Jump to content

Obraz i muzyka bliskie ideału dzięki ZAPPITI PRO 4K HDR SERIES.

AudioRecki
AudioRecki
Sign in to follow this  

Multimedia w naszym codziennym życiu stanowią od kilku już dekad podstawę rozrywki dla całej rodziny. Przeszliśmy już chyba wszyscy etap kaset VHS, płyt DVD i  Blu-Ray. Obecnie można by uznać najnowsze rozwiązanie w postaci płyt UHD 4K za idealne, gdyby nie jeden "problem". Otóż przez wiele lat świat cyfrowy dzielił się na fizyczne nośniki (płyty) i pliki w postaci filmów czy muzyki. Im bliższe nam obecne czasy, tym coraz bardziej widać stawianie przez użytkowników na jakość tak obrazu jak i dźwięku właśnie w plikach, które zawładnęły wręcz rynkiem multimediów.

W wielu domach systemy multimedialne realizują zadania dla każdej osoby mieszkającej wspólnie pod jednym dachem, począwszy od melomanów, po dzieci kochające wszelkiej maści przeznaczone dla nich filmy. 

Świat wieloformatowych urządzeń podzielony został od kilku lat na sprzęt średniej klasy, gdzie cena stanowiła chyba jedyny wyróżnik "na plus", reszta... działała. Po drugiej stronie stała firma znana i ceniona za sprzęt trwały, doskonale spełniający pokładane w nim nadzieję multimedialne. Do tego funkcjonalny i gwarantujący rozbudowę o kolejne (do tego pojemniejsze dyski).

Źródła sygnału AV oferowane przez Zappiti ju wcześniej charakteryzowały się ponad przeciętną jakością obrazu i świetnym brzmieniem. Teraz firma poszła o krok dalej. Dzięki dystrybutorowi w/w marki na Polskę - firmie Audiocenter Poland, nowe urządzenie multimedialne właśnie trafia na nasz rynek. To, co stanowi od początku wyróżnik tego odtwarzacza, to doskonała jakość obrazu i świetna jakość uzyskiwanego audio. I nie piszę tu o sekcji wielokanałowej, tylko o naszym ulubionym STEREO! Rzecz oczywista odtwarzacz ten w głównej mierze spełnia pokładane w nim nadzieje w zakresie wyświetlania filmów. Robi to w sposób iście mistrzowski, o jakości znanej z profesjonalnych studiów filmowych. 

Model  PRO 4K HDR to także dosyć mocny ukłon w stronę świata audio. Po pierwsze obsługa praktycznie większości formatów audio, w tym plików gęstych. Firma oddaje w nasze ręce nie tylko urządzenie, ale świetnie działającą aplikację - będącą swoistym centrum zarządzania naszym magazynem danych. A ten może być ogromny! Zappiti posiada dwa sloty przyjmujące dyski do łącznej pojemności aż 32TB! Piszemy więc o ogromnym kroku w przód, bo nawet w 2019 roku dyski rzędu 16TB stanowią atrakcję dla przeciętnego Kowalskiego, a co dopiero kupno aż dwóch takich dysków. Ale producent nie oszczędzał w temacie "przyszłościowych rozwiązań" i każdy chętny może zaszaleć, kupując nawet najbardziej pojemne dyski twarde. Bez obaw, jak widać zostaną w 100% obsłużone.

 

Zappiti swoje nowe "dziecko" nazywa najlepszym odtwarzaczem multimedialny na świecie i jest w tym sporo prawdy. Zapewne znajdziecie urządzenia na rynku, a realizujące tego typu zadania jak obsługa plików AV. Jak to się mówi "diabeł tkwi w szczegółach". Otóż poza doskonała jakością obrazu i dźwięku, obsługą pojemnych dysków - mamy prawdziwe wsparcie dla chyba wszystkich najbardziej (i tych mniej) znanych formatów plików AV.

Kolejnym wartym podkreślenia jest wsparcie dla plików HEVC, z 10-bitową głębokością kolorów, a także wszystkie współczesne rodzaje plików 3D ( wraz z podpisami 3D). 

Urządzenie wyposażone zostało w bardzo solidną, aluminiową obudowę, podwójne wyjście HDMI 4K 60p, HDR, DTS:X, posiada solidny zasilacz o ekstremalnie niskich szumach oraz przydatne gniazdo słuchawkowe 6,35 mm. 

Wspomniałem powyżej o aplikacji... tak, idąc z duchem czasu - do rąk użytkownika ZAPPITI PRO 4K HDR trafia kapitalna aplikacja... Zappiti Music Control. Jej intuicyjna obsługa, fantastyczny wygląd i funkcjonalność gwarantują przyjemność z codziennego korzystania z urządzenia.

W tym wieloformatowym odtwarzaczu producent nie szedł na skróty w temacie "hardware'u". Zainstalowano najnowszy, czterordzeniowy procesor Realtek RTD1295 o 64-bitowej architekturze i 2 GB pamięci RAM. Za obróbkę sygnału odpowiada Zappiti MagicPixel v2.5, oferujący wyjątkowy pod względem jakości obraz, w tym upskaling do 4K. Kolejny ważny argument przemawiający za Zappiti w najnowszej wersji, jest wsparcie dla wielu stref! Sygnał wideo można rozsyłać w systemie multiroom Zappiti Share do czterech stref, każda z fantastyczną jakością jaką znamy z nośników Blu-ray.

 

Cena detaliczna wynosząca 3500 zł brutto może nie jest najniższą w kontekście rynkowych "konkurentów". Ale zapomnijcie, by którekolwiek z urządzeń konkurencji "potrafiło" tak dużo w temacie jakości obrazu i dźwięku, przy tym dawało taką radość z użytkowania.

 

Urządzenie można już znaleźć w sklepach współpracujących  z dystrybutorem marki w naszym kraju - firmą AudioCenter Poland.

 

                                       zappiti-pro-4k-hdr-tv-en-1200x898.thumb.jpg.e513adae356b55ef9dd036e71afbb57a.jpg                     zappiti-music-hand-ipad-hand-1728x1441.thumb.jpg.d7d3ac2e5b32d5db99a08405924c70bb.jpg

 

 

                                    zappiti-pro-4k-hdr-inside-front-1200x572.thumb.jpg.e407f272717e9012c626350294cc8d53.jpg                    zappiti-pro-4k-hdr-digital-back-4000x945.thumb.jpg.51c7cbc0555ca7f7f6b7230390f99b3e.jpg

 

 

AudioRecki (Magazyn AudioStereo)

 

 

ACP_CMYK.thumb.jpg.7d6d65e78d1c21bd1d42ae89a7191ce1.jpg

 

https://www.audiocenter.pl

 

 

 

Sign in to follow this  


User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.



Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Audio-Technica ATH-CKS5TW

    W czasach, gdy władzę absolutną nad populacją homo sapiens mają cyfry konieczne przy umożliwiających nam dostęp do komputerów, smartfonów, kont bankowych i czego tam jeszcze dusza zapragnie PIN-ów, nawet nieśmiałe przejawy kreatywności mające na celu upraszczanie obowiązujących w naszym otoczeniu nomenklatur są nad wyraz mile widziane. Najwidoczniej jednak w Japonii wszelakiej maści ciągi literowo liczbowe są na porządku dziennym, przez co oznaczenia stosowane np. przez Audio-Technicę może i uła

    Fr@ntz
    [email protected]
    Słuchawki

    Little Dot MK II

    Little Dot MK II czyli „Mała kropka” to CHIŃSKI wzmacniacz lampowy pracujący w klasie A. W komplecie otrzymujemy: kabel zasilający, kabel RCA oraz przejściówkę 6,3 mm. Fabrycznie wzmacniacz wyposażony jest dwie pary lamp: 6N6 zasilające i  6JI sterujące. Obudowa wzmacniacza jest wykonana z czarnego aluminium, to prosta konstrukcja, można powiedzieć surowa. Ja osobiście wolę taki styl podobny trochę do Naima czy Hegla, bez zbędnych udziwnień czy ozdobników. Jego wymiary to 210 x 11

    M@rgot
    [email protected]
    Wzmacniacze

    Głośniki instalacyjne MELODIKA. Muzyka wprost ze ściany.

    Sporo czasu minęło od czasu odsłuchu głośników Melodika oznaczonych symbolem BLI6 LCR. Model ten miał swoją pierwszą prezentacje nie tak dawno (2018) i już w jej trakcie na Audio Video Show (jeszcze jako prototyp) zyskały pochlebne opinie. Czym jest tak naprawdę głośnik instalacyjny każdy, nawet średnio zainteresowany sprzętem meloman doskonale wie. Audiofile, którzy każdy możliwy przewód mają rozpracowany aż do samego atomu - tym bardziej mają wiedzę z czym się "je", lub dokładniej - do cz

    AudioRecki
    AudioRecki
    Kolumny

    Audio Technica AT-LP120XUSB

    O ile mnie pamięć nie myli obiekt dzisiejszej recenzji jest bodajże pierwszą konstrukcją o napędzie bezpośrednim jaka do tej pory zagościła w naszej redakcji. Oczywiście na samym forum frakcja akolitów czysto vintage’owych, bądź stanowiących raz mniej, raz bardziej udane wariacje na temat kultowych Technicsów jest nad wyraz aktywna, jednak na same testy nic takowego do nas nie dotarło. Co ciekawe, nawet w pełni zautomatyzowana Audio-Technica AT-LP3 posiadała napęd paskowy. Kiedyś jednak musi być

    Fr@ntz
    [email protected]
    Źródła

    E#mc2 ponownie podbije nasze serca!

    Czas płynie, a jak głosi mądre przysłowie... historia lubi się powtarzać. Tak było w latach 80 ubiegłego wieku, tak jak się okazało jest i teraz. Ale zacznijmy od początku. Album "Ogród Króla Świtu" w dniu swojej premiery okazał się niesamowitym sukcesem, czym zaskoczył mistrza elektroniki i dał paliwo do dalszego działania. Jak "wieść gminna niesie" wtedy to właśnie Piotr Nagłowski zaproponował wydanie singla, który w swym przekazie miał być wprost promocją i zapowiedzią drugiego albumu. Na wyd

    AudioRecki
    AudioRecki
    Newsy 1
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.