzięczny za jakąkolwiek pomoc

https://www.audiostereo.pl/topic/23446-naprawa-cd-w-poznaniu/

Witam,

Pierwsze kroki skieruj do Hi & Corner na Szewskiej (nie znam numeru - z Garbar w Dominikańską, potem w prawo w Szewską, sklep jest po prawej stronie, mniej więcej w połowie tego odcinka Szewskiej, wejscie z ulicy). Naprawiają sprzęt lepszych marek, to może pomogą także z Twoim. Nigdy tam nic nie naprawiałem, ale z wizyt w sklepie wiem, ze się tym zajmują. Kolega naprwiał wzmaczniacz Musical Fidelity i było OK.

Dzięki, wiem gdzie to jest. Byłem tam kilka razy jak szukałem sprzętu dla siebie ale półka sprzętu który tam proponują była dla mnie troche za wysoka ;-) Ale nie wiedizłem, że tam tez naprawiają, pojde się przynajmniej zorientować Jeszcze raz dzię ki za wpis

Może ktoś jeszcze coś poradzi w poznaniu?? To może być jakaś drobna sprawa ale ja się na tym nie znam a nie chcę przepłacić w jakimś pseudo "warsztacie"

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie