Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz do Canton Fonum 200 ?

arnej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuje wzmacniacz stereo w kwocie 300-400 zł do kolumn Canton Fonum 200. Jestem laikiem dla tego chciał bym się poradzić.

Wykonawcy jakich słucham to : Eric Clapton, Queen, Phil Collins, Toto, Fleetwood Mac, Dire Straits

Pokój 28m2

Źródło karta Asus Xonar D1 ewentualnie CD Sony CDP- 720

Nie wiem czy w tej kwocie mogę czegoś oczekiwać?! Jeżeli tak to szczegóły i ciepło są tymi rzeczami

Z góry Dziękuje za pomoc !

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/117550-wzmacniacz-do-canton-fonum-200/

Witaj! u mnie przedtem z fonum'ami 250 grał sony taf 590 es .w 30 m2.troszke za małe na ten metraż ale dzwięk zabijający!!do tego cd Marantz'a ale już nie pamiętam modelu.to zestawienie było powalające!

Sony TA-F470 to praktycznie to samo co F-490 którego miałem kilka lat temu, niestety to ze 2 klasy niżej niz Sony ES, moim zdaniem lepiej doplacic i zapolowac na x70 czy x90 ES. Niemieckie kolumny zgrywaja sie swietnie z wiekszoscia wzmacniaczy Sony

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.