Skocz do zawartości
IGNORED

Reklamacje winyli


Piotr Seb

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda to. Nie ma miejsca w Polsce na małe sklepy, które miałyby handlować nowymi tłoczeniami. Wiele cen w dodaxie dla klienta końcowego są niższe niż to co np.oferuje nam sony polska (cena dla sklepu). Śmieszne i smutne to. Nowe tłoczenia, nazwijmy to z gatunku popularnych, są dla wielkich sklepów jak dodax, MM. Nie ma szans konkurować z biedronkami. Dla nas zostaje głównie rynek płyt używanych.

 

Rónica w cenach, jaką podałeś jest nie do usprawiedliwienia. Mogę tylko powiedzieć, że opinie na temat obsługi (sumaryczny czas odbioru płyty od momentu zamówienia) są różne. Również np. empiki - osobiście miałem przypadek dwa razy, że płyta była wymacana (nowa!). I wiem to dobrze, że foliarką za zapleczu zwroty zamykają i wracają na półkę. Gdyby różnica wynosiła 10zł to mógłbym powiedzieć, że do nas przyjeżdżasz po płytę raz, jest zawsze nowa i za to dopłacasz. A zwroty idą odrazu na obniżkę cenową i są gdzie indziej.

Jest bardzo prosty sposób na ominięcie problemów przy zwrotach. Wystarczy kupować tu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I jeśli płyta Ci się nie podoba, to ją odsyłasz i nikt o nic nie pyta. Nigdy

 

Z regulaminu sklepu;

 

"W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość."

 

A zgodnie z tymi ogólnymi zasadami, od umowy nie można odstąpić w przypadku nośników audio dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie po dostarczeniu zostało otwarte.

 

Warto dodać, że wielu sprzedawców wysyłkowych pieczętuje także płyty używane.

 

Kolejny kwiatek;

 

"Koszty odesłania reklamowanego towaru oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy nie podlegają zwrotowi."

 

Zgodnie z prawem, w przypadku uznanej reklamacji koszty dostawy i odesłania towaru jak najbardziej podlegają zwrotowi.

 

I kolejny;

 

"Warunki zwrotu należy wcześniej ustalić mailowo lub telefonicznie ze sklepem. Klient wysyła towar do sklepu na swój koszt, następnie towar jest oceniany przez sklep pod względem zgodności ze stanem w dniu wysłania. Jeśli towar zmieni swoją jakość, zostanie odesłany do klienta na koszt klienta."

 

Po odstąpieniu od umowy, ta jest uważana za niezawartą i nie może być mowy o żadnym odsyłaniu towaru do kupującego na jego koszt. Tak samo ustalanie warunków zwrotu mailowo lub telefonicznie - nie może być takiej opcji.

 

I jeszcze jeden;

 

"Zwroty po 10 dniach roboczych od zakupu nie będą honorowane."

 

 

UOKiK miałby co robić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.