Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

adamo_0 - potrzebuję coś w trasę a solidna podłogowa swoje waży i do plecaka nie wlezie;. Co do przebicia - im więcej nabite tym bardziej odporne na dobicia i przyszczypanie dętki bo dziury w asfalcie są niemiłosierne.

Myślę że pompeczka do takich ciśnień powinna mieć tłoczek o małej średnicy za to długi.

Dead_Dog

 

A rozumie. W sumie ja az to dego takiej wagi nie przywiazuje bo za czesto gumy sie jednak nie lapie.

Zreszta nie waze zbyt wiele i nie musze mocno pompowac.

Ja mam na trase malutka pompke wlasnie dwu tlokowa a w domu pomke dluga, jednotlokowa z wezykiem.

Dead_Dog, 16 Cze 2006, 01:16

 

>Szukam pompki umożliwiającej nabicie 10 i więcej atmosfer - bez zużywania wszystkich sił itd.

>10 atmosfer =10 bar = 146 PSI = 1 MPa

>Pompka ma być "przewoźna" - stacjonarne pompki mnie nie interesują.

>Cena do 100zł.

>Szukam czegoś od tygodnia i jak na razie same porażki - w wydawałoby się banalnym temacie pompki.

 

Crank Brothers Power Pump Alloy?

katalogowo umożliwia 130 PSI. wyskalowana do 160 PSI.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

cena to ok 35 USD - mieścisz się w budżecie.

 

pzdr

k.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

mam takie pytanie- moze ktos z Was ma w tym temacie doswiadczenie. Jakie ubezpieczenie (ubezpieczyciela) polecacie jako OC, od nieszczesliwych wypadkow, zdrowotne- na wyjazd rowerowy za granice? za miesiac smigam do (okola) irlandii i cos w tym temacie wybrac musze...

kubedes - doświadczenie mi podpowiada że jeśli producent podaje 9 bar to to jest naprawdę max do uzyskania i ani bara więcej. W tej chwili mam SKS-a i dane producenta mówią o 8 barach - i owszem te prawie 8 bar da się wbić ale wymaga to nadludzkich wysiłków i przy częstym ładowaniu na max to ta pomka nie pociągnie zbyt długo i już ledwie zipie.

Dead_Dog

 

Nie pamietam jak sie nazywa. Z tego co wiem to firma zefal jest klasykiem.

Po prostu nie stanowi to dla mnie problemu (rozgrzewanie (mam malo sily :) wiec pompuje wolniej) jak i ilosc atmosfer. IMHO im szybciej pompujemy tym bardziej sie rozgrzewa. Rozgrzewanie pochodzi nie od tarcia ale zgodnie z termodynamika wlasnie od sprezania powietrza. Odwrotnie jest jak spuszczasz powietrze robi sie ono chlodne.

Dead_Dog, 16 Cze 2006, 14:54

 

>prawie 8 bar da się wbić ale wymaga to nadludzkich wysiłków i przy częstym ładowaniu na max to ta

>pomka nie pociągnie zbyt długo i już ledwie zipie.

 

Ta pompka ma ciekawy patent. Pokrętło do zmiany wbijanej objętości.

Najpierw ustawiasz "duża objętość" a potem przekręcasz na "duże ciśnienie". Efekt jest taki że przy dużym ciśnieniu tłoczysz mniejszą objętością, ale lżej.

Crank Brothers daje wieczystą gwarancję i skoro wyskalowali pompkę do 160 psi to 150 przyjmie na klatę i nie piśnie.

 

Znam gościa, który używa CB Power Pump do pompowania dampera (tylny amortyzator). Optymalne ciśnienie ustawia bez zadyszki, a tam o ile dobrze pamiętam zakres 130-170 PSI (w zależności od twardści zawieszenia).

 

 

No ale skoro nie ufasz CRANKom i chcesz pompować naprawdę "na kamień" to kup pompkę dedykowaną do amorków.

Spoko dociągnie do 30bar

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

pzdr

k.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Litespeed i rodzina Lynskey. Po sprzedazy i wycofaniu sie ze stanowiska kierowniczego Mark wg kontraktu nie moze jeszcze przez rok produkowac rowerow, ale rodzina Lynskey otworzyla nowa fabryke/zaklady, chyba teraz bardziej na wzor firmy "Seven". Ciekawe czy nowa firma przyciagnie rzesze uzytkownikow Litespeed do swoich nowych produktow.

 

Nie odwiedzajac juz zbyt czesto sklepow rowerowych bylem zaskoczony w zeszlym tygodniu w kilku salonach niespotykanym bogactwem egzotyki tak w ramach, jak i w nowym oprzyrzadowaniu z nieznanych mi dotychczas firm. Oprocz tego w okresie ostatnich 12-36 miesiecy powstalo szereg nowych punktow detalicznych ze znakomitym zaopatrzeniem. Od kilkdziesieciu rowerow w cenach $3K.- $8K+ po dziesiatki niedrogich rowerow dla kazdej grupy wiekowej.

 

Ponizej adres do nowej strony Lynskey:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Lynskey Family Returns to Bicycles with New Company

 

FEBRUARY 07, 2006 -- CHATTANOOGA, TN (BRAIN)?The Lynskey family, founders of Litespeed Titanium Components, will be returning to the bicycle frame-building business. They will be designing and building high-end custom titanium bicycle frames under the new company name of Lynskey Performance Products.

 

The Lynskeys created Litespeed in 1986 and later sold the business in 1999. The family has pursued individual interests outside of cycling during the past several years, but the desire and passion to build bikes has driven brothers David and Tim Lynskey, along with their mother Ruby, back to bicycles.

 

?We always enjoyed the challenge of creating bikes that were innovative,? said David Lynskey. ?Even though we sold Litespeed and stepped away from the business, we all knew we had more to contribute, so we?ve decided to pick up where we left off.?

 

This time around, the company?s focus will be on custom designs.

 

?We?ve designed and built custom bikes for professionals worldwide and understand what a full custom built entails,? said Lynskey. ?We will now be able to offer this level of fit and performance to all cycling enthusiasts.?

 

The company?s facility will be located in Chattanooga and will be fully operational by mid-February. The frames, expected to start at $3,000, will be sold through the IBD network.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Od niedawna jestem posiadaczem Authora Basic.

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolony, ale...

Wiem, że czasem mozna cos ulepszyć i za stosunkowo niewielkie koszty uzyskac spora poprawę.

Czy ktos kompetentny mógłby mi udzielic jakichs wskazówek? To specyfikacja mojego roweru:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a-men

 

mam takiego tzn zona ma w wersji asl :)

 

nie wiem czy warto cos zmieniac do poki dziala bo alivio nie jest takie zle

 

jezeli juz chcialbys cos zmieniac to w kolejnosci:

 

1.opony bo te semi sa kiepskie

 

2.naped mozna zmienic na deore ale jak juz to calosc a to juz dosc duzy wydatek

 

3.amora ale zeby bylo warto to trzeba wydac jakies 600-800 pln

 

reszta to tylko kosmetyka bo nawet jak wsadzisz mostek carbonowy za 500pln to lepiej nie bedzie :)

 

ja bym sie zastanowil czy nie lepiej sprzedac dolozyc i kupic cos z lepszego

 

jak ci sie dobrze jezdzi to nie ruszaj bo zeby bylo naprawde zauwazalnie lepiej to koszt bedzie duuzy.

 

pozdrawiam

 

michal

Tak myslałem:) Dzięki.

Wobec tego chyba na prawdę nie bedę nic ruszał, bo jestem z niego bardzo zadowolony.

Może kiedys kupię cos lepszego, np. Wyższego Authora, Treka lub Gianta. Jestem ograniczony do tych 3 firm, bo tylko one robią ramy, które odpowiadaja mi wielkościowo (min. 23).

MYslałem tez o jakimś modelu crossowym, ale boje sie , ze pognę koła przy mojej masie:)

a_men, 23 Cze 2006, 10:51

 

>ramy, które odpowiadaja mi wielkościowo (min. 23).

>MYslałem tez o jakimś modelu crossowym, ale boje sie , ze pognę koła przy mojej masie:)

 

to jakie Ty masz gabaryty ??

ja przy wzroście 182 i wadze prawie 100 śmigam na 19stce (full)

wcześniej miałem mongoosa nx7.3 i było idealnie.

 

23cale to raczej ponad 2m wzrostu...

Tak, Merida robi ramy 24''

Jeśli będziesz wyginać koła, to można zmienić szprychy i obręcze. Przy obecnej technologi nawet obręcze do DH są wystarczająco lekkie (oczywiście, jeśli nie masz zamiaru startować w jakichś zawodach)

a-men

 

jest rower specjalnie dla ludzi takich jak ty !! :)

 

kona zrobila specjlny model XC zbudowany wg zasad z 4x czyli mocny (rama) i lekki (osprzet z xc)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

pozdrawiam

 

michal

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a-men

 

tu masz model Hoss '05 za 2499 pln

 

zreszta jak ma byc lepiej niz Author Basic za 1500 to rower za 2000 nie bedzie zauwazalnie lepszy tylko obwieszony czym drozszym o 100-200 pln w detalu luzem :)

link Hoss'05 :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

netboy, 23 Cze 2006, 15:44

>zreszta jak ma byc lepiej niz Author Basic za 1500 to rower za 2000 nie bedzie zauwazalnie lepszy

>tylko obwieszony czym drozszym o 100-200 pln w detalu luzem :)

 

Dlatego chyba jednak na razie nie będę kombinował:)

a-men

 

slusznie, jak go zajezdzisz to wtedy sie bedziesz rozgladal za nowym :)

 

zawsze jak kupisz to potem myslisz ze mogles dolozyc i kupic troche lepszy i tak w kolko :) sam tak mam

 

michal

Aktualnie przy wzroście 210cm ważę 106kg a bywało więcej :) W poprzednim rowerze (z niemieckiego sklepu rowerowego ale jakość raczej hipermarketowa) łamało mi się prawie wszystko. Teraz jest spokój. Najważniejsza rada przy tej masie - unikajcie jak ognia rowerów z calowymi rurami sterowymi jeśli chcecie żyć. Złamanie jej między mostkiem a widelcem nie było przyjemne..

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.