Skocz do zawartości
IGNORED

Bluesound Node n132 problem z połaczeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem nowego Node N132. Pierwsze podłączenie po kablu LAN, wszystko ok. Sprzęt wyłączam z listwy, wieczorem odłączyłem o zasilania sprzęt, Node  też. Następnego dnia włączyłem Node, zniknął mi z dostępnych urządzeń, jest połączony po lan, ale nie chce się łączyć z aplikacją Bluesound, "Szukam odwarzaczy. Poczekaj - Bluos wyszukuje twoje odwarzacze" i "Nie odnaleziono treści"

Resetowałem Node, przeinstalowywałem aplikację. Nic nie działa.

Co najdziwniejsze Node jest widoczny w sieci przez Airplay w Iphonie.

Router to ZTE888.

Rozmawiałem ze sklepem i podobno problem może być po stronie właśnie routera, ale nie wiadomo jaki.

Myślałem, że Bluesound jest znany ze stabilnego i dopracowanego softu.

Nie chcę zwracać sprzętu, ale chyba nie mam wyjścia.

 

Polecamy reset routera na początek. Sam mam w domu N130 i włączam codziennie z listwy. Działa bez zarzutu 😉

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

38 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Polecamy reset routera na początek. Sam mam w domu N130 i włączam codziennie z listwy. Działa bez zarzutu 😉

Właśnie u Was kupiłem 🙂

Od rana z nim walczę i nic, założyłem temat na forum i się nawrócił 🙂 , działa. Sam już nie wiem. Będę obserwował. 

4 godziny temu, Karol_71418 napisał:

zresetuj router

Robione,  aktualizowane. Nadany wysoki priorytet. 

 

 Nad często głupieje.  Np nie chce się włączyć. Nie odtwarza dźwięku po optyku. Trzeba kombinować włącz/wyłącz  itp.

18 godzin temu, essewissa napisał:

Właśnie u Was kupiłem 🙂

Od rana z nim walczę i nic, założyłem temat na forum i się nawrócił 🙂 , działa. Sam już nie wiem. Będę obserwował. 

ale reset routera coś zmienił? 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

41 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

ale reset routera coś zmienił? 

Tak. Drugi, czy trzeci reset 🙂 Teraz działa cały czas stabilnie. 

tak to jest czasami, z różnymi urządzeniami tak się dzieje, nie jestem internetowy więc nie ogarniam routera ale często przy dodawaniu nowych sprzętów do sieci streamery lubią się wykrzaczyć, nawet z bluesound mi się to zdarzyło

Godzinę temu, miętowy napisał:

A ja na razie przeklinam do Nada. Rzadko pomaga, ale upuszcza emocje.

Kolegom z Top Poznań nie chcę zawracać...

Do jakiego Nada ??? 🤔

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

2 minuty temu, Ma_cieQ napisał:
Godzinę temu, miętowy napisał:

 

Do jakiego Nada ??? 🤔

Nad chodzi na tym samym sofcie co Bluesound Node.

Kiedyś był to lider w streamingu, ale jak widać czasy się zmieniają.

Poczytałem o Node n132 i w internecie jest mnóstwo o problemach z połączeniem podobnych do moich.

To samo z Icon, problemy z uziemieniem, przydźwiękiem po xlr-ach.

 

2 minuty temu, essewissa napisał:

Nad chodzi na tym samym sofcie co Bluesound Node.

Kiedyś był to lider w streamingu, ale jak widać czasy się zmieniają.

Poczytałem o Node n132 i w internecie jest mnóstwo o problemach z połączeniem podobnych do moich.

To samo z Icon, problemy z uziemieniem, przydźwiękiem po xlr-ach.

 

By uniknąć problemów z połączeniem polecam nie wyłączać BS-a. Mój jest włączony cały czas i w tej opcji nie mam żadnych problemów 

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

Oba urządzenia są włączone.  C 658 oraz bs 130.

Oba głupieją. Nad dodatkowo nie łapie wejścia optycznego. Czasem nie daje się wyłączyć,  samoczynnie znów po kliknięciu wyłącznika na pilocie -uruchamia się z zadanym wcześniej wejściem optycznym.  Które nie działa. Czasem włączanie trwa długie sekundy. Generalnie słaby produkt softowo.

11 godzin temu, Ma_cieQ napisał:

By uniknąć problemów z połączeniem polecam nie wyłączać BS-a

Celowo go nie wyłączałem, chociaż to idiotyczne i już sugeruje problem ze sprzętem. Rano działał, wieczorem już nie.

Szkoda, kiedyś miałem Bluesounda w Nadzie m50 i działał stabilnie, bez żadnych problemów.

3 godziny temu, miętowy napisał:

Oba głupieją. Nad dodatkowo nie łapie wejścia optycznego. Czasem nie daje się wyłączyć,  samoczynnie znów po kliknięciu wyłącznika na pilocie -uruchamia się z zadanym wcześniej wejściem optycznym.  Które nie działa. Czasem włączanie trwa długie sekundy. Generalnie słaby produkt softowo.

Daj go do nas na serwis np jak pojedziesz na wakacje. Chłopaki z serwisu ogarną temat. 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.