Skocz do zawartości
IGNORED

Proszę o poradę

mech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze wzmacniacza lampowego.Kwota do wydania 3000zł.Moje preferencje muzyczne to szeroko pojęty metal.Warunki odsłuchu 16m, żródło sygnału to Yamaha cd S2000, KOLUMNY heco CELAN 300/ raczej do wymiany/Proszę o wyrażanie swoich opinii, w temacie lamp jestem zielony.Pozdrawiam.

https://www.audiostereo.pl/topic/82602-prosz%C4%99-o-porad%C4%99/

...najlepiej na początek kup sobie mantę V-5 , pozamieniaj lampki , osłuchaj się a potem pięterko wyżej itd...a tak po mojemu to lampa do metalu.....ja słucham na niezłej lampie co najwyżej dream theater..oczywiście z całym szacunkiem do metalu...pozdr. ps.dawno temu słuchałem metalu na jakimś marazmie..chyba 66 SE czy podobnie...pamiętam ,że cieło strasznie...

Gość Father_PiO

(Konto usunięte)

...najlepiej na początek kup sobie mantę V-5 , pozamieniaj lampki , osłuchaj się a potem pięterko wyżej itd...a tak po mojemu to lampa do metalu.....ja słucham na niezłej lampie co najwyżej dream theater..oczywiście z całym szacunkiem do metalu...pozdr. ps.dawno temu słuchałem metalu na jakimś marazmie..chyba 66 SE czy podobnie...pamiętam ,że cieło strasznie...

Taaa, jasne. nie ma to jak cudze stereotypy zamiast własnego myślenia. Na gównianej lampie na pewno cięło. Od lat słucham metalu na lampie i żaden tranzystor jej nie podskoczy, SZCZEGÓLNIE W TYM GATUNKU MUZYKI.