Skocz do zawartości
IGNORED

przedwzmaczniacz

ciambrela12

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że zabrzmi to smiesznie, ale wytłumaczcie mi co to jest przedwzmaczniacz, domyślam sie, że "podkręca on wzmacniacz, ale chciałem się upewnić. Jestem laikiem, wiec jak już siepośmiejecie, to proszę o odpowiedź :) dzieki.

https://www.audiostereo.pl/topic/9152-przedwzmaczniacz/
  • Redaktorzy

No tak. Przedwzmacniacz to jest, według potocznego doświadczenia, coś czego nie widać, bowiem wraz ze wzmacniaczem mocy ukryty jest w jednej obudowie. Taki klocek nazywa się wzmacniacz zintegrowany - wszystko razem w jednym pudle, z gałami do kręcenia na wierzchu. Jednak te gały są właśnie PRZEJAWEM istnienia przedwzmacniacza, bowiem elementy regulacyjne są właśnie jego częścią. Przedwzmacniacz załatwia dwie głównie rzeczy: wstępne wzmocnienie słabych sygnałów ze źródła, zanim trafią do wzmacniacza mocy, oraz dopasowanie elektryczne pomiędzy parametrami wyjści źródła a wejścia wzmacniacza mocy. Wzmacniacz rozdzielony na przedwzmacniacz i wzmacniacz mocy wygląda zwykle tak, że mamy płaskie pudło z pokrętłami (przedwzmacniacz) połączone dwoma kablami z większym pudłem bez pokręteł (wzmacniacz mocy). Do tego ostatniego podłączone są zestawy głośnikowe.

https://www.audiostereo.pl/topic/9152-przedwzmaczniacz/#findComment-137009

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.