Skocz do zawartości
IGNORED

Magnat monitor 880 czy Jamo Classic 6 ??

mateo6633

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, to jest mój pierwszy post tutaj :)

Prosze o pomoc w doborze kolumn, gdyż jestem kompletnym amatorem w tych sprawach i bedzie to mój pierwszy sprzęt tego typu. Moim dotychczasowym żródłem słuchania muzyki jest komputer + Logitech z2300. Postanowiłem jednak zainwestować w coś lepszego :) Kupiłem amplituner stereo Marantz SR-45 i teraz poszukuje do niego kolumn podłogowych (podstawkowe nie mam gdzie ustawić) do pokoju 16m^2. Słuchal bede każdego rodzaju muzyki, głównie z radia, mp3 z odtwarzacza dvd(Korr) i czasami też płyt audio.Nie mam zbyt wygórowanych wymagań jeśli chodzi jakość dźwięku ale chciałbym aby mój zestaw grał miekkim basem i soczyście. W większości nie bede słuchał zbyt głośno więc chciałbym aby kolumny grały też ładnie przy niższym poziomu głośności. Po przeszukaniu allegro i przeczytaniu róznych forów wstępny wybór padł na Magnat monitor 880 nówki lub używane Jamo Classic 6. Granica do wydania to 600zł z ewentualną wysyłką. Słyszałem tylko magnaty chyba monitor 1000 i podobało mi sie jak grają. Ale te Jamo to chyba wyższa pułka? Które z tych kolumn bardziej sprawdzą się do moich wymagań? A może jakieś inne propozycje?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie :)

https://www.audiostereo.pl/topic/45212-magnat-monitor-880-czy-jamo-classic-6/

Ja słuchałem tych Classiców i sprzedawałem nawet takie jak pracowałem w Euro RTV. Te kolumny są bardzo porządnie, solidnie wykonane i nie do zajechania. Mają mocny bas i wykop jak to lubisz. Prezentują się też bardzo elegancko (kolor mahoń szczególnie) Magnatów nie znam, więc się nie wypowiem na ich temat.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn