Skocz do zawartości
IGNORED

Bluesound Powernode - zrywa połączenie


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim,

Jestem nowym użytkownikiem, wobec tego z góry przepraszam, jeśli zamieściłem post w niewłaściwym miejscu.

Mam problem z urządzeniem Powernode. Podczas odtwarzania muzyki przez Spotify zrywa połącznie pomiędzy telefonem a Powernode. Aplikacja BluOS też się zawiesza. Mimo jej restartu nie potrafi się połączyć ponownie z Powernode. Dopiero restart samego Powernode poprzez przetrzymanie przycisku włączania przez 5 sekund rozwiązuje problem. Urządzenie uruchamia się ponownie i jest ok do czasu aż zerwie po raz kolejny. Największe nasilenie tego problemu jest gdy przełączam utwory. Kiedy oglądam TV (podłączony do powernode przez HDMI) nie ma żadnych problemów.

Prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu. Może ktoś już się z tym spotkał. 

 

Piotr

Czy wszystko inne na wifi w domu działa dobrze?

Czy zasięg dla blusounda jest dobry w tamtym miejscu?

Jeśli tak to serwisował był go

3 minuty temu, Piotr Sonido napisał:

Czy wszystko inne na wifi w domu działa dobrze?

Czy zasięg dla blusounda jest dobry w tamtym miejscu?

Jeśli tak to serwisował był go

Tak, wszystkie pozostałe urządzenia działają ok. 

Zasięg powinien być idealny - stoi obok TP Link Mesh. 

Spróbuję. Czy masz wiedzę, czy jeśli Powernode będzie podłączony kablem to to wybierze z automatu taką drogę łączenia zamiast wifi czy muszę coś poprzestawiać w ustawieniach? 

W dniu 29.02.2024 o 13:40, piotrjpiotr87 napisał:

Spróbuję. Czy masz wiedzę, czy jeśli Powernode będzie podłączony kablem to to wybierze z automatu taką drogę łączenia zamiast wifi czy muszę coś poprzestawiać w ustawieniach? 

reset i konfiguracja od nowa. TP Link... Nie lubię tych routerów, często mają problemy z multiroomem

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

W dniu 3.03.2024 o 08:01, Piotr Sonido napisał:

Ja mam tp linka i wszystko śmiga. 

Testowane różne systemy. 

No i jak ? Po kablu jest ok?

Ja nie mówię, że TP Linki są złe, jednak jak już ktoś zgłasza tego typu problem to 99% TP Link... 😛

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Ja nie mówię, że TP Linki są złe, jednak jak już ktoś zgłasza tego typu problem to 99% TP Link... 😛

Jestem daleki od bycia specjalistą w branży IT 🙂

Po prostu ci wierzę.

Zaznaczyłem jedynie że mogę w takim razie być w tym jednym procencie bo u mnie wszystko śmigało.

Z drugiej strony kolega dość długo nie odpisuje więc albo problem ustąpił albo znalazł rozwiązanie bo inaczej pewnie dalej by coś do nas pisał

4 minuty temu, Piotr Sonido napisał:

Jestem daleki od bycia specjalistą w branży IT

ja też 😉

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.