Jump to content

Lungs - 10th Anniversary Edition Colour Limited Edition

AudioRecki
AudioRecki
Sign in to follow this  

 

Ostatnia dekada dla Florence była więcej niż udana. Dziś już można śmiało napisać - swoisty żart Welch okazał się fantastycznym projektem, który przyniósł wiele doskonałych utworów i świetnie wykonane albumy, w tym wydany 6 lipca 2009 roku "Lungs" oraz wręcz kapitalny, kolejny w dorobku Florence -  "Ceremonials" z 2011 roku.

Wracając jednak do albumu "Lungs", grupa pod przewodnictwem Florence Welch wydała swój debiutancki album 10 lat temu, co obecnie stało się doskonałą okazją do ukazania się na rynku reedycji w/w albumu. Zaznaczmy nie byle jakiej reedycji, bo zawierającej nigdy wcześniej niepublikowane utwory z 2009 roku: „Donkey Kosh” oraz „My Best Dress”. Dodatkowo album ukazać się ma na kolorowym winylu oznaczonym jako Limited Edition.

Sukces pierwszego albumu Florence był niezaprzeczalny, rzecz jasna miał też i innych "ojców", w tym tak znanych producentów jak: James Ford, Paul Epworth, Steve Mackey czy Charli Hugalla. To także dzięki ich pracy i zaangażowaniu na światło dzienne wydane zostały wspaniałe kompozycje m. in.: "Dog Days Are Over",  "Girl With One Eye" czy "Between Two Lungs".

Wokalistka osobiście była zaangażowana w dobór materiału jaki ma trafić na limitowaną reedycję i nadzorowała dobór materiałów dodatkowych na albumie. Obok już wyżej wspomnianego „My Best Dress” czy „Donkey Kosh”, nabywcy albumu będą mogli posłuchać m.in. wersję akustyczną „My Boy Builds Coffins” oraz zarejestrowany w studio przy Abbey Road 3 cover „Oh! Darling”.

 

 

 

Płyta ma się ukazać na rynku w połowie sierpnia tego roku!

 

AudioRecki

 

 

Florence + The Machine "Lungs"  (10th Anniversary Edition Colour Limited Edition) (2019)

 

SharedImage-92310.thumb.jpg.bb5043c616075aeea679af44c851f147.jpg

 

Tracklista:

1. Dog Days Are Over
2. Rabbit Heart (Raise It Up)
3. I’m Not Calling You A Liar
4. Howl
5. Kiss With A Fist
6. Girl With One Eye
7. Drumming Song
8. Between Two Lungs
9. Cosmic Love
10. My Boy Builds Coffins
11. Hurricane Drunk
12. Blinding
13. You’ve Got The Love
14. Bird Song
15. My Boy Builds Coffins (Acoustic)
16. My Best Dress (Demo)
17. Donkey Kosh (Demo)
18. Hospital Beds
19. Falling
20. Ghosts (Demo)
21. Postcards From Italy (Demo)
22. Swimming
23. Are You Hurting The One You Love?
24. Oh! Darling (Live at Abbey Road)

 

Sign in to follow this  


User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.



Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Polk MagniFi MAX SR

    Jakby się tak na spokojnie zastanowić, to żyjemy w czasach, gdy doszliśmy do momentu, w którym niedopowiedzenia a czasem wręcz ewidentne ułomności przyjmują status swoistych unikalności, wyjątkowości a tym samym mniej, bądź bardziej umiejętnie budowane są wokół nich potrzeby odbiorców. Weźmy na ten przykład segment telefonów komórkowych. Pamiętacie czasy, gdy „komórkę” wybierało się głównie pod kątem żywotności baterii? Kilka dni, tydzień bez ładowania? Proszę bardzo – modeli spełniających powyż

    Fr@ntz
    [email protected]
    Kolumny

    Musical Fidelity M2si

    Musical Fidelity to legenda brytyjskiego hi-fi. Firma założona w 1982 roku przez Antony’ego Michaelsona, dla wielu przez lata była synonimem angielskiego brzmienia. A. Michaelson to konstruktor, ale i muzyk, co na pewno miało duże znaczenie przy realizacji pomysłów w branży audio. Największą sławę przyniosły mu jednak wzmacniacze cenione na międzynarodowym rynku. Rok 2018 to zmiany w firmie, od maja właścicielem marki jest Audio Tuning Vertriebs GmBH, za którym stoi Heinz Lichtenegger, właścic

    M@rgot
    [email protected]
    Wzmacniacze 19

    Pokój diy audiostereo.pl na wystawie AVS 2019

    Zacznę tradycyjnie od podziękowań dla Dawida Skrzypczaka za wymierne wsparcie forumowiczów związanych z forumowym diy, a także dla organizatora wystawy Adama Mokrzyckiego, forumowego Elberota, za umożliwienie pokazania światu niekomercyjnych urządzeń audio.       Przed napisaniem tego tekstu sięgnąłem pamięcią do poprzednich lat. Gdy osobiście organizowałem nasz forumowy pokój starałem się skrupulatnie opisać wszystkie urządzenia, oraz przedstawić ich konstruktorów. Można było śle

    palton
    palton
    Reportaże

    Wharfedale Linton 85th. Doświadczenie zobowiązuje!

    Z głośnikami Wharfedale jest tak, że patrząc na typowo marketowe produkty tej marki ciężko doszukiwać się audiofilskiego polotu czy brzmienia godnego "starych wyjadaczy" świata audio. Ale to jedna strona medalu firmy, która trafia pod strzechy przeciętnego Kowalskiego jednocześnie oferując... no właśnie, oferując produkty zgoła niepodobne do podstawowych modeli tej firmy. I nie żebym coś miał do produktów niskobudżetowych! Tak jak rozumiem, że jest to strategia firmy obliczona na ilość sprzedawa

    AudioRecki
    AudioRecki
    Kolumny

    Happysad "Rekordowo Letnie Lato"

    To nie nowicjusze, to muzycy z krwi i kości dla których scena, i gra na żywo jest tym, czym dla ryby woda. Tak w skrócie można napisać o Happysad, zespole który powstał 18 lat temu w Skarżysku-Kamiennej. Przez prawie dwie dekady Happysad jest jednym z najpopularniejszych polskich zespołów, a kapela ma już na koncie ponad 1000 koncertów zagranych w całym kraju! W 2004 roku mieliśmy okazję poznać debiutancki album zespołu „Wszystko jedno”. Sam album okazał się na tyle dobrze przyjętym w świec

    AudioRecki
    AudioRecki
    Muzyka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.