Skocz do zawartości
IGNORED

Sprzęt Sony - pomoc przy wyborze

bartm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam zamiar stać sie posiadaczem zestawu dvd + amplituner (str-db790 + dvp-ns930) Sony.W związku z tym mam następujące pytanie: jakie głośniki do tego można by zakupić?Jestem amatorem jesli chodzi o audio no i mozna powiedziec ze laikiem w dziedzinie sprzetu-ale bez "problemów ze słuchem".Jak do tej pory odsłuchałem głośników Wharefdale diamond 8.1 , Tannoy fx 5.1 oraz Bose (ach ta cena!) acoustimass 6. Dodam ze zestaw tez ma sluzyc zarowno do odtwarzania dvd jak i sluchania cd (50/50).Jesli chodzi o powyzsze glosniki to chyba whrefdale wypadl najkorzystniej. Moze ktos z Was moglby doradzic jakis wybor glosnikow do 3000pln , a moze ktos wypowie sie co do sprzetu i doradzi np. cos innego w podobnej cenie....Zastanawialem sie tez nad ampl.str-de 695 ze wzgledu na nizsza cene!

Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi i uwagi

Ps. Czytalem na tym forum krytyczne uwagi co do Sony.Musze przyznac ze posiadam juz wiele sprzetu tej firmy i nie mialem z nim naprawde zadnych problemow(TV , Monitor,wieza,kamera ,aparat cyfrowy,car audio).Natomiast jedno tej marce trzeba przyznac-CHORE CENY wziete z kosmosu a calkowite zalamanie MADE IN SPAIN -w wiekszosci przypadkow!!!!!!!!!!!

https://www.audiostereo.pl/topic/9740-sprz%C4%99t-sony-pomoc-przy-wyborze/

Jeżeli na kolumny możesz przeznaczyć maksymalnie 3000 zł, i jak sam twierdzisz, nie masz problemów ze słuchem - broń Boże nie kupuj całego kompletu 5.1, bo kupisz chłam, który szybko cię zmęczy.

Za 3000 zł możesz mieć bardzo porządną parę kolumn przednich, o dźwięku - wierz mi - lata świetlne od tych tandet sprzedawanych w kompletach. Sprawdź jaka prezentacja najbardziej ci pasuje; posłuchaj B&W, Paradigmów, koniecznie przetestuj JBL serii Northridge.