Skocz do zawartości
IGNORED

Przenośny zestaw nagłośnieniowy Ibiza Port-6 12V

kryvan

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Zacznę od tego, że jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o audio.Szukam sprzętu dzięki któremu będę w stanie puszczać na ulicy muzykę podczas wykonywania sztuki ulicznej (pasywnie, coś jakby mim, ale z muzyką w tle).

Moje wymagania to wejścia usb, żeby dało się mp3 puszczać bezpośrednio z playera; akumulator trzymający przynajmniej 5 godzin oraz jakość dźwięku - przyzwoita (wiem, że to pojęcie względne - nie chcę, żeby charczało i zalatywało lipą). Typ muzyki jaką chciałbym puszczać z takiego głośnika zdecydowanie łagodny:

Upatrzyłem sobie wstępnie coś takiego: Ibiza Port-6 12V

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Co o tym myślicie? Nada się? Nie ukrywam, że cena jest dla mnie akceptowalna.

A może jakieś inne sugestie? Bez jakichś kosmicznych cenowo.Dzięki z góry!

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

zazwyczaj słuchamy w specjalnie przygotowanym pokoju i za 260 zł raczej płyty nie sprzęt kupujemy

Rozumiem, ja nie jestem audiofilem ale ubogim bezrobotnym aboslwentem, który szuka możliwości zarobku. A nuż znajdzie się na forum ktoś, kto miał do czynienia z podobnym sprzętem, bądź będzie w stanie coś doradzić.

Serdeczności!

Gość StaryM

(Konto usunięte)

Rozumiem, ja nie jestem audiofilem ale ubogim bezrobotnym aboslwentem, który szuka możliwości zarobku. A nuż znajdzie się na forum ktoś, kto miał do czynienia z podobnym sprzętem, bądź będzie w stanie coś doradzić.

Serdeczności!