Skocz do zawartości
IGNORED

Beatmusic


tomhe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Na formu odzywam się po raz pierwszy, ale śledzę interesujące mnie wątki od długiego już czasu.

Mam pytanie: czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane z kupowaniem z Beatmusic, bo ja czekam na realizację zamówienia już 14 dni (piszą, że listonosz dostarcza do 7 dni). Dzodzwonić się tam nie można (zgłasza się automatyczna sekretarka) na mail'e też nie odpowiadają. Czy jest jakiś sposób, żeby ich pogonić?

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawialem kiedys ... po 2 tygodniach zadzwonilem ...

Pan poinformowal mnie ... klamiac, ze plyta wlasnie wrocila bo jej nikt nie odebral ... Zamowilem telefonicznie jeszcze raz za 3 dni byla u mnie.

 

Pewnie zamawiaja i dlatego tak dlugo to trwa ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

==> Frycu

 

No własnie, ale za bardzo mi chyba na tych płytkach zależy!!!

 

Myśle, że oni właśnie na tym bazują, że ludzie bardzo chcą zamawiane płytki, bo inaczej gdyby łatwo rezygnowali, to taki Beatmusic szybko by "poszedł z torbami"!!!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.