Skocz do zawartości
IGNORED

opony na lato


kapelli

Rekomendowane odpowiedzi

Frank, 4 Kwi 2009, 09:37

 

Taa... Np. auta niemieckie porównują z niemieckimi:) I zawsze wtedy jakieś niemieckie wychodzi,ze jest nr 1 :)

A czasem chciałbym zobaczyć te porównania z odpowiednikami aut innych nacji, np. francuzów czy włochów.

* * *

* * *

A wracając do tematu opon, to znam te ww. testy.

Conti2 - spoko = IMO dobre opony.

Żaden z testowanych NOKIANów nie jest IMO wart zainteresowania. Co innego "H","V" (jak ktoś ma za dużo kasy, ostatecznie (ale mniej chętnie):"i3".

Jak dla siebie, widzę tylko NOKIAN'a H.

Pożyję, pojeżdżę/zobaczę/ocenię.

  • 1 miesiąc później...

Mam już założone na osie nówki NOKIAN H 195/55/R15.

Trochę więcej pojeżdżę i napiszę jak wrażenia.

Kupiłem w ABBCO / Kraków (292 zł brutto/szt.)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

________________________________________________

 

Pierwsze wrażenia:

na pewno są to ciche opony i bardzoż skutecznie hamuje się na nich po suchym. (Łatwo się zorientować.)

Po mokrym, jeszcze nie miałem okazji wypróbować.

 

Pod tym względem oceniam je lepiej niż stare (2001r.(!) Michały: PILOT PRIMACY, które ogólnie b. mi się z zachowania spodobały. (Przejechały ok. 100k km :)

Potwierdzam trwałość i żywotność Michałów: są wyjątkowo trwałe i mało się zużywają na tle innych, znanych mi opon. Przykładowo Bridgestone Potenza (Honda Civic), po ok. 40k km wyglądają prawie jak M.P.P., dlatego w przyszłym roku pójdą do wymiany. Eksploatowane normalnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 1 miesiąc później...

Dopisuję co sprawdziłem.

NOKIAN'y H na suchym - rewelacja (bezgłośne, precyzyjne w prowadzeniu i PONADPRZECIĘTNIE DOBRZE HAMUJĄCE - ta cecha robi b. db. wrażenie i pozytywnie wyróżnia je na tle konkurencji.

 

Po mokrym, równym asfalcie i na prostej, do ok. 90km da się jechać. Powyżej, czułem się niepewnie. Im wyżej powyżej 90km/h w deszczu, po asfalcie, dyskomfort prowadzenia wzrasta.

W takich warunkach, nie radzę na nich jechać > 110km/h, bo w koleinach stoi woda i można podjechać jak na łyżwach.

Dlatego oceniam je, że gdy na drodze zalega z 1cm wody nie warto przekraczać "90".

* * *

Reasumując: Micheliny PILOT PRIMACY są bardziej równe we wszystkich kategoriach.

Na nich problemów na mokrym nie odczułem. Na NOKIANach H nie można się czuć pewnie po mokrym, powyżej 90km/h.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.