Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie 192/24 daje radę na DNS-ach od Orange, ale ściągany kontrolnie plik 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  pokazuje chwilowe spadki transferu do nawet tylko około 300 kB/s, więc coś jest nie tak. Być może gdyby nie bufor w Tidalu, to byłyby zacięcia.

 

Ten sam plik ściągany z ustawionymi DNS-ami sb pobiera się z pełną prędkością, tj. w moim przypadku około 10 MB/s (czyli jak dla łącza 100 Mbit/s).

No i oczywiście na dns.sb nic się nie zacina.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
17 minut temu, tomkoron napisał:

U mnie 192/24 daje radę na DNS-ach od Orange, ale ściągany kontrolnie plik 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  pokazuje chwilowe spadki transferu do nawet tylko około 300 kB/s, więc coś jest nie tak. Być może gdyby nie bufor w Tidalu, to byłyby zacięcia.

 

Ten sam plik ściągany z ustawionymi DNS-ami sb pobiera się z pełną prędkością, tj. w moim przypadku około 10 MB/s (czyli jak dla łącza 100 Mbit/s).

No i oczywiście na dns.sb nic się nie zacina.

Ok. U mnie się zacina co jakiś czas, dwa dni temu było ok. Zacinki wróciły wczoraj i dziś, ale nie są tak masakryczne jak kiedyś, ale generalnie to i tak bardzo przeszkadza.

słuchajcie ja nie rozumiem jak zmiana dns może eliminować to zjawisko

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sojer2005
45 minut temu, sojer2005 napisał:

Ok. U mnie się zacina co jakiś czas, dwa dni temu było ok. Zacinki wróciły wczoraj i dziś, ale nie są tak masakryczne jak kiedyś, ale generalnie to i tak bardzo przeszkadza.

słuchajcie ja nie rozumiem jak zmiana dns może eliminować to zjawisko

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pierwszy post od góry

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Godzinę temu, tomkoron napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pierwszy post od góry

OK, zmieniłem dns w routerze na wartości podane na dns.sb i obserwuję 😉 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
47 minut temu, sojer2005 napisał:

OK, zmieniłem dns w routerze na wartości podane na dns.sb i obserwuję 😉 

a właściwie z z 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  , bo za mało info o dns.sb

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 21.03.2025 o 18:48, sojer2005 napisał:

Tnie Wam dziś? 🙂 u mnie ok.

Za pogodę nie płacimy, więc takie pytania są uprawnione, ale jeżeli płatny tidal jest zmienny jak pogoda i zadajemy takie pytania, to coś jest nie tak. To powinien być pewnik. Np. teraz z tidala gra MAQ 325,8 bez czkawki. Mimo to nie mam frajdy ze słuchania, bo spodziewam się nagłego pogorszenia. Będę zmuszony wziąć droższego qobuza.

Głupi nie lubi się zastanawiać, lecz tylko swe zdanie przedstawić. Księga Przysłów 18,2

1 minutę temu, przmor napisał:

Po zmianie adresów DNS nie muszę zmieniać ani dostawcy streamingu ani internetu. Każdy robi jak uważa.

czyli nuuuuuda, brak emocji nutki niepewności ☺️

czyli nuuuuuda, brak emocji nutki niepewności
Po zakupie Wiim Mini to już totalna nuda. Wszystko włącznie z radiem i lokalnymi plikami w jednej apce. Nuda panie, nuda.
Godzinę temu, przmor napisał:
Godzinę temu, Zbi_Rek napisał:
czyli nuuuuuda, brak emocji nutki niepewności

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po zakupie Wiim Mini to już totalna nuda. Wszystko włącznie z radiem i lokalnymi plikami w jednej apce. Nuda panie, nuda.

jeszcze radio i stacje hires, doba za krótka na słuchanie tego wszystkiego 😱🤭

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Od kilku dni słucham z Tidala po kilka godzin dziennie i zero potknięć. Nic nie zmieniałem w ustawieniach routera. Czyżby naprawili?

Edytowane przez Oxzy_666
  • 2 tygodnie później...

Nikt nic nie pisze, czyżby u wszystkich chodzi doskonale?

Rzeczywiście był pewien okres, może nawet półtora tygodnia, że się nic nie zacinało. Ale od paru dni jest gehenna. Nawet pliki 16/44 zacinają się tak, że się nic nie da słuchać. Dopiero po 1:00 w nocy było dobrze.

Wczoraj wieczorem w aucie mi sie cięło na 16/44. Co ciekawe Warp 1.1.1.1 nie pomógł bo po jego aktywowaniu aplikacja nie działała (komunikat błąd sieci). Może jakieś problemy Orange w związku z wichurą.

BTW Pokazał mi się któregoś dnia artykuł coś w stylu "6 oznak, że Tidal wkrótce zakonczy działalność"

Wczoraj cięło strasznie na światłowodzie, przedwczoraj na LTE przez AndroidAuto przycięło od czasu do czasu. Jest lipa, zaczynam powoli przyzwyczajać się do myśli, że trzeba będzie wrócić do słabszej jakości ze Spotify. Deezer jakoś mnie nie przekonał.

3 godziny temu, przmor napisał:

BTW Pokazał mi się któregoś dnia artykuł coś w stylu "6 oznak, że Tidal wkrótce zakonczy działalność"

Coś jest na rzeczy bo ja też w różnych miejscach w sieci spotkałem się z informacją, że Tidal powoli zwija manatki.

I naprawdę nie wiem co o tym myśleć.

Spróbowałbym Qobuz ale nie wiem jak w Polsce można go uruchomić. Czy ktoś jest tak dobry i może mi przesłać link na priv.

Edytowane przez Adams32

A ja od miesiąca cieszę się kompletnym brakiem zwieszek na Apple Music. Czizas jaka to ulga mieć znowu pewność, że w każdym momencie zadziała to co chcę 😍

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

Chciałem tylko przypomnieć, że subskrypcja Tidal nie jest podpisywana dożywotnio 😉

Właśnie ten jeden dzień wczorajszy świadczy o tym, że nigdy nie będziesz mieć pewności, czy dzisiaj posłuchasz muzyki czy nie. Mi Orange przysłało ostatnio wiadomość (bo oni dalej pracują nad rozwiązaniem problemu): Sprawdzilismy Twoje zgłoszenie. Przyznany pakiet adresów IP zmienia się dynamicznie, to może mieć wpływ na działania usługi. Zalecamy restart urządzenia. Pozdrawiamy, Orange.

Śmiechłem ... :D

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

Ten jeden dzień to były warunki szczególne ze względu na wichurę i mnistwo awarii elektrycznych w moim rejonie a problem występował na 5G więc może jakieś nadajniki nie działały.

Po kilku dniach i moim ponagleniu dostałem odpowiedź na ticket z supportu Tidala:

"...Nasz zespół znalazł przyczynę i zażądał wprowadzenia zmian, które pomogą przekierować ruch sieciowy. To powinno rozwiązać problemy z przeciążeniem, które powodowały problemy z odtwarzaniem. 
 
Jeśli nadal masz problemy, nie wahaj się z nami skontaktować – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc..."

2 godziny temu, węgiel napisał:

Po kilku dniach i moim ponagleniu dostałem odpowiedź na ticket z supportu Tidala:

"...Nasz zespół znalazł przyczynę i zażądał wprowadzenia zmian, które pomogą przekierować ruch sieciowy. To powinno rozwiązać problemy z przeciążeniem, które powodowały problemy z odtwarzaniem. 
 
Jeśli nadal masz problemy, nie wahaj się z nami skontaktować – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc..."

Dostałem dokładnie ten sam mail. Widać że mają szablon i wysyłają go wszystkim, którzy zgłosili problem.

A ja w międzyczasie zakupiłem sobie roczny abonament w Qobuz, dlatego nawet nie wiem co się dzieje na Tidal. Nadal zacina?

1 godzinę temu, Adams32 napisał:

Nadal zacina?

Wczoraj cały wieczór słuchałem i spoko, leciało wszystko co kliknąłem. Od czasu do czasu pojedyncze utwory przy szybkim przewijaniu dostawały zacinki, ale wystarczyło przesunąć suwaczek w tył i grało dalej.

Ja dzisiaj też otrzymałem odpowiedź z Tidala:

Our team found the cause and requested some changes to help reroute the network traffic. This should fix the congestion issues that caused the playback problems. If you’re still having any trouble, please don’t hesitate to reach out — we’re here to help.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.