Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny ? Jeszcze jedna prośba...

Sylwek

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle tu podobnych tematów, że aż się boję zakładać nowy, ale po przeczytaniu poprzednich mam w głowie tylko mętlik...

Jestem początkujący... (hihi - nie powiem audiofilem bo nawet sam nie wiem do końca co to znaczy nim być) dlatego proszę o wyrozumiałość.

Postanowiłem wymienić moją wieżyczkę midi Technicsa SH-EH570 na coś innego, spróbować złóżyć jakieś klocki, a że się nie przelewa to zdecydowałem się na używany sprzęt - Yamahy.

Mam już kompakt CDX-593 i wzmacniacz AX-592. Na razie testowałem to przez głośniki Technicsa, ale na tego mam już kupca i muszę kupić jakieś kolumny.

Pokój - 15 m2. Kwota - 800 zł. Zakup ten traktuję jako rozwiązanie tymczasowe. Nie wiem czy warto wspominać o moich preferencjach muzycznych za tą cenę, ale słucham przede wszystkim muzyki elektronicznej i instrumentalnej.

Przeglądam właśnie Allegro i zauważyłem:

JBL LX 320 mk II -

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jamo Studio 180 -

Ukryta Zawartość

MISSION 702e -

Ukryta Zawartość

Koda BK3801 -

Ukryta Zawartość

Co Wy byście wybrali ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/3498-jakie-kolumny-jeszcze-jedna-pro%C5%9Bba/

Co to za szmelc ? bez urazy ale to g..... . Za Jamo 180 można dać 50-60zł za nowe i postawic w domku letniskowym. Twoje Technicsy zagrają o niebo lepiej. Mając taką kupę forsy wybrałbym się do salonu i kupił fajne monitory. Za 100zł kupisz Infinity, za 1100 Castle, a za 800 spokojnie Maestro Tonsilu i tytanową górą. w przypadku monitorów dochodzi jeszcze koszt podstawek, ale lepiej roskoszować się słuchaniem Castli na taborkach niż męczyć się z tymi Jamo nawet jeśli to podłogowce.

Pozdrawiam