Skocz do zawartości
IGNORED

Gramofon do 1500 zł - używany

pool275

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem rozglądać się za gramofonem. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a ostatnio czuję ogromną potrzebę przerzucenia się na czarny krążek.

Szukam czegoś prostego na początek i w tej cenie raczej używanego.

Powiem szczerze, że ważny jest dla mnie również wygląd (nie bijcie ) :P

Stylistycznie podobają mi się nowe Thorens'y, np. coś takiego:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Niestety cena zbyt wysoka :(

Szukam dźwięku ciepłego, pełnego.. no analogowego :D

Posiadam wzmacniacz NAD C355BEE, więc dochodzi jeszcze kupno przedwzmacniacza gramofonowego.

Proszę o propozycje gramiaków :)

Aha, co myślicie o takich gramofonach:

- Rega Planar 3

- Technics SL-1210

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/74071-gramofon-do-1500-z%C5%82-u%C5%BCywany/

W miejsce SL 1510

Ukryta Zawartość

Ale ktoś już maszyne łyknoł i będzie zadowolony.

Aj miało być SL 1210

Ukryta Zawartość

Od tego konkretnego modelu Thorensa radziłbym trzymać zdrowy dystans.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Załamka... Niestety taki szmelc ałdiofilskie firmy wciskają biednym ludzikom, którzy myślą że kupują legendę, a tak naprawdę to troszkę plastiku, jakaś deseczka i silniczek badziewny, który pewnie zdechnie i przestanie trzymać obroty za góra kilka miesięcy intensywnego użytkowania... sorrow - btw za***isty kawałek Floydów :-D

Do autora wątku: jeśli ma być coś niezawodnego i nie chcesz - pisząc prosto z mostu - dać się wydymać, na vinylvoodoo, to niestety tylko czołg technics 1210 :-) ale to już przekracza budżet.

Ten sprzęt wygląda w miarę przyzwoicie i cena jak na pierwszy patefon ok (oczywiście brakuje mu bardzo dużo do elegancji i prezencji Michell Gyro i innych wspaniałości)

Ukryta Zawartość

tu ktoś nagrał filmik