Skocz do zawartości
IGNORED

Beyery dtx900/Grado SR60/Goldring DR100?

lenar_87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

poniewaz to moj pierwszy post chcialbym wszystkich powitac. Coz nie ma co ukrywac jestem biednym studentem ale cenie sobie dobre brzeminie. Stanalem przed wyborem sluchawek do mojego malutkiego zestawiku i tutaj kieruje pytania do was:

1) Pytanie pierwsze od ktorego bedzie zalezec cala reszta: ktore ze sluchawek podanych w temacie - Beyerdynamic DTX 900, Grado SR-60 czy moze Goldring DR100 wybrac? Moj odtwarzacz to Pioneer PD 7700, slucham spokojnej, kojacej muzyki - maja to byc sluchawki do relaksu (nie bede na nich uskuteczniac Rammsteina a raczej Gotan Project, Edith Piaf czy Norah Jones). Na temat pierwszych dwoch pozycji naczytalem sie tyle dobrego, ze mam zgryz (a mozliwosci odsluchu zadne) co do trzeciej dorzucam ja poniewaz HiFi i MUZYKA dala im wyroznienie.

2) Osobiscie sklaniam sie do Beyerdynamicow (sam nie wiem czemu) i tutaj pytanie jesli one to czy w wersji 900 czy 700 (z tego co wiem roznia sie konstrukcja otwarte/zamkniete ale czy jeszcze czyms?)

3) W dziale opinie przeczytalem tyle dobrego o Beyerach ze az slinka mi cieknie ale jedna rzecz przykula moja uwage - brak potrzeby uzywania wzmacniacza sluchawkowego (ponoc latwo je napedzic) czy faktycznie zastosowanie tych sluchawek ze wzmacniaczem (ew. w gre wchodzilby Holdegron) mija sie z celem? Czy roznica nie jest warta 350 zl wydanych na wzmak?