Skocz do zawartości
IGNORED

'Mili' handlarze na Allegro...


kook

Rekomendowane odpowiedzi

>tomak moja wersja nie jest podbarwiona,zupelnie niczym nie zawiniwszy zostalem zbluzgany, jednak tylko smsowo, w cztery oczy to juz kolezka nie mial odwagi tego powtorzyc. to jest maly nerwowy chamek i tyle. niech lepiej sie nie naraza, bo wpadnie na mine, ktoregos dnia pojedzie cos sprzedac a dostanie jedynie ciezkie wpier...

coz, ryzyk fizyk.

boomer

a nie prosciej bylo 3 tygodnie wczesniej pojsc te pare ulic dalej i kupic bez problemu?lub ,jak koniecznie chciales u Maxwella,to zostawic zadatek, i poczekac na dostawe?jak zrobili to inni.

==> Tomek

Oczywscie warto a nawet jesli jest mozliwsc trzeba poznac obie wersje wydarzen.

Sam bywam w Szwecji dosc czesto i to rzeczywscie inny swiat pod wzgledem kultury, uczciwosci i mentalnosci...

Natomiast jak mowisz ze klient zadal Ci pytanie do czego sluzy obrotomierz mozna zareagowac na kilka sposobow:

1) smiechem i tyle.. - wciaz szansa na interes nikla ale zawsze

2) odpowiedzia: "sluzy do mierzenia obrotow" co nas nic nie kosztuje, wprawia w zadowolenie ze nasze IQ jest conajmniej o 100 wyzsze....i powoduje ze mamy szanse na interes

3) odpowiedzia typu Maxwell: kur..... !#$@#@ z choinki sie urwales frajerze itd. - nie musze mowic na co sie narazamy w tym przyapdku

 

jesli masz na wzgledzie interes, innaczej jesli ja chcialbym ubijac interesy odpowiadalbym najgrzeczniej jak umiem nawet na "debilne" pytania klientow, ktorzy nie rozumieja nie czytaja itd. kazdy nawet idiota jest potencjalnym klientem a klienci sa rozni tak jak rozny jest swiat to jak w tym kawale w ktorym milioner chcial zmowic msze za psa ,ksiadz na koncu: ".....a to trzeba bylo mowic ze pies byl katolikiem..." po uslyszeniu kwoty na ofiare:)

 

Pozdro Gregor

Gdybym został poinformowany, że będe musiał czekać miesiąc czasu, to bym kupił w internecie lub te pare ulic dalej. Odnosnie kasy, to nikt nie chciał zadnego zadatku (pytałem), bo dostawa i tak będzie, i tyle sztuk, że nikt nie wykupi.

mam znajomego w Holandii,ktory pracuje w firmie,wyszukujacej klientom auta.

sprowadza je z calego swiata.

wiesz jak wyglada zamowienie?bywasz w szwecji to powinienes wiedziec.zero pierwszej wplaty,zero papierow.zero stresu.100% rzetelnosci i uczciwosci z obu stron.100% zadowolenia klienta i sprzedawcy.

slowo jest slowem.profesjonalizm z obydwu stron.

troche polaczom brakuje co?

 

a co odpowiedzialem na pytanie o obrotomierz?juz pisalem,

aby sobie poczytal do czego sluzy.

 

skoro ma prawo do jazdy ,to musial przejsc odpowiedni kurs,tam ucza pewnych podstaw budowy auta.

boomer

to jak lubisz czekac,lub lubisz kupywac u Maxwella,to po co sie potem zalisz?oczekujesz wspolczucia?

ja tu czegos nie rozumiem,mogles kupic w necie,lub pare ulic dalej,i nie kupiles?????dlaczego?????

Maxwell Cie szantazowal?grozil?obiecywal za 50% ceny?

????????

Aukcja oskarżonego (niejakiego maxwell777) nie jest wyczerpująco opisana. Nie wiem jak Wy, ale ja będąc zainteresowanym kupnem w/w sprzętu na pewno nie zadowoliłbym się tym opisem. Za duże ryzyko, za zbyt duże pieniądze (przynajmniej dla mnie). Tak jak kook próbowałbym się skontaktować ze sprzedającym, żeby wyjaśnić te kilka niedomówień. Rzeczywiście jest podany nr telefonu, co wskazywałoby na preferowany rodzaj kontaktu... Tak nawiasem mówiąc jestem bardzo ciekawy jak wyglądałaby rozmowa telefoniczna z tym Panem. Coś mi podpowiada, że równie ciepło i przyjemnie jak za pośrednictwem maila. :)

==> Harvi pomoz :) powiedz co na pytanie klienta ktory dajmy na to ma dyplom wyzszej uczelni "do czego sluzy RADIOODBIORNIK" odpowiedzialby szwedzki sprzedawca i jak ?:)

==> Tomek

chlopie cos Ty taki nerwus "wszytko Cie wkur.... wokol" czy jak ? ja kupuje od czasu do czasu (ostatnio czesciej) na allegro, nie mam tam nawet konta zalozonego, pelna kultura rzetelnosc u sprzedajacych np patrz Gorek666

ostatnio od niego kupilem standy, na czas, grzecznie, pelna kultura....man take it easy...

Ja rozmwialem osobiscie z Maxwellem777 bo kupiłem u niego i wzmacniacz i CD. Był miły i uprzejmy. Jak wysłał do mnie klocki to sam dzwonił i zawiadamiał mnie jaki jest numer listu przewozowego. Ostanio pytałem jego o kolumny PSB i tez moglby mi je wcisnac, ale polecil mi inne do mojego zestawu. Po kupnie wzmacniacza dostalem znizke na CD. Jak widzicie ja nie mam do Maxwella pretensji a wrecz uwazam, ze w stosunku do mojej osoby był bardzo wporzadku.

...a taki e-mail z pytaniem (nawet tym najbardziej błahym nie koniecznie przemyślanym) może byc poprostu łatwym sprawdzeniem sprzedającego, a w/w odpowiedź jest conajmniej prymitywna i świadczy tylko o sprzedającym że nie szanuje swoich klientow, a co do opisanej aukcji o ktorej już ktoś wcześniej wspominał to faktycznie ubogo jest opisana (taki sprzęt powinien być szczegółowo opisany tym bardziej że został poddany tuningowany, DLA MNIE jest to hamstwo, i nikt nie powinien w ten sposób zwracać się do ludzi nwet jeśli uważa ich pytania za "debilne" - sprzedający o którym tyle mowa napewno u mnie nie zarobi, ale czy stan wiedzy (na dany temat) może być wyznacznikiem zamożności? cytuje "NIe masz kasy nie zadawaj pytań (...) Mamm dość debili Twojego pokroju, którzy nękają mnie takimi mailami"

tomek7776, bronisz Berlina w '45 roku. Jeżeli jesteś profesjonalnym handlowcem, to nie możesz stawać po stronie maxwell'a. Nie masz po prostu żadnych rzeczowych argumentów. Klient z założenia pyta. Sprzedawca z definicji grzecznie odpowiada na pytania. Nawet na te głupie z jego punktu widzenia. Nawet 100 razy dziennie (może sobie przygotować szablonowe odpowiedzi). To sie nazywa PROFESJONALIZM. Poza tym kook zadał podstawowe i słuszne pytania. To samo bym zrobił, bo profesjonalista maxwell uprzejmie napisał nic. Byłbyś łaskaw w oparciu właśnie o przypadek kook'a powiedzieć gdzie popełnił on błąd, faux pas, czy co tam jeszcze? Jako handlowiec z dość dużym stażem chętnie poznam nowe techniki negocjacji i prowadzenia rozmów biznesowych. Będę wdzięczny za konkretną odpowiedź.

Jedno jest pewne - Tomek7776 w Skandynawii nie sprzedałby nawet obrotomierza. U nas, jak widać, tacy sprzedawcy są normalnością. Tylko my możemy sprawić, że to się zmieni, omijając takich osobników z daleka.

Z Maxwellem miałem okazję spotkać się osobiście i było całkiem miło. Może sposób trkatowania przez niego klienta (nawet potencjalnego) jest uwarunkowany np. panującym ciśnieniem atmosferycznym.

No tak, w moim przypadku Maxwell 777 wzniosl sie na wyzyny swoich mozliwosci w dziedzinie sarvoire vivre. :-))

- Inna sprawa, ze MF 3 mozna bez problemow kupic ponizej 550 euro. Krotko mowiac -brak kindersztuby + ceny z kosmosu... tak bym tego nadetego pajaca scharakteryzowal...

Prowadzenie biznesu i rozmow z nim zwiazanych sprowadza sie do jednego, czyli do zysku,

oczywiscie dobrze rokujacego, niekoniecznie stalego, ale wygranego...

Techniki sa rozne, a zwyciezaja tylko najlepsi...

Witam moi mili, widze że użyliście sobie strasznie po mnie, no cóż macie prawo tyle ze warto czasami zapytać osobę najbardzie zainteresowana w tej sprawie czyli mnie, czy faktycznie tak bylo??? Fajnie jeśli ktoś nie ma nic do roboty i przesiaduje przed kompem zadając banalne pytania wynikające z tego że albo nie czyta dokladnie opisu przedmiotu albo udzielanych odpowiedzi na maile. Zazwyczaj prosze aby faktycznie zainteresowani zadzwonili lub podali nr telefonu i ja odzwaniam i staram się udzielać wszelkich szczególowych inforamcji, niestety to do niektorych nie dociera, zadają zazwyczaj te same pytania i ie czytaja odpowiedzi. Ludzie zlitujcie się dostaje dziennie okolo 50 maili czasem jestem tak poirytowany że puszczają mi nerwy. przykro mi bardzo ale sam czasem nie odpowiadam na maile robią to za mnie inni. Sprawe postaram się jutro wyjasnić.

Witam,

mnie dzisisaj nie bylo caly dzień w sklepie, skrzynke mam otwartą, o zaistnialej sytuacji dowiaduje sie z forum, brak mi slów, tak jak napisalem postaram sie jutro dowieść czy sytuacja taka miala miejsce, jeszcze raz przepraszam!!!! Dość dlugo sprzedaje sprzęt i do tej pory wszyscy byli zadowoleni z obslugi!!!

Panowie to jakieś nieporozumienie, jezeli ktoś che mnie sparwdzić bardzo prosze podaje mail: [email protected] i tel. 507 166 699, ktoś mi robi kolo nosa i ma w tym jakis cel. jak do tej pory wszyscy klienci byli zadowoleni co do obslugi i sprzetu. Wszystko mam od polskich dystrybutorów (gwarancja, parago, FV). Prosze poszukać o mnie w wyszukiwarce zlego slowa o mnie nie ma, widze że w końcu jakas życzliwa osoba stara się mnie oczernić. Wszystkich przepraszam za zaistnialą sytuacje i mam tylko nadzieje że wszystko się wyjaśni co do mojej osoby!!!

1. maxwell666 -> tłumaczą się winni! Ponadto co to w ogóle jeste - że do twojej skrzynki mają dostęp ludzi tej kultury i klasy co nadawca maila z pierwszego postu tego wątku? Z kim Ty współpracujesz?? - oczywiście zakładając optymistycznie, że Ty tego obraźliwego i poniżej jakiegokolwiek poziomu maila nie wysłałeś (ja w to raczej nie wierze) => po prostu to jest twoja linia obrony, podobnie zresztą jak to że "ktoś chce Cię wrobić" - już naprawdę nie masz co wymyślać? Psychologicznie jesteś bardzo niewiarygodny!

 

2. „Nie wierze” - dlatego, że piszesz " Ludzie zlitujcie się dostaje dziennie okolo 50 maili czasem jestem tak poirytowany że puszczają mi nerwy." Czyli na początku to było "puszczają mi nerwy" a później "to nie ja takiej odpowiedzi udzieliłem, ktoś korzystał z mojej skrzynki" następnie "ktoś próbuje mnie wrobić" etc... ehhh Po prostu zauważyłeś, że Ci się pali grunt pod nogami - że przegiąłeś i poniesiesz tego konsekwencje!

 

3. Handlujesz sprzętem - zatem powinieneś być wyrozumiały nawet jak dostaje 100 mail dziennie, taki twój zawód i "zakichany" obowiązek- jak się nie nadajesz do tego i wyładowujesz swoje złości na użytkownikach to po prostu zajmij się czymś innym (najlepiej pracą nie związaną z kontaktem z ludźmi).

 

4. Uważam, że osoby zainteresowane tym wątkiem powinni napisać do Allegro o wyciągnięcie odpowiednie konsekwencji od tego użytkownika. Kilkanaście głosów to nie jeden.

 

5. kook -> współczuje Tobie, dobrze że podjąłeś ten wątek na forum przynajmniej gość jest w stresie:)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.