Skocz do zawartości
IGNORED

Pianocraft - przepalające się bezpieczniki.

Marpass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam raz jeszcze!

Przymierzając się do zakupu PC (model 840) dowiedziałem się od sprzedawcy, że warto w niej na starcie wymienić dostarczone kable głośnikowe, bo bywały przypadki, że na fabrycznych przy głośniejszym słuchaniu przepalały się bezpieczniki we wieży.

Nie znam się kompletnie. Czy to możliwe? Mógłby to ktoś skomentować?

Z nieustającym szacunkiem - :)

M.

No ok, pomijając to, czy kręci, czy chce się może zabezpieczyć: możliwe jest (ze strony technicznej) przepalanie się bezpieczników we wieży przy głośniejszym słuchaniu? Co ma dać zmiana kabli głośnikowych? Co takiego maja fabryczne (zapewne dziadowskie), że lecą bezpieczniki..?

P.

M.

prawdopodobnie były przypadki oddawania na gwarancje tego sprzętu a sprzedający ubzdurał sobie, że to wina kabli. Przecież to nie jest wymagający zestaw żeby potrzebował lepszych kabli głośnikowych

Witam,

mam 840 i nie zdarzyło się, żeby przepaliła cokolwiek, więc można przyjąć, że sprzedający głupoty opowiada. Może i ten PC to nie jest zbyt wymagający sprzęt, tak jak pisze jeden z kolegów, ale warto jednak wymienić okablowanie bo to z fabryki jest żenujące.

Pozdrawiam

Tomek

Moje fabryczne okablowanie "gra i buczy" wspaniale :)

Stereo i Kolorowo - Underground

Mój blog i recenzje różnych urządzeń audio-stereo: stereoikolorowo.blogspot.com

Dzięki za pomoc. :)

Edit: w rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że chodzi o model 610. Dwie sztuki odesłane, bo podkręceniu głośności coś tam strzeliło i sprzęt padł. Myślę, że sprzęt mógł być "prosto z mrozu", innego wytłumaczenia też nie widzę (a klasyczne, PRL-owskie wykształcenie w RTV mam ;)).

BTW: Ile musi się "wygrzewać" ta 840-ka, żeby grała lepiej niż dobrze?

P.

M.

Piano Craft wygrzewa się(kolumny) min. tydzień. Jeśli słuchasz codziennie 2godz. na średnim poziomie głośności godz. 6-7. ;)