Skocz do zawartości
IGNORED

Onkyo TX-8270 - brak obrazu 1080p


vtr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Mam MacBooka Pro podłączonego przez amplituner Onkyo TX-8270 do projektora Epson EH-TW5650, wszystko po kablu HDMI.

Problem polega na tym, że gdy włączam na laptopie nominalną rozdzielczość 1080p obraz w ogóle się nie pojawia i wyświetla się komunikat jakby żadne urządzenie nie było podłączone do projektora. Przy rozdzielczościach niższych tj. do 1080i wszysko śmiga jak należy. Do amplitunera mam jeszcze podpięte PS4 i tam żadnych problemów nie ma. Jednak gdy z komputera 1080p chcę się przełączyć na konsolę to obraz wtedy też się nie pojawia, tak jakby cały wzmacniacz się zawiesił. Dopiero po restarcie wszystko wraca do normy, do momentu kolejnej próby włączenia 1080p z MacBooka.  

Przy bezpośrednim połączeniu komputera z projektorem problem z 1080p nie występuje, więc wydaje mi się, że wina leży po stronie amplitunera. Próbowałem różnych kabli HDMI, wszystkie 60Hz o różnych długościach oraz włączania i wyłączania funkcji HDMI CEC, bez skutku. W specyfikacji amplitunera jest napisane, że obsługuje rozdzielczość Full HD, a nawet 4K, więc teoretycznie powinno wszystko działać.. Zdaję sobie sprawę, że różnica między 1080p a 1080i jest ledwie zauważalna, ale chodzi o sam fakt, żeby wszystko działało jak należy i żeby wykorzystać pełnię możliwości całego zestawu.

Bardzo proszę o pomoc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.