Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha cd-n500 nie czyta pendriva


suzana

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zakupiłem wczoraj nowy odtwarzacz Yamaha cd-n500 i w żaden sposób nie mogę go zmusić do czytania plików flac, mp3 itp. z pendriva. Testowałem trzy różne pendrivy wcześniej sformatowane na system plików fat i zero reakcji. Na wyświetlaczu urządzenia jest cały czas napis: "Please wait..." Iphona podłączonego do usb też nie widzi :/

Czy ja coś źle robię, czy świadczy to o usterce? Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/111159-yamaha-cd-n500-nie-czyta-pendriva/
Udostępnij na innych stronach

1/ Sprawdz czy masz najnowszy firmware, jesli nie - zaktualizuj.

 

2/ Wez pendrajwa 4GB, sformatuj na FAT, skopiuj na niego 2 zbiory np a.mp3 z 128 lub 192, oraz drugi b.wav ( lub flac ) w formacie 16/44.1 bez podfolderow. Sa 2 prosto nazwane zbiory - jesli odtwarzacz tego nie bedzie czytal - jedyne wyjscie serwis.

1. Tu jest problem ponieważ kiedy wchodzę w opcje, następnie pokaz wersje oprogramowania na wyświetlaczu nic się nie pokazuje. tak jakby się zawieszalo.

 

2. Bralem 3 rozne pendrajwy sformatowanych na fat/fat32 z plikami w folderach i bez folderow, z flac, mp3, i zawsze nic.

 

We wtorek wracam z nim do sklepu. Czy mogę liczyc na wymiane od reki na inny egzemplarz, czy musze przejść procedurę reklamacji? Jak z nam zycie to w najlepszym przypadku będzie to ze 3tyg. :/

Spotkałem się z podobnym problemem w urządzeniu Pioneer. Nie czytał pendrive sformatowanego FAT32, a czasem odtworzył wyłącznie pierwszy utwór na pendrive sformatowanym na FAT.

Skończło się w serwisie. Czas naprawy 6 tygodni. A tak krótko, bo w międzyczasie była korespondncja z ponagleniami z europejskiej centrali Pioneera w Holandii.

 

Jeśli chodzi o reklamację w PL to generalnie =teoretycznie masz 2 wyjścia.

 

TEORETYCZNIE

1. Zgłosić niezgodność towaru z umową, towar nie czyta plików i to jest sprawa dla sprzedawcy. Możesz zażądać zwrotu pieniędzy, wymiany na nowy lub naprawy. To TY decydujesz (teoretycznie) jakie chcesz rozwiązanie. ;-) Sklep ma (teoretycznie ;-) )2 tygodnie na załatwienie sprawy. Zwykle wysyła do serwisu, ten naprawia i Ci oddaje sprawny sprzęt. Ale jeśli wybierzesz wyłącznie zwrot pieniędzy to i tak sklep wyśle do serwisu ten wystawi ekspertyzę , czy towar zgodny/niezgodny z umową ( bo może ten typ tak ma , że czyta tylko pendriwe jednej formy odpowiednio sformatowane z wpisanymi poprawnie folderami itp itd) i dopiero wtedy możesz walczyć o kasę.

 

2. Zgłosić niesprawność na zasadzie gwarancji producenta do serwisu wskazanego w druku gwarancyjnym lub stronie www. Serwis powinien naprawić sprzęt, może trzymać odtwarzacz ile chce, nawet 2 lata a potem oddać Ci popsuty .....po zakończeniu gwarancji bo ona już nie obowiązuje.

Poczytaj warunki gwarancji. One są dobrowolne dla producenta, łaska. Niczego nie musi. Tu nie ma żadnej ochrony narzuconej przez prawo itp

 

IMHO (może się coś zmieniło): Jeśli zdecydujesz się na krok 2 to tracisz uprawnienia do 1.

 

Sprawdzajmy sprzęt przed zakupem o ile możliwe!

 

PS Jeśli to sklep nie dla idiotów to powinni wymieć od ręki bez zbędnych formalności - jeśli nie stemplowałeś gwarancji. N.B. Nie pracuję w ww sklepie ani nie mam żadnych związków z ww siecią.

Czy mogę liczyc na wymiane od reki na inny egzemplarz, czy musze przejść procedurę reklamacji? Jak z nam zycie to w najlepszym przypadku będzie to ze 3tyg. :/

 

Zależy od sklepu. W Media Saturnach na które tak narzekacie wymienieli by na nowy od ręki lub oddali kase Ty decydujesz. W sklepei internetowym pewnie bedziesz czekac.

Miałem pecha :/ Okazało się że odtwarzacz był fabrycznie z defektem. Prawdopodobnie coś nie tak z oprogramowaniem. Na szczęście sklep bez problemu wymienił od ręki na drugi egzemplarz. Działa pięknie :)

A to ciekawe. To dobrze że przyjęli ci od razu na wymianę. Oni nie mają towaru od oficjalnego dystrybutora Audio Klan. W razie czego na gwarancje będziesz długo czekał.

I nie masz 3 letniej gwarancji.

Czemu nie mam 3 letniej gwarancji? Na stronie sklepu jest wyraźnie - gwarancja 36 mies.

Ale odpukać, lepiej żeby się nie psuł.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czemu nie mam 3 letniej gwarancji? Na stronie sklepu jest wyraźnie - gwarancja 36 mies.

Ale odpukać, lepiej żeby się nie psuł.

 

Oni nie biorą towaru od Audioklanu który jest jedynym oficjalnym dystrybutorem Yamahay na terenie polski. Wiec moga Ci dac te 3 lata gwarancji. Jednak towar wysyłają do niemiec. Trzeba dłużej czekać. Nie mówie że to źle, tylko tak jest.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.