Skocz do zawartości
IGNORED

Dwa pytania na temat projektorów Benq

ReNtGeN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów !!!

W związku z tym że zdecydowaem się na zakup projektora znalazłem właśnie to forum (na marginesie najlepsze i chyba jedyne o tej tematyce - jak się mylę to prosiłbym o jakieś linki ). Dodam że jestem narazie kompletnym laikiem w sprawach projektorów. I w związku z tym moje pytanie. Z tego co tu wyczytałem to do 5-6 tyś złotych jest mały wybór projektorów przeznaczonych głównie do kina domowego. Ja zdecydowałem się na któryś z firmy BENQ, tyko nie mogę się zdecydować czy wziąć model 5120 czy 6210. dodam że chciałbym na nim oglądać także filmy z kompa i może troche pograć. Prosiłbym o opinie na ten temat. Kierowałem się głównie rozdzielczością bo podobno te 800x600 nie są wystarczające i dlatego raczej myśle o modelu 6210 chociaż z drugiej strony model 5120 jest do kina stworzony i ma więcej wyjść/wejść. MOje drugie pytanie dotyczy połączenia projektora z kompem. Model 6210 nie jest wyposarzony w wejście DVI i dlatego chciałem się dowiedzieć przez jakie połącznie uzyskam cyfrowy sygnał z kompa ???.

Wielkie dzięki za wszystkie odp.

pozdro ------------------ RtG -------------------------

Do 5-6 tys. wybór wcale nie jest taki mały, jeśli chodzi o rozdzielczość to moim zdaniem jest to sprawa dość istotna, benqi dają dobry obraz , ale niestety w palu trochę im brakuje( dostosowane do NTSC), 6210 z kolei to format 4:3, w tej cenie są dobre LCD które mają wystarczającą rozdzielczość, dobry kontrast , komplety wyjść i są przeznaczone do kina( panas 700, Hitachi Pjtx 100, sanyo z3)wśród DLP też można by coś znależć w tej cenie, ale będzie trudniej.Kupowanie w polskich sklepach to wyrzucanie pieniędzy w błoto, bardziej opłaca się kupić wysyłkowo z Niemiechttp://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/2740I9-30.html?ts=1115538532682, lub na Allegro u importerów np. AVpartner( sprawdzone osobiście- bez najmniejszego ryzyka i z gwarancją)