Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki przedwzmacniacz gramofonowy

pepepk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pytanie mam następujące, bo nie mam doświadczenia w temacie.

Czy i jakie ma znaczenie zastosowania taniego przedwzmacniacza (mam na myśli "szpeja" do 150zł.) a lepszego (de facto niewiele droższego), typu NAD PP2.

Gramofon nie jest żadnym cudem, SL-BD3 w stanie idealnym, bo mam go od nowości.

Czy tanie przedwzmacniacze mają przełączenie z MM/MC?

Pozdrawiam :-)

https://www.audiostereo.pl/topic/100397-jaki-przedwzmacniacz-gramofonowy/

Niektóre mają, ale to nie ma większego znaczenia przy kwocie, którą chcesz zadysponować. Dodatkowo do gramofonu z systemem T4P jest znacznie ograniczona liczba dostępnych wkładek. Tani przedwzmacniacz pozwoli na względnie wygodne odsłuchanie winyli, ale cudów nie oczekuj.

Pozdrawiam

Jak powiedział pewien ślepy koń, stając na starcie Wielkiej Pardubickiej: "Nie widzę przeszkód" :-D

Niektóre mają, ale to nie ma większego znaczenia przy kwocie, którą chcesz zadysponować. Dodatkowo do gramofonu a systemem T4P jest znacznie ograniczona liczba dostępnych wkładek. Tani przedwzmacniacz pozwoli na względnie wygodne odsłuchanie winyli, ale cudów nie oczekuj.

Pozdrawiam

Bardziej chodzi mi o to, czy zastosowanie przedwzmacniacza droższego, jak w/w NAD, a taniego ma jakieś znaczenie w odsłuchu.

Gość frywolny trucht

(Konto usunięte)

Bardzo duze, tanie pre za 100-150zl degraduja dzwiek w sposob wrecz spektakularny. Masz trzy istotne elementy w analogu-wkladka,gramofon, przedwzmacniacz i powinny byc one podobnej klasy. Jak jeden element zawalisz- w tylek dostaje caly tor. Jak z jednym zaszalejesz, reszta toru i tak nie da mu rozwinac skrzydel, przyrost jakosci bedzie taki sobie.

O PP2 tez nie pisza tu dobrze uzytkownicyy. Moze jaki Pro-ject, CA?

Nada możesz sobie sklecić na uniwersalnej pcb, albo w p2p.

Oryginał ma mierne (dostateczne) zasilanie, takie żeby układ działał.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.