Skocz do zawartości
IGNORED

Sprzęt audio - pokoj 11m^2

Szymex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od razu na wstępie przyznam, że nie znam się na sprzęcie audio, dlatego też proszę o szczere porady.

Sprawa wygląda następująco. Pokój ma 11m^2 (dokladnie 2,4x4,6m) i wysokosc 3m (nie wiem czy to wplywa jakos na akustyke, ale wydaje mi sie, że może tak być). Potrzebuję sprzętu audio, ale po pierwsze i najważniejsze nie wiem co jest najlepszym wyborem (wieża, kolumny, glosniki stereo). Ze względu na metraz chyba odradzicie mi kolumny, ale poczekam na potwierdzenie od Was.

Sprzet ma sluzyc do:

- TV (dekoder UPC)

- konsola PlayStation 3

- odsluch muzyki z komputera (to przede wszystkim)

- flimy z komputera na TV

Jesli chodzi o muzyke, to przede wszystkich RnB (czyli przydaloby sie troche bassu) ale takze od czasu do czasu rock, alternatywa. Zalezy mi na czystym dzwieku, nie na ciaglym dudnieniu, ale takze z dobrym bassem. Domyślam się, ze do odsluchu muzyki z komputera (notebooka) bedzie tez potrzebna jaka zew. karta dzwiekowa, ale tym zajme sie pozniej. Dlatego prosze o rade najpierw na czym sie koncentrowac (wieza, kolumny, glosniki) i podanie jakis znanych czesto polecanych modeli.

Jesli chodzi o budzet, to jestem w stanie pozbierac chwile i poczekac z kupnem, ale powiedzmy ze na chwile obecna jest to kwota 1000zł. I sprzet uzywany jak najbardziej wchodzi w gre. Z gory dziekuje za pomoc.

https://www.audiostereo.pl/topic/92897-sprz%C4%99t-audio-pokoj-11m2/

uzywane napewno znajdziesz na allegro czy ebayu 2.0 ze wzmacniaczem ale ja bym zaproponowal nowy sprzet 2.1 naprzyklad edifier S530D ktory tez mam i uzywam go takze do kompa i PS3 ale do TV mam 5.1 S550 bo sie po prostu tutaj najlepiej sprawuje.

Na twoj pokuj to jest nawet az za duzy sprzet ale bedziesz mial wszystkie mozliwosci podlaczenia jak optyk itd.

Jest duzo opinii na temat tych glosnikow w niemczech tutaj mozesz sobie strony przetlumaczyc i mysle ze bedziesz bardzo zadowolony z takiego rozwiazania.