Skocz do zawartości
IGNORED

lx2002, arcam5+, pioneer dv535

lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy na tym forum, na wstepie pozdrawiam wszystkich bywalcow ;) wazelina hehe

Jestem początkującym "audiofilem" i mam pytanie w jakim kierunku powinna pójść rozbudowa mojego sprzetu...

Wzmak arcam alpha 5+, glosniki JBL lx2002 podstawkowe, cd odtwarzam na dvd pioneera dv-535, kable glosnikowe to jakies tam druty od dosc dobrej miniwiezy technicsa :/

Najpierw chcialbym spytac o kable glosnikowe, jakie by tutaj pasowaly- oczywiscie cena odpowiednia do pozostalych elementow, nie chodzi mi o najwyzsze van den hul, ktore tutaj pewnie by sie nie sprawdzily. Potrzebuje w sumie okolo 3m kabla- po 1,5 na strone- moge na to wydac okolo 400pln.

Drugie pytanie- zakladajac ze mialbym juz jakies dobre kable i chcialbym polepszyc jakosc dzwieku to zmiana jakiego elementu przyniesie mi najbardziej odczuwalna poprawe? Chodzi mi o to ktora czesc zestawu jest najslabszym ogniwem? ///zdaje sobie sprawe ze nie mam zadnego muzycznego wymiatacza i ze wielu z Was by nawet wiadomosci w nim nie wysluchalo///// Zakladajac budzet 2000pln, lepiej zmienic cd, wzmak czy kolumny?

Myslalem o wzmaku rotel ra-02, hk-670, i uzywanym coplandzie csa8.....

Jesli chodzi o kolumny to myslalem o jakims najtanszym modelu podstawek audiovector...

Nie znam sie zbytnio na sprzecie i nie mam specjalnego odsłuchowego dorobku....

Przepraszam jesli urazilem kogos brakiem fachowosci :P

Pozdro!

PS- muzyka na jakiej mi zalezy- nie trawie trąbek :) męczą mnie. Uwielbiam perkusje, gitare akustyczna i fortepian..... :) - moze ktos mi przy okazji cos poleci // wiem wiem, nie to forum :P

https://www.audiostereo.pl/topic/12160-lx2002-arcam5-pioneer-dv535/