Skocz do zawartości
IGNORED

Pomoc w wyborze kina domowego

Mazialdo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, piszę tutaj z prośbą o pomoc w wyborze kina domowego. Jestem kompletnie zielony w tych tematach ale myślę że wybrałem dobre forum i mogę liczyć na waszą pomoc. Przejdźmy więc do szczegółów:

-pomieszczenie ok. 25 m^2

- wykorzystywanie muzyka/filmy 60/40

- słuchane na nim będą praktycznie wszystkie rodzaje muzyki oprócz cięższych instrumentalnych brzmień.

- ampiltuner i odtwarzacz blu-ray osobno

- 5 głośników bez subwoofera

- kwota 4000 - 4500 zł

Proszę was o jakiekolwiek opinie, doradzenie za czym się rozglądać w tej klasie cenowej, na jakie marki patrzyć z uwagą i oczywiście jakie zestawy możecie polecić. Z góry wielkie dzięki, czekam na odpowiedzi.

https://www.audiostereo.pl/topic/103005-pomoc-w-wyborze-kina-domowego/

Witaj,

biorąc pod uwagę Twoje preferencje oraz pomieszczenie, zdecydowanie zwróciłbym uwagę na zestawy Yamaha HTR-465 / BD-S473 lub Pioneer VSX-922 / BDP-150 oraz zestawy kolumn Tannoy Mercur V4 / V1 / VC (przy preferencjach dźwięku bardziej łagodnego, dobrze wypełnionego) lub Taga Harmony Platinum 5.0 Set (F-80). Przy minimalnie wyższym budżecie możesz zmieścić się jeszcze z bardzo dobrym zestawem kolumn Dali Zensor 5 / 1 / Vokal.

Przyjrzyj się proszę moim propozycjom, w przypadku pytań oczywiście służę pomicą.

Jeśli masz taką możliwość, serdecznie zapraszam na odsłuchy do naszego salonu.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Przejrzałem twoje propozycje i mam pytanie czy posiadacie w sprzedaży wszystkie te produkty bo nie których nie mogłem znaleźć. Te zestawy pioneera i Yamahy maja chyba strasznie nie wielkie różnice?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników