Skocz do zawartości
IGNORED

Nasz Air Force One uległ katastrofie!


subagazi

Rekomendowane odpowiedzi

polacy nie moga informowac tego co wiedza z rosyjskiego dochodzenia ktore było wszczete z urzedu

rownolegle idzie polskie dochodzenie

maja sie pojawic stenogramy rozmów z kabiny pilotów byc moze duzo wyjasnią

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Wladz...dobra schodzil w dol ale odleglosc od lotniska podawala mu wieza.

Nie jestem specem ale chyba tak laduje sie na "kwit"

 

Wiec albo mysleli ze sa nad pasem (ktorego nie bylo) albo mysleli ze sa wyzej (niz byli w rzeczywistosci)

Teraz badz madry kto tu zawinil.

wladz, 20 Kwi 2010, 21:52

>tak trudno prostą przyczynę i skutek zrozumieć?>

 

przyczyna - Wola Boża ("zbieg okoliczności")

skutek - Świat poznał przyczynę "polskich żalów" dot. Katynia

a jak do tego doszło to będziemy, jak z Sikorskim, jeszcze ładnych parę lat ...

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Robert Gdańsk

dane o wysokosci samolotu pochodziły tylko z wysokosciomierzy samolotu koledzy to juz wczesniej wyjasniali, rosjanie nie mieli mozliwosci takiego pomiaru

mogli tylko oceniac szybkosc zejscia w doł co zreszta robili dopoki nasi im takie dane podawali

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

- kpt. pil. Arkadiusz PROTASIUK - nalot ogólny: 3528 godz. (na Tu-154M 2937 godz.)

- mjr pil. Robert GRZYWNA - nalot ogólny: 1939 godz. (na Tu-154M 506 godz.)

- por. pil. Artur ZIĘTEK - nalot ogólny: 1069 godz. (na Tu-154M 59 godz., jako nawigator)

- chor. Andrzej MICHALAK - technik obsługi pokładowej legitymującym się nalotem 330 godzin.

 

 

no czy ja wiem czy to doswiadczona zaloga byla... tylko kapitan mial spory nalot na Tu154M

nawigator "az" 59h... porownujac do nalotu "cywili" po 20000h

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

bedzie nastepna komisja sejmowa bo prokuratura wojskowa tez jest niewiarygodna :)

albo najlepiej komisja międzynarodowa

w taki sposób kiedys sie wojny zaczynały

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

wladz, 20 Kwi 2010, 22:01

 

>Na śmierci Sikorskiego zależało pewnym osobom i państwom...w tym przypadku komu?

 

zal mi wladza, bo sytuacja tak mu namieszala pod kopulka, ze wszedl w swoje poprzednie wcielenie sledczego. szczescie, ze tylko wirtualnie moze rwac paznokcie.

wladz, 20 Kwi 2010, 22:01

 

Na śmierci Sikorskiego, niezależnie kto wpadł na ten pomysł, zależało Stalinowi - musiał nie dopuścić do wywiezienia dokumentów katyńskich do USA

 

w tym przypadku jest za wcześnie na jakiekolwiek pytania, poza technicznymi

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

ciała 4-ch z załogi nadal pozostają niezidentyfikowane

przecież nie wbili się nosem w to błocko więc co z tym przodem? - odleciał w locie?

pierwszy raz widzę by kadłub spadł na plecy

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

>w tym przypadku jest za wcześnie na jakiekolwiek pytania, poza technicznymi

 

Dokladnie...

Tak czy siak sprawa jest intrygujaca. I nie wierze narazie w zaden zamach a splot wielu z pozoru blachych czynnikow ktore doprowadzily do takiego rozwiazania.

 

P.S ten amatorski film na ktorym podobno slychac strzaly oraz rozne dziwne rzeczy jest coraz bardziej reklamowany. Najlepsze to ze 15 kwietnia jego autor zostal zaatakowany nozem. Pozneij ktos mu pomogl w szpitalu sie przekrecic.

(cytuje opisy z komentarzy na popularnych portalach)

nie możemy dać się znowu emocjom;

kupa materiałów w takiej jak ta sprawie może być prowokacją

nikt (poza ewentualnym zainteresowanym) dziś nie skuma o co tu biega;

za wcześnie!

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

wsród niezidentyfikowanych jest duzo załogi i pełno wojskowych, nieproporcjonalnie duzo

czy byli razem w jakim konkretnym miejscu ktore szczegolnie uległo zniszczeniu?

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

cir

tego zlomu z samolotu co zebrali na lotnisku to troche wiecej niz z awionetki.

Takze wybuch niewatpliwie byl-a ruscy pozamiatali juz po trzech dniach.

wybuch był jak w samolot uderzyła Strieła

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

stary audiofilu

nie ogladasz ruskiej telewizji

złomu było całkiem spore boisko

oni to wydłubuja z ziemi bo jest wryte wiec na zdjeciu sat było mało widac

totalna marmolada, wszystko rozkawałkowane zwłaszcza w czesci pasażerskiej bo sortuja osobno ta częsc

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Była strieła, jest i łuk. Sprawca porzucił.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czy tak trudno przeczytać 40 stron na lotnictwo.net.pl? Piloci (w tym latający na tutkach) oraz pasjonaci na długo przed oficjalnymi danymi, z dużym prawdopodobieństwem, opisali co się z samolotem działo od pierwszego kontaktu z pierwszą brzozą...

Pytanie co robili tak nisko tak daleko od pasa pozostaje otwarte, to co stało się po jest tylko skutkiem wielu innych przyczyn.

 

Zadajcie sobie odrobinę trudu i poczytajcie - wyjaśnione będzie wszystko co dotyczy oprzyrządowania tupolewa i zasad jego działania, lotniska, przepisów i zasad.

 

cir

 

Tak - samolot obrócił się po stracie ponad 1/4 lewego skrzydła, klapy w pozycji do lądowania przyspieszyły rotację samolotu względem własnej osi. Na żadnym filmie nie zobaczycie dziobu samolotu - to co z niego zostało to te wszystkie kawałki ułożone po lewej stronie na filmie, na którym "składają" go do kupy. Nie trudno sobie wyobrazić co się stało z ciałami w tym przypadku?

 

Część ciał jest zwęglonych (niepotwierdzone w 100%) co dowodzi, że jednak mała eksplozja była po uderzeniu. Teren, wilgotność powietrza miały wpływ na wielkość pożaru (mniejszy niż można by sie spodziewać).

 

Powtarzam po raz kolejny- po analizie ukształtowania terenu i kształcie scinanych koron drzew widać wyraźnie, że piloci zareagowali, niestety zabrakło 3-4m - zdecydowało jedno drzewo. Resztę możecie przeanalizować na schematach przygotowanych przez w/w Siergieja. Pamiętajcie też, że całość wydarzenie tj. od ścięcia 1 brzozy do upadku trwało 8-9 sek. Możliwe, że tej pierwszej brzozy nawet nie poczuli.

Jest jeszcze jeden aspekt - reakcja silników tupolewa na zwiększenie ciągu zgodnie z wypowiedziami pilotów trwa od 10 do 12 sekund - samolot wznosił się już w momencie kolizji z tą pierwszą brzozą - możliwe, że piloci zauważyli swój błąd wcześniej (stąd możliwe zarejestrowanie "dramatycznych wypowiedzi" z kabiny).

 

Klapy w pozycji do lądowania, wysunięte podwozie ( w tym momencie automatycznie wyłączone systemy ostrzegające przed kolizją tj. TAWS) - decyzja o podejściu była podjęta, żadne gdybanie tego nie zmieni.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.