Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No przecież stracili właśnie dzięki temu jednemu punktowi, bo Heidfelda i tak by to nie uratowało...

Na pewno jest też tak, że za 3 miejsce płacą więcej, niż za piąte. O względach prestiżowych już nie wspominając. A w klasyfikacji konstruktorów punkt mniej dla Heidfelda = punkt więcej dla Kubicy = tyle samo dla zespołu.

parantulla, jeszcze raz przeczytaj to co sam wkleiles :) ze szczegolnym naciskiem na:

 

>zainkasuje z tytułu umowy z FOM. Straty mogą sięgnąć nawet kilku milionów Euro tym bardziej, że

>zespół miał realne szanse na zdobycie drugiego miejsca w klasyfikacji konstruktorów."

>

 

 

:D

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

wasylak, 4 Lis 2008, 23:20

 

>No przecież stracili właśnie dzięki temu jednemu punktowi, bo Heidfelda i tak by to nie

>uratowało...

 

No jak to nie?

 

>Na pewno jest też tak, że za 3 miejsce płacą więcej, niż za piąte. O względach prestiżowych już nie

>wspominając.

 

Ale był jeszcze wyścig w Brazylli, gdzie można było tan punkt odrobić i ekipa wierzyła, że tak się właśnie stanie. No tylko że jakoś się nie stało...

 

>A w klasyfikacji konstruktorów punkt mniej dla Heidfelda = punkt więcej dla Kubicy =

>tyle samo dla zespołu.

 

A w kalifikacji konstruktorów nie jest przypadkiem tak, że brane pod uwagę są MIEJSCA kierowców w generalce a nie PUNKTY? Hipoteycznie jest możliwa sytuacja, że sześciu kierowców z trzech teamów ma na koniec sezonu po 50 punktów. Jest możliwe? Pewnie, że jest. No i zajmują odpowiednio 1, 2, 3, 4, 5, 6 miejsce, tak? No tak. I co teraz? Jak ułożyć klasyfikację konstruktorów w takim przypadku, licząc tylko punkty kierowców?

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

foxbat, 4 Lis 2008, 23:24

 

>parantulla, jeszcze raz przeczytaj to co sam wkleiles :) ze szczegolnym naciskiem na:

>

>>zainkasuje z tytułu umowy z FOM. Straty mogą sięgnąć nawet kilku milionów Euro tym bardziej, że

>>zespół miał realne szanse na zdobycie drugiego miejsca w klasyfikacji konstruktorów."

 

Ja to czytałem i nie twierdzę, że tak nie jest, ale oryginalny tekst zaczyna się od tego:

 

"...wysokość wpływów z tytułu umowy z Bernim Ecclestonem zależy od miejsc zajmowanych przez kierowców zespołów w klasyfikacji generalnej na koniec sezonu..."

 

A później było to:

 

"... w ostatnim wyścigu sezonu stajnia BMW straciła trzecie i piąte miejsce w klasyfikacji, co wiązać się będzie ze znacznie mniejszą kwotą, jaką zespół zainkasuje z tytułu umowy z FOM..."

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

kierowcow zespolow=team, suma punktow... troche glupio napisane :/ kiedys kiedys inaczej liczono punkty, ale ja juz nie pamietam jak to bylo...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

foxbat, 4 Lis 2008, 23:38

 

>licza sie tylko punkty...

 

No to proszę mi wskazać kolejność teamów w klasyfikacji konstruktorów:

 

1. Raikonen (Ferrari) - 50pkt

2. Hamilton (McLaren) - 50pkt

3. Kubica (BMW) - 50pkt

4. Kovaleinen (McLaren) - 50pkt

5. Heidfeld (BMW) - 50pkt

6. Massa (Ferrari) - 50pkt

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

parantulla

 

>1. Raikonen (Ferrari) - 50pkt

>2. Hamilton (McLaren) - 50pkt

>3. Kubica (BMW) - 50pkt

>4. Kovaleinen (McLaren) - 50pkt

>5. Heidfeld (BMW) - 50pkt

>6. Massa (Ferrari) - 50pkt

 

 

lepiej mi podaj kto tu wygral mistrza :)

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

1 Ferrari 172

2 McLaren-Mercedes 151

3 BMW Sauber 135

4 Renault 80

5 Toyota 56

6 STR-Ferrari 39

7 Red Bull-Renault 29

8 Williams-Toyota 26

9 Honda 14

10 Force India-Ferrari 0

11 Super Aguri-Honda 0

 

 

Driver Nationality Team Points

1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 98

2 Felipe Massa Brazilian Ferrari 97

3 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 75

4 Robert Kubica Polish BMW Sauber 75

5 Fernando Alonso Spanish Renault 61

6 Nick Heidfeld German BMW Sauber 60

7 Heikki Kovalainen Finnish McLaren-Mercedes 53

8 Sebastian Vettel German STR-Ferrari 35

9 Jarno Trulli Italian Toyota 31

10 Timo Glock German Toyota 25

11 Mark Webber Australian Red Bull-Renault 21

12 Nelsinho Piquet Brazilian Renault 19

13 Nico Rosberg German Williams-Toyota 17

14 Rubens Barrichello Brazilian Honda 11

15 Kazuki Nakajima Japanese Williams-Toyota 9

16 David Coulthard British Red Bull-Renault 8

17 Sebastien Bourdais French STR-Ferrari 4

18 Jenson Button British Honda 3

19 Giancarlo Fisichella Italian Force India-Ferrari 0

20 Adrian Sutil German Force India-Ferrari 0

21 Takuma Sato Japanese Super Aguri-Honda 0

22 Anthony Davidson British Super Aguri-Honda 0

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Hehe, tak w sumie, to to, że oni w tym FIA tak się okopują i skrywają informacje, jest zwykłym skur...syństwem. Potrzebny tam jest jakiś Wildstein albo Ziobro, oni by z nimi zrobili porządek.

wasylak, 4 Lis 2008, 23:45

 

>Heidfelda, jak widać, to nie uratowało...

 

...bo dał ciała w Brazylii

 

>a Kubicę mogło, i zrobiło by...

 

...ale kto mógłby przypuszczać, że tak się potoczą wypadki w Brazylii

 

>No i 3 miejsce Kubicy było

>ważniejsze, niż 5 Heidfelda.

 

Chyba jednak niekoniecznie, skoro postanowili zaryzykować i połóżyć na szali 3 miejsce Kubicy albo 2 miejsce zespołu. Szanse były porównywalne, bo nikt nie mógł przewidzieć jak w Brazylii pojedzie Raikonnen i czy ten jeden punkt (Heidfelda) wystarczy do obrony 3 miejsca Kubicy.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

foxbat, 4 Lis 2008, 23:47

 

>parantulla

>

>>1. Raikonen (Ferrari) - 50pkt

>>2. Hamilton (McLaren) - 50pkt

>>3. Kubica (BMW) - 50pkt

>>4. Kovaleinen (McLaren) - 50pkt

>>5. Heidfeld (BMW) - 50pkt

>>6. Massa (Ferrari) - 50pkt

>

>

>lepiej mi podaj kto tu wygral mistrza :)

 

No mistrza wygrywa ten, który zdobył więcej zwycięstw, drugich miejsc, trzecich i tak dalej, ale to dalej nijak się nie przekłada na konstruktorów jesli przyjąć, że liczą tylko punkty kierowców, bo z samych punktów nic nie wynika :)

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

wasylak, 4 Lis 2008, 23:53

 

>A Heidfelda ten jeden punkt by nie uratyował. Alonso miał więcej- zwycięstw:)

 

Ale nic nie stało na przeszkodzie, żeby Heidfeld dojechał na przykład trzeci, a Alonso piąty :) Wtedy liczba zwycięstw przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie i Heidfeld broni piąte miejsce własnie "tym" jednym punkcikiem...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No właśnie, Alonso...namiesza w przyszłym sezonie, oj namiesza.

Jedno jest pewne, i tego nikt, przy żadnym punkcie widzenia, nie jest w stanie zaprzeczyć- BMW końcówkę sezonu zawaliło totalnie. Nic ich nie usprawiedliwia. A Kubica? Tak sobie myślę- czy chłopaka nie miał spadku formy? W ostatnim wyścigu, w kilku momentach, dziwnie się zachowywał...

parantulla, 5 Lis 2008, 00:00

 

>Ale nic nie stało na przeszkodzie, żeby Heidfeld dojechał na przykład trzeci, a Alonso piąty :)

>Wtedy liczba zwycięstw przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie i Heidfeld broni piąte miejsce własnie

>"tym" jednym punkcikiem...

 

Ale logicznie patrząc Heidfeld nie miał żadnych szans na 3cie miejsce. Popatrz na jego wyniki. 3 miejce to by był niespodziewany sukces niemca podczas gdy 5-te dla Alonso to w ostatnich wyścigach normalka. A KAŻDY wiedział że w Brazylii rządzi ferrari i niespodzianką było że Raikkonen zajął 3 a nie drugie miejsce. Wszyscy się spodziewali 1 i 2 miejsca dla ferrari bo taka jest charakterystyka toru i na nim ferrari po prostu wygrywa. Kubica po wyścigu dobrze przewidział że tego właśnie 1 punktu mu zabraknie.

hehe :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

wasylak, 5 Lis 2008, 08:48

 

>Jedno jest pewne, i tego nikt, przy żadnym punkcie widzenia, nie jest w stanie zaprzeczyć- BMW

>końcówkę sezonu zawaliło totalnie. Nic ich nie usprawiedliwia. A Kubica? Tak sobie myślę- czy

>chłopaka nie miał spadku formy? W ostatnim wyścigu, w kilku momentach, dziwnie się zachowywał...

 

...tak jakby na siłę chciał pokazać jak BARDZO mu tego jednego punktu zabraknie? Ja odniosłem właśnie takie wrażenie już na samym początku, podczas tych szopek ze startem na oponach innych niż wszyscy, a wleczenie się na samym końcu stawki po to, żeby po zdublowaniu wyprzedzić Hamiltona, to co to miało być jak nie: UMIEM SZYBKO JEŹDZIĆ ALE DZISIAJ AKURAT MI SIĘ NIE CHCE...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Kubek, 5 Lis 2008, 09:25

 

>Kubica po wyścigu dobrze przewidział że tego właśnie 1

>punktu mu zabraknie.

 

Trochę szkoda, że nie przewidział jak należy pojechać kwalifikacje i wyścig, żeby tego punktu jednak nie zabrakło, bo dobrej pozycji startowej chyba się nie osiąga przesiadując w garażu przez większą część Q2? No chyba, że się siedzi w garażu Ferrari albo ja o czymś nie wiem...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

parantulla:

 

>...tak jakby na siłę chciał pokazać jak BARDZO mu tego jednego punktu zabraknie? Ja odniosłem

>właśnie takie wrażenie już na samym początku, podczas tych szopek ze startem na oponach innych niż

>wszyscy, a wleczenie się na samym końcu stawki po to, żeby po zdublowaniu wyprzedzić Hamiltona, to

>co to miało być jak nie: UMIEM SZYBKO JEŹDZIĆ ALE DZISIAJ AKURAT MI SIĘ NIE CHCE...

 

Źle się go ostatnio oglądało, żeby nie powiedzieć- fatalnie,

 

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...

"W sezonie 2009 wprowadzone zostaną nowe przepisy dotyczące aerodynamiki bolidów. Wszyscy spodziewają się wielkich zmian w wyglądzie bolidu, ale BMW Sauber zszokowało wszystkich!

 

Serwis GPUpdate zamieścił pierwsze zdjęcia z Barcelony, gdzie na torze Circuit de Catalunya odbywają się pierwsze tegoroczne testy. Na nadwoziu z sezonu 2008 zamontowano przednie oraz tylne skrzydło zgodne z nowymi przepisami, oraz całkowicie nowy "nos" bolidu. Efekt jest, trzeba przyznać, zadziwiający.

 

Czy tak będzie wyglądać bolid BMW w przyszłym sezonie? Z pewnością wprowadzone zostaną jeszcze zmiany, jednak ogólny kształt nadwozia będzie zbliżony do zaprezentowanego w Barcelonie. Bolidy będą musiały mieć nieco węższy tylny spojler oraz szersze przednie skrzydło. Ma to na celu umożliwienie kierowcom jazdę bliżej siebie, co ma pomóc w wyprzedzaniu."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-6358-100001183 1226920316_thumb.jpg

post-6358-100001184 1226920316_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

"Ma to na celu umożliwienie kierowcom jazdę bliżej siebie, co ma pomóc w wyprzedzaniu."

 

Ci jak zwykle błyszczą pomysłowością...

Skoro już dzisiaj praktycznie przy każdym, nawet minimalnym "kontakcie" odpada albo przynajmniej zostaje poważnie uszkodzone przednie skrzydło, to jakim cudem nowe jeszcze szersze ma umożliwić "kierowcom jazdę bliżej siebie, co ma pomóc w wyprzedzaniu"?

No chyba że zmiany dotyczyć będą również szerokości toru, ale na to się raczej nie zanosi, więc?

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

W przypadku Kubicy przyszły sezon, jeśli BMW nie dokona rewolucyjnych zmian w pojeździe, będzie raczej kiepski. KERS jeszcze bardziej pogorszy możliwość wyważenia wozu Kubicy, co już w było słabą stroną BMW. Na razie stawiam tezę, że Robert jest bez szans next season, i z takim nastawieniem oczekuję marca...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.