Skocz do zawartości
IGNORED

Zlecenie na nowy duuuży SUBWOOFER

Rayannn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Jestem kompletnie zielony w temacie budowwy subwoofer'ów .Właściwie to nie wiem nic .Chciałbym się dowiedzieć czy w cenie do 1400 zł da się zbudować lepszy i mocniejszy sub niż np. JBL ES250PW ? Do kogo powinienem zwrócić się w sprawie zamówienia .Zależy mi na solidności ,mocy i w miarę dobrej jakości ;) Sub będzie wykorzystywany w 60% do muzyki i 40% do KD .Czy jest sens samemu zabierać się za budowę takiego cuda ?

https://www.audiostereo.pl/topic/85501-zlecenie-na-nowy-duuu%C5%BCy-subwoofer/

pod tym linkiem znajdziesz suba wykonanego przeze mnie w twojej kwocie

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

1400zl to i tak za duzo ;) za 800zl zrobisz lepszy. Panel Irka 150W + do tego glosnik Dayton DC300

A jak chcesz wyraznie lepszy i mozesz troche do tego dolozyc to panel Irka 300 + Visaton Tiw300 albo Dayton HF\HO315

Dla mnie to jueszcze zupełnie obcy język .Jaki najmocniejszy sub mogę kupić zarówno do muzyki jak i kina domowego w cenie (uległa zmianie) ok 1300zł ? Potrzebny mi jest szybko .

1grzecho .Myślisz że ten sub pokona tego JBL'a?

Tak jak już wcześniej napisałem że jakość powinna być i najlepiej by było żeby on był zarówno do muzyki jak i do kina domowego .Co do jego mocy to da się zrobić tak żeby nogawki zawijało xDD??? ;-)

Myślisz że ten sub pokona tego JBL'a?

myśle że żadna konstrukcja sklepowa w podanej wyżej kwocie nie zagra lepiej niż mój sub.