Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

parantulla, 15 Kwi 2009, 20:03

>Wydaje mi się, że z technicznego punktu widzenia, dla doświadczonych zespołów, delikatne

>przeprojektowanie budy i doklejenie dyfuzora

 

Parantula, Ty jednak naprawdę przerażasz niewiedzą w temacie. Weź doklej sobie piątą klepkę.

parantulla

 

>Wydaje mi się, że z technicznego punktu widzenia, dla doświadczonych zespołów, delikatne >przeprojektowanie budy i doklejenie dyfuzora, to pierdnięcie w rajtuzy jest, a cały ten krzyk był >tylko po to, żeby spotęgować wrażenie, które miało mieć wpływ na decyzję FIA.

 

no niestety, McGyver teraz zajmuje sie lampucerami nie dyfuzorami, dlatego to juz nie jest takie proste :D

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

niestety przy szybkosci powyzej 200 aerodynamika znaczy wiecej niz wszystko to co wam sie kojarzy z przyczepnoscia waszego samochodu

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

gg, 15 Kwi 2009, 22:24

 

>Parantula, Ty jednak naprawdę przerażasz niewiedzą w temacie.

 

No, za to Ty porażasz wiedzą w temacie.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Kubica skorzysta z KERS w Szanghaju!

 

wp.pl | 2009.04.16 09:06

 

- KERS niesie za sobą pewne minusy dla cięższych kierowców. Problemy polegają na optymalnym rozłożeniu ciężaru w bolidzie. Mamy jednak nadzieję, że już niedługo użyjemy tego systemu także w bolidzie Roberta - powiedział niedawno Mario Theissen. Wszystko wskazuje na to, że już w Chinach Kubica może mieć taką szansę.

 

- KERS daje przewagę wtedy, gdy chcesz kogoś wyprzedzić lub obronić pozycję. A już na pewno na starcie - uważa Kubica.

 

Okazuje się, że system KERS zostanie zamontowany w bolidzie Roberta Kubicy już podczas piątkowych treningów! Tor w Chinach składa się bowiem z kilku długich prostych, wiec korzystanie z dodatkowej mocy może się okazać kluczowe.

 

- Musimy przetestować to rozwiązanie i zobaczyć jakie będą efekty - przyznał Kubica w czwartek. - W Malezji i Australi, przynajmniej w przypadku naszego zespołu, KERS dawał przewagę. Oczywiście w moim przypadku zamontowanie KERS niesie ze sobą pewne niedogodności, jednak mam nadzieję że w przypadku GP Chin zyski będą większe od strat - powiedział polski kierowca.

 

Kubica przyznał, że zamontowanie KERS w jego bolidzie wpłynie negatywnie na wyważenie całej maszyny, dlatego wszystko zależeć będzie od wyników piątkowych treningów. - Balans bolidu jest naszym problemem. Zobaczymy, dużo zależeć będzie od balansu oraz przyczepności - dodał Kubica.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

17 Kwietnia (4:00 - 5:30): Trening 1

17 Kwietnia (8:00 - 9:30): Trening 2

18 Kwietnia (6:00 - 7:00): Trening 3

18 Kwietnia (8:00): Kwalifikacje

19 Kwietnia (9:00): Wyścig

 

Ok. 11, wręczenie medali, Robert Kubica: złoto.

Wszystko rozstrzyga się na ostatniej prostej- Kubica traci kilka metrów do rywala, ale włącza kers i wysuwa się na prowadzenie!!!!!!!!

Od jutra do niedzieli będę towarzyszył spotkaniom, w którym udział wezmą poważni biznesmeni z Niemiec (ja jako tłumacz i asystent polskiej strony- żeby nie było, żem też biznesmen) i będzie pewnie okazja, żeby pogadać o F1. Oczywiście, będzie trzeba zapytać- jak oni całą tę sytuację z rywalizacją Kubica-Heidfeld widzą :))

Tylko Kubica może zagrozić Brawn GP?

 

Gazeta Wyborcza | 2009.04.16

 

Mówi się, że wszystkie zespoły już mają gotowe nowe dyfuzory, choć pokażą je najwcześniej w GP Bahrajnu za dziesięć dni lub w majowym GP Hiszpanii w Barcelonie. Kubica ma mieć w Europie lżejszy samochód, w którym będzie mógł zamontować inny osławiony gadżet F1 - system odzyskiwania energii KERS.

 

Czy to mu pomoże w walce o punkty? Autorytet w F1 James Allen pisze w swoim blogu, że spodziewa się po Kubicy wielkiego przyspieszenia od piątego wyścigu sezonu - Barcelony, kiedy Polak będzie miał i dyfuzor, i KERS, i lżejszy samochód. "W końcu był jedynym kierowcą, który mocno przycisnął Bandę Dyfuzorów w Grand Prix Australii" - argumentuje Allen.

 

Sytuację Kubicy ratuje to, że kierowcy zespołów z dyfuzorami nie są geniuszami. Kazuki Nakajima z Williamsa nadal sieje spustoszenie na torze, jego koledze Nico Rosbergowi zawsze coś na torze przeszkadza, średni są i inni - Jarno Trulli i Timo Glock z Toyoty. Nawet Rubens Barrichello i Button z Brawna, co pokazał zeszły sezon, mierny w ich wykonaniu. Jednak technologiczna przewaga powoduje, że także w niedzielę w Chinach będą rządzić.

 

O ile nie stanie się coś nieprzewidywalnego - w takich sytuacjach skazani na porażkę kierowcy modlą się o deszcz. Najwyraźniej nie tylko FIA, ale i niebo nie jest po ich stronie - w Szanghaju ulewy raczej nie będzie.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No niestety można się było tego spodziewać. Dopóki Kubica nie dostanie auta z dyfuzorami to kicha. Będzie walczył z całych sił pewnie jak zawsze, wszyscy będą go chwalić a i tak skończy w czarnej dupie.

Teraz tylko czekam na informacje z bmw że projektują już bolid na 2010.

wasylak, 17 Kwi 2009, 09:31

 

>Pierwszy trening- dyfuzory górą.

 

Drugi trening - Brawn górą jak zwykle.

Hamilton już nie tak dobrze jak w 1 treningu - tym razem dopiero 13-ty więc nie do końca to sprawa dyfuzorka.

Mam nadzieję że Kubica i Heidfeld znowu testowali przejechanie dużej ilości okrążeń bo są jak zawsze w piątek na końcu stawki.

Drugi trening:

 

Times

01 J. Button Brawn GP 1:35.679 35 laps

02 N. Rosberg Williams 1:35.704 36 laps

03 R. Barrichello Brawn GP 1:35.881 35 laps

04 M. Webber Red Bull 1:36.105 32 laps

05 S. Vettel Red Bull 1:36.167 22 laps

06 J. Trulli Toyota 1:36.217 42 laps

07 K. Nakajima Williams 1:36.377 32 laps

08 T. Glock Toyota 1:36.548 40 laps

09 H. Kovalainen McLaren 1:36.674 34 laps

10 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:36.800 34 laps

11 A. Sutil Force India F1 1:36.829 30 laps

12 F. Massa Ferrari 1:36.847 34 laps

13 L. Hamilton McLaren 1:36.941 28 laps

14 K. Räikkönen Ferrari 1:37.054 33 laps

15 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:37.219 34 laps

16 N. Piquet jr. Renault 1:37.273 36 laps

17 R. Kubica BMW 1:37.491 34 laps

18 N. Heidfeld BMW 1:37.544 28 laps

19 F. Alonso Renault 1:37.638 28 laps

20 G. Fisichella Force India F1 1:37.750 31 laps

Theissen: Robert jest na krawędzi

 

wp.pl | 2009.04.17

 

- Robert jest na krawędzi. W jego przypadku korzyści płynące ze stosowania KERS są plus minus żadne - przyznał podczas oficjalnej konferencji FIA Mario Theissen, szef BMW Sauber.

 

- Robert po raz pierwszy tym sezonie jeździł bolidem wyposażonym w KERS i znajduje się na krawędzi. Nick przy swojej wadze zyskuje dzięki KERS przewagę. W przypadku Roberta różnice są praktycznie żadne - przyznał Theissen.

 

- Pozostaje więc przewaga taktyczna. Dotychczas uważaliśmy, że KERS nie będzie dawał Robertowi przewagi. Teraz mamy dużo danych które musimy przeanalizować i na tej podstawie podejmiemy dalsze decyzje - powiedział Theissen. Podczas GP Australii oraz GP Malezji wyraźnie było widać, że KERS spełnia bardzo istotną rolę na starcie wyścigu. To może się okazać decydującym argumentem przemawiającym za zostawieniem KERS w bolidzie polskiego kierowcy.

 

- Jesteśmy w stanie zamontować lub wymontować całe urządzenie w ciągu kilku godzin. Obie opcje są więc możliwe - powiedział szef BMW Sauber.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No i proszę... okazuje się, że jednak można bez dyfuzorów i bez KERS?

BrawnGP "dopiero" 4 i 5 miejsce, za dwoma Red Bullami i Renault, he he :)

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Niedobrze?

Fatalnie raczej.

Poprzedni sezon przesrali, bo niby nad nowym autem pracowali.

Zaraz minie rok czasu od tamtych szumnych zapowiedzi (walka o mistrzostwo świata w 2009 roku)

a Dr.Mario & Co najwyraźniej są głęboko w czarnej dupie.

Zajmują się jakimiś bzdetami (KERS) które nic nie dają i płaczą nad dyfuzorami konkurencji,

a tymczasem RedBull raz za razem udowadnia, że nie potrzebuje ani jednego, ani drugiego, żeby nawiązać równorzędną walkę z BrawnGP, a nawet skopać im tyłki jak na przykład dzisiaj w kwalifikacjach.

BMW dalej stęka, jęczy i kombinuje jak koń pod górę... a karawana jedzie dalej. Jeszcze ze dwa GP w ich wykonaniu i chyba faktycznie znowu usłyszymy bajeczkę o pracy nad bolidem na rok 2010

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

cytat: "– Było dosyć trudno – przyznał nasz zawodnik. – Miałem pewne problemy z miękkimi oponami a ponadto straciłem kontrolę nad samochodem hamując do zakrętu numer 12, co kosztowało mnie dużą stratę czasową i tak to się stało.

 

Polak potwierdził, że w Chinach ekipa BMW Sauber ma spore problemy z dostrojeniem bolidu, ale uważa, że w jutrzejszym wyścigu powinno być lepiej. – Nasze tempo w trybie wyścigowym nie jest tak złe, jak w kwalifikacjach, ale za dobre też nie jest, więc ogólnie mamy problemy – stwierdził Kubica."

Zamiast opowiadać pierdoły (niby o co można walczyć z końca stawki w powolnym BMW?) niech lepiej założą na dobicie ten motor z Australii i sobie tylko odfajkują start w kalendarzu. Przynajmniej jakiś pożytek z tego będzie (jeden nowy silnik w zapasie) a nawet jak za karę przesuną Kubicę na sam koniec, to i tak dla niego już żadna różnica czy wystartuje jutro z ostatniej linii, czy z przedostatniej...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No niestety Ferrari lepsze od BMW.

Cha,cha,cha.Szkoda,że nie przegrali z Force India.

Mieli szansę w czasie deszczu:)).

Kto komentuje te wyścigi????

Większą szansę mieli by bez przeciwników.

vinylec, 19 Kwi 2009, 11:05

 

>No niestety Ferrari lepsze od BMW.

>Cha,cha,cha.Szkoda,że nie przegrali z Force India.

>Mieli szansę w czasie deszczu:)).

>Kto komentuje te wyścigi????

>Większą szansę mieli by bez przeciwników.

 

Zal bo Kubica nie wygrywa? Koniec kibicowania? Czy moze zostaniesz fanem Brown'a?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.