Skocz do zawartości
IGNORED

Naprawa & tuning discmana:D

cloudior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Kupiłem ostatnio okazyjnie flagowy model discmana Sony D-ej1000....i niestety okazało się, że nie działa (allegro)...po włożeniu płytki..czytnik próbuje coś tam odczytać, szyna sie porusza..ale summa summarum żadnej płytki przeczytać nie chce.

Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że jest on oparty na czytniku DAX-25E - cena w serwisie bagatela 175 zł..:)

I tu pytanka do Was:

Czy wiecie gdzie można kupić w/w część w lepszej cenie??

Czy jest na forum specjalista, który podjął by się reinkarnacji mojego Soniaczka:>?

Sprawa numer dwa: Jak taki sprzęt jest zbudowany? Czy można go poddać jakiemuś tuningowi? Nie znam się na elektronice...więc może pomożecie/doradzicie...

Z góry dzięki

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/24585-naprawa-tuning-discmanad/

Najpierw sprobuj przeczyscic soczewke sprezonym powietrzem, nie uzywaj plyt czyszczacych!

Mozliwe, ze wystarczy porzadnie przesmarowac mechanike napedu i bedzie jak nowy. Niestety w discmanie to delikatna robota.

Poczekaj na odpowiedz ktoregos z forumowych specjalistow, oni blizej Cie naprowadzona:)

nie wiem czemu się irytujesz - dostałeś odpowiedź na temat lasera, a czy da się tuningować - pewnie się coś da - ale czy ktoś Ci coś więcej powie - wątpliwe bo mało kto się zajmuje takiemi zabawkami jak discmany - zresztą i tak nie wiadomo czy gra jest warta świeczki

-> Josef

Nie irytuję się...tylko liczyłem, że ktoś się sensowniej wypowie :)...nie znam się na budowie discmanów...myślałem, że ktoś by mi takową mógł przedstawić...doradzić co można by wymienić, żeby grał lepiej....

Niestety przeczyszczenie lasera nie pomoglo...kupię nowy czytnik......

...za jego cenę mógłbym sobie kupić MP3 playera, ale nie chcę....audio to audio...:)...moje PX200 czekają na godne ich źródło:) Dlatego chętnie zainwestuję w ten sprzęt...

....nie ma tu jakiś specjalistów-elektroników z Poznania??:>