Skocz do zawartości
IGNORED

Problemy z Tidal - Chromecast


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś na forum ma problemy z przesyłaniem przez Chromecast treści Tidal? 

Ostatnie tygodnie to jakiś dramat. Ciągle zrywa połączenie, stopuje kawałki. Szału można dostać. 

Nie wiem czy to nie przez nowy Router, który może pracuje naprzemiennie 2.4/5Hz i przez to przerywa połączenie. 

Wcześniej wszystko hulalo bez problemu. 

Edytowane przez rafal735r

?👈

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/167909-problemy-z-tidal-chromecast/
Udostępnij na innych stronach

A jaki dostawca netu? 

Jak pewny i sprawdzony że chodzi prawidłowo net bez zacięć to problem jest na linii ruter - streamer , szczegolnie jak ciągle przełącza pasmo (?) to jest szczegolnie podejrzane, a streamer obsługuje 5 GHz?

Może ustaw na stałe 2,4 GHz?

Jak nie pomoże musisz spróbować z innym ruterem, nieraz to pomagało z tego co czytałem 

Właśnie nie mogę nawet na niego wejść. Dostęp jest nie możliwy. Musiałbym dzwonić na multimedie żeby kogoś podesłali. 

Nie wiem czy strimer obsługuje 5Hz. Stare Onkyo NS-6130. 

?👈

  • Moderatorzy
W dniu 23.08.2024 o 19:51, rafal735r napisał:

Czy ktoś na forum ma problemy z przesyłaniem przez Chromecast treści Tidal? 

Ostatnie tygodnie to jakiś dramat. Ciągle zrywa połączenie, stopuje kawałki. Szału można dostać. 

Nie wiem czy to nie przez nowy Router, który może pracuje naprzemiennie 2.4/5Hz i przez to przerywa połączenie. 

Wcześniej wszystko hulalo bez problemu. 

Nie znam się na tym, ale u mnie kiedyś było podobnie. Zmierzona prędkość przesyłu - super, a jednak rwało. Okazał się winny router, brak stabilności, czy coś takiego.

Po pierwsze twardy restart rutera 

Po drugie stabilne 2,4 lub 5 GHz a nie żadne przełączanie 

Po trzecie,  rozumiem że poza Chromecastem, gdy uruchomisz Tidal natywnie ze streamera,  też tak rwie ? 

Jak nic nie pomoże to zmiana rutera na inny model, ale wpierw dobrze byloby wypożyczyc,  przetestować 

A na telefonie jak odtwarzasz to też Ci tak rwie? Bo jak nie to może zamiast rutera wymienić streamer? 

Wszystko działa normalnie jak używam Tidal z tel. 

Rwie tylko po chromecast. Natywnie nie sprawdzane. Potem sprawdzę. 

Router jest z Multimedia, nowy. Dają go jak bierzesz net. Wcześniej miałem stary TP, który po prostu był już za słaby. Płaciłem za prędkość, której nie mogłem użyć, dlatego wziąłem od nich router 2.4/5. 

Wcześniej miałem tylko 2.4.

?👈

  • Moderatorzy
7 minut temu, rafal735r napisał:

Router jest z Multimedia, nowy. Dają go jak bierzesz net.

To jest prawdopodobnie sedno kłopotów.

Taki manual znalazłem,Dzięki niemu prawdopodobnie wyłączysz 5,4 GHz ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Włączyłem te Łącznie kanałów, wychodzi na to że jest chyba dobrze ale za to jakoś net stracił stabilność chyba przez to. Dwa razy zerwalo mi chyba połączenie na TV (nie chciał wczytać nawet miniatur filmów). Chyba że to był przypadek. 

?👈

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.