Skocz do zawartości
IGNORED

Zapytanie o zakupy w sklepie RMS.PL


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Tamci się koncertowo podłożyli sprzedając komplet w cenie sztuki a bakłażany z HDTV dosiedli ich jak konia i ujeżdżają ku uciesze gawiedzi. Ciekawe kiedy zażądają kasy za usunięcie wątku z tamtego forum. Niezły cyrk! Tak czy inaczej, patrzcie szerzej, bo swoje interesy załatwia tutaj nie tylko poszkodowany klient.

byc moze, ale gdyby nie wtopa i fatalne zachowanie sklepu nie byloby podstaw do takiej jazdy.

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Patrząc po tym, jak obie strony "godził" administrator tamtego forum - coś by się znalazło. Ale tak oczywiście masz rację - pomylili się, przyznali do tego, a nawet przeprosili. Ale to już marny temat na dyskusje.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Patrząc po tym, jak obie strony "godził" administrator tamtego forum - coś by się znalazło. Ale tak oczywiście masz rację - pomylili się, przyznali do tego, a nawet przeprosili. Ale to już marny temat na dyskusje.

Masz rację, tylko w dalszym ciągu nie mieli najmniejszego zamiaru ponosić konsekwencji swojej pomyłki.

No i szkoda, że przeprosiny nastapiły dopiero po paru dniach obecności tematu na forach, jak już sprawa stała się głośna.

Może się mylę, ale ani Ty, ani ja nie jestem od tego żeby wyciągać wobec tego sklepu konsekwencje? Czy też może zdejmiesz pas i przylejesz temu nieszczęśnikowi co uparcie twierdził, że w cenie sztuki sprzedaje parę? O jakich konsekwencjach myślisz?

Tamci się koncertowo podłożyli sprzedając komplet w cenie sztuki a bakłażany z HDTV dosiedli ich jak konia i ujeżdżają ku uciesze gawiedzi.

Takie przynajmniej próbuje się sprawiać wrażenie, ale z tego co piszą inni, te kolumny wszędzie indziej kosztują tyle samo,

a więc opowieści dziwnej treści o pomyłce pracownika, który sprzedał dwie kolumny w cenie jednej, można sobie wsadzić... między bajki.

Pokrętne i zupełnie jak dla mnie niewiarygodne tłumaczenia tylko pogrążają RMS, bo nawet dziecko w takie smutki nie uwierzy.

 

Po prostu albo komuś innemu sprzedali w wyższej cenie tą samą ostatnią parę, albo myśleli że trafili frajera który drugie tyle dopłaci.

Tak czy siak historyjki o pomyłce pracownika nie kupuję, bo jest tak naciągana, że wstyd takie głupoty opowiadać publicznie.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

A napisali Ci inni, że Audiocenter podaje część cen za kolumny za sztukę z część za parę? Sam kiedyś się na tym przejechałem, prawie zamówiłem parę w cenie sztuki.

 

Patrz cennik BXów

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Może się mylę, ale ani Ty, ani ja nie jestem od tego żeby wyciągać wobec tego sklepu konsekwencje? Czy też może zdejmiesz pas i przylejesz temu nieszczęśnikowi co uparcie twierdził, że w cenie sztuki sprzedaje parę? O jakich konsekwencjach myślisz?

O zakończeniu transakcji na potwierdzonych wielokrotnie warunkach.

A napisali Ci inni, że Audiocenter podaje część cen za kolumny za sztukę z część za parę?

 

Na poprzedniej stronie ci inni pisali, że te same kolumny gdzie indziej można kupić bez żadnej łaski

w podobnej cenie jak w RMS po rzekomej pomyłce pracownika,który parę sprzedał w cenie jednej sztuki.

Czyli możliwości są dwie - albo w RMS te kolumny są dwa razy droższe niż gdzie indziej,

albo RMS rżnie teraz głupa próbując ratować twarz i wybrnąć z kłopotliwej sytuacji.

Nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy w bajeczkę o tym jak to pracownik sklepu z dwuletnim stażem

podaje zaniżoną o połowę cenę kolumn przez pomyłkę trzy razy z rzędu. No ludzie, bez przesady.

Można się pomylić, ja nie mówię, że nie można. Ale nie trzy razy pod rząd po dwóch latach pracy w jednym miejscu.

 

Najbardziej prawdopodobna wersja wydarzeń jest taka, że dystrybutor czyści magazyny z tego akurat modelu kolumny

i daje sklepom zajebiste upusty na ich zakup. Stąd wszędzie takie obniżki. W audio normalna sprawa, nie wiem co tak wszystkich dziwi.

Panowie z RMS najwidoczniej uznali, że to świetny interes i zanim się wszyscy połapią, może się uda opchnąć kilka par w starej cenie.

Ale tutaj się nie udało i stąd cała afera. Mogło tak być? Oczywiście że mogło i zapewne było, a pomyłka pracownika, to zwykła ściema.

 

Znam sklep w którym na wieszakach wisiały rowery w oficjalnej cenie producenta,

które były kupowane z 60% upustem cztery lata wcześniej, gdy właśnie schodziły z katalogu.

Gościu kupił cały samochód towaru i zamiast się tego szybko pozbyć sprzedając jak wszyscy,

to kisił w magazynie i czekał aż się inni wystrzelają z towaru. Liczył na interes życia w kolejnym sezonie,

a został z magazynem wypchanym po sufit rowerami, na które nikt nie chciał spojrzeć.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.
Gość rydz

(Konto usunięte)

Najbardziej prawdopodobna wersja wydarzeń jest taka, że dystrybutor czyści magazyny z tego akurat modelu kolumny

i daje sklepom zajebiste upusty na ich zakup.

 

Zgadza się !!!!

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Klient kupił gdzie indziej, sam powiedział, że nie jest już zainteresowany, strony dawno się rozeszły, w huku i z dużym niesmakiem. Do czego więc dążysz?

Do odpowiedzi na Twoje pytanie.

Strony się rozeszły, bo sklep mimo to że przyznał się do winy, nie chciał ponieść konsekwencji wynikających z niekompetencji swoich pracowników.

Do odpowiedzi na Twoje pytanie.

Strony się rozeszły, bo sklep mimo to że przyznał się do winy, nie chciał ponieść konsekwencji wynikających z niekompetencji swoich pracowników.

 

Czyli co powinien zrobić?

 

pracownik sklepu z dwuletnim stażem

 

Skąd tak precyzyjne informacje?

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Czyli co powinien zrobić?

 

 

 

Ile razy mam napisać to samo?

Jeśli nawet sklep przyznaje się do tego, że trzykrotnie jego pracownicy potwierdzili klientowi cenę towaru pisemnie, i klient taki towar kupił i za niego zapłacił, to sklep powinien mu ten towar z zaproponowanej cenie wysłać.

A ja ile razy mam odpowiedzieć? Klient kupił gdzieś indziej, odebrał pieniądze nie chce mieć z nimi nic, a nic wspólnego. To jakie konsekwencje sklep ma teraz ponieść? Dziś, w tym momencie.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Po tym jak sklep nie wysłał zakupionego towaru i klient kupił go już gdzie indziej, to sklep tylko może sobie poczytać w necie komentarze tyczące się sposobu prowadzenia przez niego działalności. Gdyby towar mimo swojej pomyłki wysłali, to też mogliby takie komentarze w necie o sobie poczytać.

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że byłyby troszeczkę inne.

 

A my jako potencjalni klienci i forumowicze, mamy prawo do własnej opinii i właśnie komentowania poczynać sklepu.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.