Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A Ty jak wybierasz się na wycieczkę rowerową to zapierdzielasz non-stop i bijesz rekordy?

Przeciez tu nie chodzi o czas. Tu chodzi o pomad 50km. A to nie byla wycieczka rowerowa. On to zrobil na nogach
8 minut temu, xajas napisał:


Przeciez tu nie chodzi o czas. Tu chodzi o pomad 50km. A to nie byla wycieczka rowerowa. On to zrobil na nogach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na rowerze też się używa nóg 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

.....nadeszła. Wiosna - piękna w swej istocie , kusząca rozwijającą się soczystą zielenią i wkrótce pełna zapachów i kwiecia. Alleluja!!. Wczoraj las i MTB . Zmieniłem opony na z 2,2 na  2,4 Maxxis Rekon Race i oto refleksje. To było znakomite posunięcie. Większa objętość , niższe ciśnienie i wreszcie poczułem jak zawieszenie przodu , tyłu i amortyzacja  opon zgrało się w jedną całość, a rower płynie po nierównościach. Zaliczyłem kilka skoków, nie to co kolega GB, ale tak do metra poleciałem. Musiałem się dobrze rozpędzić lub z górki, bo przy niedostatecznej a wcale nie małej szybkości, Pike tłumi  i trzyma rower przy gruncie, a ten  nie chce  się od gruntu oderwać. Reasumując , jeśli ktoś w MTB chce mieć więcej komfortu to  radzę zmienić opony na większe i poeksperymentować z ciśnieniem. Na dojazdówce asfaltem mułowato, ale to drobiazg. 

Życzę Wam Zdrowych Świąt Wielkanocnych. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

tez jeżdzę na Maxxis Rekon rt 2.25 29 . świetne gumy ale nie w odmianie race, bardzo fajna mieszanka, tez dobrze po twardym trzyma w zakrętach pewnie , bardzo responsywne opony wybieraja małe nierówności, przy mniejszym ciśnieniu nie tworzą mocno większego oporu i nie lamią sie w zakrętach , kapitalne jak dla mnie oponki

Focal + Naim

.....nadeszła. Wiosna - piękna w swej istocie , kusząca rozwijającą się soczystą zielenią i wkrótce pełna zapachów i kwiecia. Alleluja!!. Wczoraj las i MTB . Zmieniłem opony na z 2,2 na  2,4 Maxxis Rekon Race i oto refleksje. To było znakomite posunięcie. Większa objętość , niższe ciśnienie i wreszcie poczułem jak zawieszenie przodu , tyłu i amortyzacja  opon zgrało się w jedną całość, a rower płynie po nierównościach. Zaliczyłem kilka skoków, nie to co kolega GB, ale tak do metra poleciałem. Musiałem się dobrze rozpędzić lub z górki, bo przy niedostatecznej a wcale nie małej szybkości, Pike tłumi  i trzyma rower przy gruncie, a ten  nie chce  się od gruntu oderwać. Reasumując , jeśli ktoś w MTB chce mieć więcej komfortu to  radzę zmienić opony na większe i poeksperymentować z ciśnieniem. Na dojazdówce asfaltem mułowato, ale to drobiazg. 
Życzę Wam Zdrowych Świąt Wielkanocnych. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
To prawda co piszesz, zalane mlekiem dają możliwość obniżenia ciśnienia. Tak na asfalcie i pod górę szerokie opony zamulają, ale zjazdy, korzenie, kamienie to dla nich naturalne środowisko.

Ja właśnie kupiłem mleko i muszę dolać bo ostatnio po wywrotce zeszło mi powietrze. Nie wiem czy dziura czy coś się rozszczelniło.

Przy okazji nowe buty, bo stare powoli odchodzą w niepamięć. Może coś jeszcze wytrzymają, ale dni ich już policzone.
030c7f398547d4113423dee6e8d51e28.jpg

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

jak ktoś będzie miał do sprzedania taką ramę to chętnie odkupie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Focal + Naim

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wielkanocnie 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Focal + Naim

jak ktoś będzie miał do sprzedania taką ramę to chętnie odkupie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Zamierzasz zbudować sobie rower?

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz


A na Wielkanoc odwiedziłem stare ścieżki strzelińskie. Nie było mnie tam jakieś 2 lata. Zawsze jakoś tak nie po drodze były, ale wymiana amortyzatora unieruchomiła mój pierwszy rower enduro, w elektryku dostała obręcz, wykrzywiła się i nie trzyma już powietrza w bezdętkowych oponach.

Tak więc, chcąc nie chcąc został rower trailowy. A ten spisywał się znakomicie - tj. na podjazdach, ze względu na wagę, nie czuło się, że się podjeżdża pod górę. Z klasycznym enduro nie jest już tak łatwo.

Tak, czy siak wypad udał się bardzo dobrze. Tu trochę materiału.

PS. tym razem kręcone telefonem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 9.04.2025 o 16:33, piramidon napisał:

Proszę o poradę w kwestii zakupu roweru elektrycznego dla przejazdu maksymalnie 50 kilometrów.

Poniżej link do artykułu napisanego wczoraj,  jakby na moje zamówienie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dziękuję Kolegom za odzew na forum.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

Poniżej link do artykułu napisanego wczoraj,  jakby na moje zamówienie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Dziękuję Kolegom za odzew na forum.
Tylko uważaj z tymi rowerami na małych, grubych kółkach - szczególnie popularnych u dostawców - policja jest cięta na nie, ponieważ przeważnie mają zbyt dużą moc (powyżej dozwolonych 250W), brak odcięcia silnika przy 25 km/h i możliwość jazdy bez kręcenia pedałami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„brak chęci rozmowy jedynie szukanie winnego którym to jest sam user”

Tylko uważaj z tymi rowerami na małych, grubych kółkach - szczególnie popularnych u dostawców - policja jest cięta na nie, ponieważ przeważnie mają zbyt dużą moc (powyżej dozwolonych 250W), brak odcięcia silnika przy 25 km/h i możliwość jazdy bez kręcenia pedałami.
To prawda, grozi koniecznością rejestracji i niemożliwością poruszania się po drogach rowerowych, że o mandacie nie wspomnę.

Słuchałem gdzieś materiału, że ktoś uczestniczył w kolizji takim pojazdem - dostał mandat za brak rejestracji i ubezpieczenia - spory, nie pamiętam kwoty, a jak udał się do wydziału po rejestrację to nie byli wstanie tego zrobić, bo taki pojazd nie istniał u nich w statystykach. Pozostaje wtedy, jeszcze kwestia homologacji - a to spore koszta.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz




Ktoś tam był?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
20 godzin temu, GB napisał:

Zamierzasz zbudować sobie rower?

 

taki mam pomysł, zrobić jeszcze jednego stalowego unita na ramie reynoldsa , czyli retro mtb troszkę w kierunku roweru wyprawowego,  bez amorów ale na wyzszej klasie pioast, koła na maszynowych 29 z opona maxxis recon 2,6 🙂 coś jak to ale na lepszych przerzutkach np sram gx 12 , i hamplach o swietnej modulacji 🙂 taki mały zakapior miejski z geo mtb na szlachetnej stali 🙂

swoją drogą sram nowe serie wprowadza napedow mocownych w ramy nie na haki,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

wprowadził też nowe serie w koncu hampli na oil, 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

o taki rower kona unit x na sztywnych osiach mi chodzi wynikowo ale na lepszych gratach, moj niebieski ktory ostatnio serwisowałem  z 2017 jest na qr zwykłych osiach i rama ma z tyłu za waski rozstaw a szkoda, 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

swoja droga lepiej mi sie jezdzi na stali niz na alu , inaczej drgania pochlania jakos wytlumia stal i sam feeling jest wiekszy 🙂

dla zwolennikow enduro jest tez honzo na stali 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

🙂

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez mikson

Focal + Naim

taki mam pomysł, zrobić jeszcze jednego stalowego unita na ramie reynoldsa , czyli retro mtb troszkę w kierunku roweru wyprawowego,  bez amorów ale na wyzszej klasie pioast, koła na maszynowych 29 z opona maxxis recon 2,6  coś jak to ale na lepszych przerzutkach np sram gx 12 , i hamplach o swietnej modulacji  taki mały zakapior miejski z geo mtb na szlachetnej stali
swoją drogą sram nowe serie wprowadza napedow mocownych w ramy nie na haki,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
wprowadził też nowe serie w koncu hampli na oil, 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
 
o taki rower kona unit x na sztywnych osiach mi chodzi wynikowo ale na lepszych gratach, moj niebieski ktory ostatnio serwisowałem  z 2017 jest na qr zwykłych osiach i rama ma z tyłu za waski rozstaw a szkoda, 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
swoja droga lepiej mi sie jezdzi na stali niz na alu , inaczej drgania pochlania jakos wytlumia stal i sam feeling jest wiekszy
dla zwolennikow enduro jest tez honzo na stali 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 
 
No to powodzenia życzę. Jak już poskładasz daj znaka jak Ci wyszło. Wrzuć jakąś fotę.

PS Szwedu to kolega z podwórka.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

🙂 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Focal + Naim

Do miasta wydaje mi się dobre rozwiązanie.

W góry?

Nie koniecznie. Napęd i bateria są montowane z tyłu, co zwiększa masę tylnej części roweru.

Nie wiem jak to przełoży się na pracę zawieszenia podczas jady po kamieniach i korzeniach. Dodatkowo, co ze skokami, dropy, gapy? Czy w górze brak nierównomiernie rozłożonej masy nie będzie przyczyną nurkowania tylnego koła?

-----------

A ja planuję testy w weekend.

06cf9293cac88d3960d808ad0d6936cb.jpg

fajny amor, 

 

odnośnie tego napedu z filmu, to mozna go tez i na przod montowac, dodatkowo mozna zaadaptowac praktycznie kazdy rower pod ten system na odpowiedniej konstrukcji hampli i tyle, to daje elastycznosc adaptacyjną oraz kupujac inny rower przekladasz system, ma to sens , czy wystarczy w gory nie wiem wszystko zalezy od mocy , baterie ext paki mozna dokupic

fakt ze przy konkretnym enduro skokach moze konstrukcja byc mniej odporna w razie uderzenia przeciążenia  etc niz zintegrowana w ramie, ale to pokazuje ze przyszlosc elektryfikacji rowerów moze mieć tez alternatywne rozwiazania, byc moze na miasto bedzie to lepsze i mały teren gdzie np muszisz przeskoczyc z 10km do celu i tam dopiero jezdzic docelowo

 

a na takie piękne dampery  nie zaklada sie jakis skarpet ochronnych przed blotem etc?

Edytowane przez mikson

Focal + Naim

fajny amor, 
 
odnośnie tego napedu z filmu, to mozna go tez i na przod montowac, dodatkowo mozna zaadaptowac praktycznie kazdy rower pod ten system na odpowiedniej konstrukcji hampli i tyle, to daje elastycznosc adaptacyjną oraz kupujac inny rower przekladasz system, ma to sens , czy wystarczy w gory nie wiem wszystko zalezy od mocy , baterie ext paki mozna dokupic
fakt ze przy konkretnym enduro skokach moze konstrukcja byc mniej odporna w razie uderzenia przeciążenia  etc niz zintegrowana w ramie, ale to pokazuje ze przyszlosc elektryfikacji rowerów moze mieć tez alternatywne rozwiazania, byc moze na miasto bedzie to lepsze i mały teren gdzie np muszisz przeskoczyc z 10km do celu i tam dopiero jezdzic docelowo
 
a na takie piękne dampery  nie zaklada sie jakis skarpet ochronnych przed blotem etc?
Nic mi na ten temat nie wiadomo. Wszystkie jakie widziałem nie mają ochrony.

Mają za to specjalne uszczelki przeciw kurzowe, które powinno się wymieniać - oczywiście nie tylko te kurzowe - regularnie podczas serwisu takich amortyzatorów czy damperów.

Takie serwisy pozwalają zachować sprawność tych urządzeń - a jak wiadomo, od ich sprawności zależy zdrowie jeźdźca.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Gadu, gadu a tu już 1200 km przejechane w tym roku w równych proporcjach 600 km mtb + 600km szosa. Dziś piękny wiosenny dzień , idealne warunki i....... chwila nieuwagi, sięgnięcie po bidon , kamień na drodze potem krawężnik i twarde lądowanie na chodniku. Szybkość dobrze ponad 30 km /h . Skończyło się na szlifach pośladka i korby. Na szczęście niczego nie złamałem a i rower nie odniósł poważnych zniszczeń. Ramie korby do wymiany tylko z przyczyn estetycznych. Kto ma ochotę na odrobinę nagości, niekoniecznie w wydaniu w jakim by sobie życzył, to pod spodem...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
1 godzinę temu, Tyrion.L napisał:

Gadu, gadu a tu już 1200 km przejechane w tym roku w równych proporcjach 600 km mtb + 600km szosa. Dziś piękny wiosenny dzień , idealne warunki i....... chwila nieuwagi, sięgnięcie po bidon , kamień na drodze potem krawężnik i twarde lądowanie na chodniku. Szybkość dobrze ponad 30 km /h . Skończyło się na szlifach pośladka i korby. Na szczęście niczego nie złamałem a i rower nie odniósł poważnych zniszczeń. Ramie korby do wymiany tylko z przyczyn estetycznych. Kto ma ochotę na odrobinę nagości, niekoniecznie w wydaniu w jakim by sobie życzył, to pod spodem...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wszystko spoko ale jednak nagość w takim wydaniu, bez kobiecego wydźwięku nie jest czymś czego oczekujemy. Opis by wystarczył 😆

Teraz zaśniemy z tym obrazen

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
1 godzinę temu, Tyrion.L napisał:

Gadu, gadu a tu już 1200 km przejechane w tym roku

Prawidłowo. Ja robię rocznie 3600-4000 km, więc podobnie.

1 godzinę temu, Tyrion.L napisał:

szlif.jpg

Piękne zdjęcie. 😆

  • Moderatorzy
12 godzin temu, Tyrion.L napisał:

Ramie korby do wymiany tylko z przyczyn estetycznych.

Psiknij sprajem pod kolor. A jak trzeba to przed malowaniem wygładź drobnym pilnikiem.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Tak, ryzyko wpisane w życie.

Mi ostatnio też udało się 2 razy zanurkować. Raz przeleciałem przez kierę i prawie rozbiłem się o drzewo - to zimą - a kilka tygodni do tyłu, uślizg koła przedniego i upadek na bok. Sztuczne ramię i dupa.



Raz również udało się nagrać upadek - 1:30.



_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

9 godzin temu, Szkice napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać branża rowerowa, ze o samych cenach nie wspomnę.

Kiedyś nie było do pomyślenia, żeby rower typu Gravel mial amorki. Teraz zacznie być to norma.

Czekam, aż zaczną do szosowek wsadzać amortyzatory i mogę spokojnie kłaść do do ziemii.

Uważam, ze rower do 5k max będzie odpowiedni dla większości, zresztą to już fanaberia.

Nie pisze tu o profesjonalistach albo zaciętych ścigantach.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Do miasta wydaje mi się dobre rozwiązanie.

W góry?

Nie koniecznie. Napęd i bateria są montowane z tyłu, co zwiększa masę tylnej części roweru.

Nie wiem jak to przełoży się na pracę zawieszenia podczas jady po kamieniach i korzeniach. Dodatkowo, co ze skokami, dropy, gapy? Czy w górze brak nierównomiernie rozłożonej masy nie będzie przyczyną nurkowania tylnego koła?

-----------

A ja planuję testy w weekend.

06cf9293cac88d3960d808ad0d6936cb.jpg
Ok pierwszy ride zaliczony. Niestety nie enduro a trail. Dlatego nie wiem jak się zachowuje przy kamieniach i korzeniach i dużych dropach.

Ale na chwilę obecną, liniowości w całym zakresie pracy, po mniejszych nierównościach przelatuje jak po dywanie, na razie małe gapik, które niedolatywałem na fox zaliczone. Testy nadal w fazie początkowej.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać branża rowerowa, ze o samych cenach nie wspomnę.
Kiedyś nie było do pomyślenia, żeby rower typu Gravel mial amorki. Teraz zacznie być to norma.
Czekam, aż zaczną do szosowek wsadzać amortyzatory i mogę spokojnie kłaść do do ziemii.
Uważam, ze rower do 5k max będzie odpowiedni dla większości, zresztą to już fanaberia.
Nie pisze tu o profesjonalistach albo zaciętych ścigantach.
 
Prawa. Nie chwaląc się, prawie tyle, co mój amortyzator.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

2 godziny temu, kwasior21 napisał:

Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać branża rowerowa, ze o samych cenach nie wspomnę.

Kiedyś nie było do pomyślenia, żeby rower typu Gravel mial amorki. Teraz zacznie być to norma.

Czekam, aż zaczną do szosowek wsadzać amortyzatory i mogę spokojnie kłaść do do ziemii.

Uważam, ze rower do 5k max będzie odpowiedni dla większości, zresztą to już fanaberia.

Nie pisze tu o profesjonalistach albo zaciętych ścigantach.

 

Ciekawe rzeczy robi antidote poprostu Polska firma. A to że większości na niee bie stać to już druga rzecz.

 

Za 5 tysięcy teraz ciężko kupić nowy rower, którego nie będzie trzeba stuningować. 

3 godziny temu, Szkice napisał:

Ciekawe rzeczy robi antidote poprostu Polska firma. A to że większości na niee bie stać to już druga rzecz.

 

Za 5 tysięcy teraz ciężko kupić nowy rower, którego nie będzie trzeba stuningować. 

Dobra. Przykład pierwszy na z brzegu. 
co zmieniłbyś w tym rowerze, wybierając mtb. 
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Karbon za 4.5k. Coś tu trzeba zmieniać? 
Kompletny rower do jazdy w każdym terenie. Jak nie masz stalowej lydy to żadne grawele Ci nie pomogą. Chcesz śmigać więcej % po  na asfalcie i szutrach starczy zmienić opony. 🤷‍♂️

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.