Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe 3 - 3,5 tysiąca

VAT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Po zakupie w ostatnich tygodniach P42V20 po nowym roku zamierzam zakupić kolejny sprzęt audio-video. Będę chciał nabyć amplituner, kolumny 5.1 i jakiś odtwarzacz. Obecnie posiadam TV P42V20, oraz Cyfrowy Polsat i Cyfra +. Chciałbym oczywiście to wszystko ze sobą połączyć w taki sposób aby zarówno z odtwarzacza jak i telewizji szedł dźwięk 5.1 oraz obraz HD.

Pokój ma 21,2m.

Sprzęt będzie w 80% procentach używany do kina domowego (filmy) i TV a pozostałe 20% muzyka (głównie radio).

Budżet to maksymalnie 3,5 tysiąca.

Prosiłbym też od razu o rade jakie kabelki mam zakupić do połączenia głośników z ampli oraz do połączenia wszystkich innych urządzeń z ampli bo jestem kompletnie zielony. Z góry wielkie dziękuje za rady.

https://www.audiostereo.pl/topic/76163-kino-domowe-3-35-tysi%C4%85ca/

Onkyo 508 lub Harman 160 + Klipsch F1 pack. Jako sub Magnat sub 301. Odtwarzacz BluRay LG 550.

Podlaczenie z Lg do ampli poprzez HDMI cyfrowy polsat do ampli tak samo. z ampli wychodzisz do telewizora. Kable glosnikowe oehlbach na fronty i centealny 2x2,5 na tyly 2x1,5. Sub podlaczany jest chinchem.

Denon odpada bo z tego co wyczytałem brak mu cyfrowych wejść. Pozostałbym przy wyborze między Onkyo 608, 507 i ewentualnie 508. Nie mogę tylko znaleźć porównywarki tych produktów. Na stronie Onkyo też już nie ma tych modeli. Pozostałby w takim razie dobór głośników.

generalnie tak natomiast natomiast faktycznie pewne wejscia syfrowe sa dalej potrzebne. Co do porownywania tych amplitunerkow. 508 to nastepca 507 roznica polega na HDMI v. 1.4 czyli dwukierunkowy i sygnal 3d. 608 jest mocniejszt lepeij zbudowany ma wiecej wejsc i wiecej mozliwosci.