Skocz do zawartości
IGNORED

zachowania proklienckie


Gość blinkey

Rekomendowane odpowiedzi

Gość blinkey

(Konto usunięte)

zastanawialem sie czy pisac, ale bylem dzisiaj w jednym salonie z kolumnami i w rozmowie ze sprzedawca wyszlo ze czytaja to forum to moze inne "salony" tez to czytaja.

zakupilem dzisiaj zestaw za ponad B&W i zaczalem rozmowe o kablach. Okazalo sie ze moge sobie sam "zarobic" koncowki, albo sprzedawcy zrobia to dla mnie:

jedna wtyczka 10 PLN - potrzebowalem 12 wiec kolejne 120 PLN

robocizna 200 PLN, ale dla mnie 100 PLN bo kupilem zestaw

 

Wdalem sie w dyskusje, ze skoro zakupilem tyle sprzetu to mogliby juz to dla mnie zrobic za free (za koncowki bym zaplacil) - nic z tego.

 

Poczulem sie jak nastepuje - do momentu wydania paragonu bylo ok - milo, przyjemnie i jak na moja laicka znajomosc tematu nawet fachowo (mozna bylo posluchac kilku zestawow). Jak juz tranzakcja byla zamknieta to do widzenia, a jak cos jeszcze chcesz to plac - niewazne ze zrobiles z nimi deal (mysle ze calkiem niezly), zaplacilec to wypad.

 

Szkoda, ze nie szanuje sie klienta - sytuacja z kablami to drobnostka, ale spowodowala, ze nie bede polecal tego salonu znajomym ;-(

 

Moze sie myle - moze klienta nie trzeba szanowac tylko do łupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.