Skocz do zawartości
IGNORED

Prośba o pomoc w wyborze sprzętu

Anka27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów:)

Chciałam prosić Was - znawców tematu- o pomoc w wyborze sprzętu hi-fi dla mojego męża.

Chcę zrobić mu prezent, ale jestem zupełnym laikiem w tym temacie:( dlatego liczę na Was :)

Będzie to pierwszy tego rodzaju sprzęt i niestety mój budżet też jest raczej skromny bo ok 2000 pln.

Zależy mi na tym żeby sprzęt grał przyzwoicie natomiast na cuda za tą kwotę oczywiście nie liczę...

I tak pomieszczenie to ok 20 m2, mąż słucha przede wszystkim radia, mp3 czasem płyt cd, jeśli natomiast chodzi o muzykę to lubi cięzsze klimaty np. Slipknot, Rammstein itp. ale także Death Can Dance, Metalica, Faith No More, System of a Down itp.

Przeglądając różne fora i strony znalazłam dwie możliwości co wy na to? Oczywiście liczę też na inne pomysły;)

1. Yamaha MCR-N560 LUB MCR-N560D

2. Yamaha R-S500 + kolumny HECO VICTA 501 + (odtwarzacz cd-s300 troszkę później;))

Za te pieniążki yamaha rs 500 będzie przyzwoitym zakupem w moim mniemaniu (rozumiem bowiem, że w grę wchodzi sprzęt nowy) jednak zaproponowałbym Ci inne kolumny.

Moja propozycja to:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Różnica w cenie niezauważalna w dźwięku natomiast, znacząca.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.