Skocz do zawartości
IGNORED

dali zensor 7 -> swans diva 6.2F

Marcin_49996

Rekomendowane odpowiedzi

moj pierwszy post na tym forum, a i odrazu sie przyznam ze jeszcze jestem laikiem w kwestiach audio, takze ciut wyrozumialosci, prosze...

szykuje sie do wymiany kolumn w moim wlasciwie pierwszym zestawie audio. na poczatku gralem dali zensor 7 podpiete pod rotel rb971->rc972->rcd952 pozniej wymienilem wieze rotela na denon pma1500R+dcd1450R i dobrze czy nie ale nawet ja odczulem jak dla mnie kolosalna poprawe dzwieku jednakze odczuwam dosc duzy brak basu...teraz stoje przed okazja kupna swans diva 6.2F za 2600 i zastanawiam sie czy nie puscic dalej moich zensorow troche dolozyc i nie kupic tych swansow? co myslicie? czy po tej wymianie czeka mnie zmiana napedu czy uciagnie? ktokolwiek sluchal tych kolumn, gdyz ciezko zgooglowac jakiekolwiek opinie na ich temat?

https://www.audiostereo.pl/topic/103234-dali-zensor-7-swans-diva-62f/

Witaj,

taka zmiana napewno nie wniesie do dźwięku większej ilości basu. Napisz proszę w jakim pomieszczeniu to wszystko gra. Może problem leży po stronie akustyki pomieszczenia.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.