Jump to content

Obraz i muzyka bliskie ideału dzięki ZAPPITI PRO 4K HDR SERIES.

AudioRecki

Multimedia w naszym codziennym życiu stanowią od kilku już dekad podstawę rozrywki dla całej rodziny. Przeszliśmy już chyba wszyscy etap kaset VHS, płyt DVD i  Blu-Ray. Obecnie można by uznać najnowsze rozwiązanie w postaci płyt UHD 4K za idealne, gdyby nie jeden "problem". Otóż przez wiele lat świat cyfrowy dzielił się na fizyczne nośniki (płyty) i pliki w postaci filmów czy muzyki. Im bliższe nam obecne czasy, tym coraz bardziej widać stawianie przez użytkowników na jakość tak obrazu jak i dźwięku właśnie w plikach, które zawładnęły wręcz rynkiem multimediów.

W wielu domach systemy multimedialne realizują zadania dla każdej osoby mieszkającej wspólnie pod jednym dachem, począwszy od melomanów, po dzieci kochające wszelkiej maści przeznaczone dla nich filmy. 

Świat wieloformatowych urządzeń podzielony został od kilku lat na sprzęt średniej klasy, gdzie cena stanowiła chyba jedyny wyróżnik "na plus", reszta... działała. Po drugiej stronie stała firma znana i ceniona za sprzęt trwały, doskonale spełniający pokładane w nim nadzieję multimedialne. Do tego funkcjonalny i gwarantujący rozbudowę o kolejne (do tego pojemniejsze dyski).

Źródła sygnału AV oferowane przez Zappiti ju wcześniej charakteryzowały się ponad przeciętną jakością obrazu i świetnym brzmieniem. Teraz firma poszła o krok dalej. Dzięki dystrybutorowi w/w marki na Polskę - firmie Audiocenter Poland, nowe urządzenie multimedialne właśnie trafia na nasz rynek. To, co stanowi od początku wyróżnik tego odtwarzacza, to doskonała jakość obrazu i świetna jakość uzyskiwanego audio. I nie piszę tu o sekcji wielokanałowej, tylko o naszym ulubionym STEREO! Rzecz oczywista odtwarzacz ten w głównej mierze spełnia pokładane w nim nadzieje w zakresie wyświetlania filmów. Robi to w sposób iście mistrzowski, o jakości znanej z profesjonalnych studiów filmowych. 

Model  PRO 4K HDR to także dosyć mocny ukłon w stronę świata audio. Po pierwsze obsługa praktycznie większości formatów audio, w tym plików gęstych. Firma oddaje w nasze ręce nie tylko urządzenie, ale świetnie działającą aplikację - będącą swoistym centrum zarządzania naszym magazynem danych. A ten może być ogromny! Zappiti posiada dwa sloty przyjmujące dyski do łącznej pojemności aż 32TB! Piszemy więc o ogromnym kroku w przód, bo nawet w 2019 roku dyski rzędu 16TB stanowią atrakcję dla przeciętnego Kowalskiego, a co dopiero kupno aż dwóch takich dysków. Ale producent nie oszczędzał w temacie "przyszłościowych rozwiązań" i każdy chętny może zaszaleć, kupując nawet najbardziej pojemne dyski twarde. Bez obaw, jak widać zostaną w 100% obsłużone.

 

Zappiti swoje nowe "dziecko" nazywa najlepszym odtwarzaczem multimedialny na świecie i jest w tym sporo prawdy. Zapewne znajdziecie urządzenia na rynku, a realizujące tego typu zadania jak obsługa plików AV. Jak to się mówi "diabeł tkwi w szczegółach". Otóż poza doskonała jakością obrazu i dźwięku, obsługą pojemnych dysków - mamy prawdziwe wsparcie dla chyba wszystkich najbardziej (i tych mniej) znanych formatów plików AV.

Kolejnym wartym podkreślenia jest wsparcie dla plików HEVC, z 10-bitową głębokością kolorów, a także wszystkie współczesne rodzaje plików 3D ( wraz z podpisami 3D). 

Urządzenie wyposażone zostało w bardzo solidną, aluminiową obudowę, podwójne wyjście HDMI 4K 60p, HDR, DTS:X, posiada solidny zasilacz o ekstremalnie niskich szumach oraz przydatne gniazdo słuchawkowe 6,35 mm. 

Wspomniałem powyżej o aplikacji... tak, idąc z duchem czasu - do rąk użytkownika ZAPPITI PRO 4K HDR trafia kapitalna aplikacja... Zappiti Music Control. Jej intuicyjna obsługa, fantastyczny wygląd i funkcjonalność gwarantują przyjemność z codziennego korzystania z urządzenia.

W tym wieloformatowym odtwarzaczu producent nie szedł na skróty w temacie "hardware'u". Zainstalowano najnowszy, czterordzeniowy procesor Realtek RTD1295 o 64-bitowej architekturze i 2 GB pamięci RAM. Za obróbkę sygnału odpowiada Zappiti MagicPixel v2.5, oferujący wyjątkowy pod względem jakości obraz, w tym upskaling do 4K. Kolejny ważny argument przemawiający za Zappiti w najnowszej wersji, jest wsparcie dla wielu stref! Sygnał wideo można rozsyłać w systemie multiroom Zappiti Share do czterech stref, każda z fantastyczną jakością jaką znamy z nośników Blu-ray.

 

Cena detaliczna wynosząca 3500 zł brutto może nie jest najniższą w kontekście rynkowych "konkurentów". Ale zapomnijcie, by którekolwiek z urządzeń konkurencji "potrafiło" tak dużo w temacie jakości obrazu i dźwięku, przy tym dawało taką radość z użytkowania.

 

Urządzenie można już znaleźć w sklepach współpracujących  z dystrybutorem marki w naszym kraju - firmą AudioCenter Poland.

 

                                       zappiti-pro-4k-hdr-tv-en-1200x898.thumb.jpg.e513adae356b55ef9dd036e71afbb57a.jpg                     zappiti-music-hand-ipad-hand-1728x1441.thumb.jpg.d7d3ac2e5b32d5db99a08405924c70bb.jpg

 

 

                                    zappiti-pro-4k-hdr-inside-front-1200x572.thumb.jpg.e407f272717e9012c626350294cc8d53.jpg                    zappiti-pro-4k-hdr-digital-back-4000x945.thumb.jpg.51c7cbc0555ca7f7f6b7230390f99b3e.jpg

 

 

AudioRecki (Magazyn AudioStereo)

 

 

ACP_CMYK.thumb.jpg.7d6d65e78d1c21bd1d42ae89a7191ce1.jpg

 

https://www.audiocenter.pl

 

 

 



User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.



Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Audio-Technica ATH-AWAS

    O ile ostatnimi czasy prowadzona przeze mnie eksploracja portfolio Audio-Technici dotyczyła głównie mniejszych i większych modeli bezprzewodowych, to od recenzji ostatniej pełnowymiarowej – „stacjonarnej” propozycji japońskiej marki - ATH-AD1000X, minęło ponad pół roku. W dodatku skupialiśmy się wtenczas na konstrukcji otwartej, która nie dość, że dość iluzorycznie separowała słuchacza od dźwięków otoczenia, to i owo otoczenie niejako mimochodem uszczęśliwiała repertuarem, którym w danym momenci

    Fr@ntz
    [email protected]
    Słuchawki

    FiiO FD5

    Oferta słuchawek dokanałowych Firmy Fiio rozrasta się w szybkim tempie. Ich IEM możemy podzielić na cztery serie: FH słuchawki hybrydowe, FA słuchawki armaturowe, EM słuchawki douszne i niedawno wprowadzona seria FD oparta o przetwornik dynamiczny. Dzięki Firmie Audiomagic.pl trafił do mnie na testy flagowy model najnowszej serii, czyli FiiO FD5. Jak przystało na najwyższy model same słuchawki, jak i ich wyposażenie, prezentują się wyśmienicie. W komplecie dostajemy:  piękne skór

    M@rgot
    [email protected]
    Słuchawki 1

    Yamaha MusicCast RX-A2A

    Kolejny miesiąc, kolejny wielokanałowy amplituner i kolejna wizyta w … a jakże, kolejnym stołecznym salonie audio. Dużo tych „kolejnych”, jednak w dobie braku, przynajmniej na razie, szans na jakiekolwiek imprezy masowe(teatry i kina otwarto na próbę) śmiało można uznać, iż dla nas – audiofilsko zorientowanej części populacji homo sapiens, takie mniej, bądź bardziej aranżowane „wyprawy” muszą nawet nie tyle zastępować, co być formą „przetrwalnikową” utrzymywania relacji i egzystencji w bądź co b

    Fr@ntz
    [email protected]
    Systemy

    Dali Rubicon 2 C

    Pomimo trudnego do przeoczenia wzrostu popularności aktywnych i bezprzewodowowych kolumn do zastosowań „cywilnych”, czyli dedykowanych audiofilom i melomanom, dziwnym zbiegiem okoliczności od mojego ostatniego spotkania z podobnymi konstrukcjami, czyli Paradigm Shift A2 i Dynaudio Xeo 4 upłynęło odpowiednio ponad osiem i niemalże sześć lat. Czyli szmat czasu i prawdę powiedziawszy trudno mi jednoznacznie określić przyczynę aż tak długiej absencji. Gdyby jednak na owe zagadnienie spojrzeć nieco s

    Fr@ntz
    [email protected]
    Kolumny

    Naim Uniti Atom

    Firmy NAIM szczególnie przedstawiać nie trzeba – to jeden z kamieni milowych rynku Hi-Fi ostatniego półwiecza. Założona 1973 roku jako owoc prac Juliana Verekera, który nie będąc usatysfakcjonowany z jakości dźwięku oferowanego przez urządzenia studyjne i estradowe, postanowił na poczet własnych potrzeb, zaprojektować i skonstruować urządzenia wzmacniające sygnał. Tak w dużym uproszczeniu powstał pierwszy komercyjny model NAIMa, wzmacniacz NAP160.   Co ciekawe w tej konstrukcji (mające

    plastik1989
    plastik1989
    Wzmacniacze 26
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.