Skocz do zawartości
IGNORED

HD 201 wymiana kabla

LamaBojowa

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem, ponieważ postanowiłem znowu wprowadzić w życie moje stare słuchawki a dokładnie Sennki HD 201, pewnej nocy zaatakował je kot i zjadł pół metra kabla :P tak wiec stoję przed małymi problemami technicznymi,tzn dostęp do śrubek , a w zasadzie jego brak. Jestem laikiem co do tego przeróbek technicznych, i nie wiem na co zwracać uwagę, jaki przewód kupić,(zaznaczam że nie będę długo użytkownikiem sprzętu wiec kabel nie musi być super jakości jak i sprzęt nie jest super ekstra). Proszę o porady, a jak ktoś robił już coś takiego to będę bardzo wdzięczny :))

PS. jeżeli jest już taki post to przepraszam, szukałem chyba z godzinę czegoś podobnego, i nie znalazłem, Pozdro.

https://www.audiostereo.pl/topic/64834-hd-201-wymiana-kabla/

Rwij łam kombinuj,lutuj:)

A tak na poważnie to zdejm najpierw pady potem zobacz czy gdzieś się nie ukrywaja jakieś śrubki,ew słuchawki są na zatrzaski,więc trzeba to rozegrać będzie siłowo oraz sposobem,potem to już tylko wyjęcie przetwornika i odlutowanie starego kabla,co do wymiany kabla to nie pomogę jak chcesz jakiś audiofilski to odsyłam do www.forummp3store.pl tam się tym zajmują,jak chcesz byle jaki z jakich kolwiek słuchawek to poprostu musisz przylutować,to wszystko jest proste tylko ludzie jakoś mają lęki w kwestji rozkręcania,jeśli boicie się roskładać sprzet na kawałki to przez dotyk jeszcze nikt nic nie naprawił,chyba że jakiś czarownik:)

"if you can't open it - you don't own it" ;-)

Te słuchawki maja dlugi kabel więc może starczy? (chociaż mi się rozpadł po dwóch latach - kabel bo wtyk jak to w senn poleciał wcześniej)

Ja używam wtyków neutrika.