Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

>Smuce sie ze nie ma Todt'a i Brawn'a, a i na "dziadka miśka" byloby milo popatrzec, To mnie smuci.

>

>Co do zakazu tankowania dla mnie tak samo trafiony pomysl jak zakaz zmiany opon. Ciekawe jak czesto

>bolidy beda parkowaly na poboczu w powodu braku paliwa. A czkolwiek ciekawa bedzie walka kto

>zaoszczedzi opony i kto bedzie w stanie lepiej jechac na zuzytych oponach.

 

A widzisz ;) Jednak Brawn większym specem od Thiessena ;).

 

Co do opon to niezupełnie bo nie będzie chyba zakazu, chodzi o zakaz tankowania w pit i oszczędnościach na tych chyba szybkich maszynach do tankowania całego baku w 10 sekund. Natomiast największa pomyłka to jest to że opony nie będą mogły być dogrzewane. Skoro w bahrajnie opony twarde nie miały dobrej przyczepności przez 3 okrążenia mimo dogrzewania to co się będzie działo jak będą totalnie zimne ? Paranoja. Oszczędzą na kocach a ile będą musiały zespoły wydać na remont rozpieprzonego o bandę bolidu ??

wasylak, 30 Kwi 2009, 18:19

 

>Niezłe jaja...

>W ogóle- większe baki, zimne opony...co by tu jeszcze?

 

 

"W sezonie 2010 na starcie Grand Prix będzie mogło stanąć 26 bolidów. Dotychczasowy limit wynoszący dwie maszyny mniej został przez FIA podczas posiedzenia w Paryżu oficjalnie zwiększony.

 

Wprowadzenie limitu budżetów w sezonie 2010 sprawiło, że kilka nowych ekip może dołączyć do cyklu Grand Prix. W przyszłym roku do obecnych dziesięciu ekip będą mogły dołączyć trzy kolejne. Może się wiec okazać, że o miejsce w F1 rozegra się prawdziwa walka! Już teraz zainteresowanie startem w F1 wyraziły USF1/USGPE, Prodrive, iSport oraz Lola.

 

Dodatkową zachętą dla nowych ekip ma być obietnica wsparcie finansowego, złożona przez Berniego Ecclestone'a. Każda nowa ekipa otrzyma od Formula One Management 10 milionów dolarów, a także przed każdym wyścigiem darmowy transport dwóch bolidów oraz 10 ton sprzętu. Dodatkowo każdy nowy zespól otrzyma od Ecclestone'a 20 darmowych biletów lotniczych w klasie ekonomicznej na każdy wyścig rozgrywany poza Europą.

 

Zgłoszenia nowych ekip, które będą chciały rywalizować w sezonie 2010, muszą wpłynąć do FIA w dniach 22-29 maja. 12. czerwca FIA oficjalnie ogłosi listę zespołów zatwierdzonych na sezon 2010. Kluczem, według którego FIA dokona wyboru będzie ocena możliwości finansowych oraz czysto sportowych zgłoszonych ekip. Miejsce w Formule 1 dostaną te trzy zespoły, które w największym stopniu spełnią oczekiwania FIA."

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Kubek, 30 Kwi 2009, 20:22

 

>A widzisz ;) Jednak Brawn większym specem od Thiessena ;).

 

Wymieniona trojka swietnie wspolpracowala w Ferrari:P Aczkolwiek Theissen tez cos z BMW zdzialal.

Jest dobry ale nie ma takiego geniuszu.

 

>Co do opon to niezupełnie bo nie będzie chyba zakazu, chodzi o zakaz tankowania w pit i

>oszczędnościach na tych chyba szybkich maszynach do tankowania całego baku w 10 sekund. Natomiast

>największa pomyłka to jest to że opony nie będą mogły być dogrzewane.

 

Pamietasz jak Hamilton w chinak przy zjezdzie do pitstopu zaparkowal na zwirku bo zajechal opony i nie byl w stanie wymanewrowac na zjezdzie do pitstopu? Chodzi mi o takie sytuacje.

 

Bedzie mozna zmieniac opony ale kazdy bedzie moment zmiany odwlekal zeby jechac sprzodu a nie meczyc sie w srodku stawki. W obecnych wyscigach zjazdy podyktowane sa tankowaniem a nie zmiana opon.

- Nie planowaliśmy zmian w trakcie zamorskiej części sezonu przede wszystkim dlatego, że nie mieliśmy ich gdzie przetestować. Wygląda na to, że nasze podejście było złe. Ale poczekajmy jeszcze kilka wyścigów - powiedział Mario Theissen.

 

 

Czyli na gp brazylii będą nowe elementy ;)

>Pamietasz jak Hamilton w chinak przy zjezdzie do pitstopu zaparkowal na zwirku bo zajechal opony i

>nie byl w stanie wymanewrowac na zjezdzie do pitstopu? Chodzi mi o takie sytuacje.

 

Mi się wydaje że troszkę teraz będzie inaczej. Hamilton zwlekał do końca bo im mniej paliwa w baku tym szybciej się jedzie - wiadomo. Zwlekając ze zjazdem do boksów zyskiwał na czasie bo jechał coraz lżejszym bolidem.

A teraz - nie wiem. Wydaje mi się że FIA swoim ruchem wyeliminowało całkowicie element strategii w f1. Teraz wydaje mi się że każdy zespół na wstępie będzie ładował twarde opony które przy cięższym bolidzie będą się zużywały wolniej niż miękka mieszanka.

No jak tam Panowie nastroje przed jutrzejszymi treningami?

Będzie dobrze?

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No ciekawe...

Tyle co wykukałem na migawkach z garażu BMW, to jakieś dodatkowe lotki na przednim skrzydle i "kołpaki" na felgach, reszta bryki stoi jeszcze zakryta szmatami...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Już coś musieli "poprawić" i "ulepszyć"

Po drugim treningu Kubica 16, Heidfeld 17...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mozna sie poplakac ze smiechu:D niestety FOM szybko usuwa filmik;/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ogólnie nie jest źle.

Ostatni trening Kubica zakończył na 5 miejscu, a Heidfeld na bandzie ;)

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Ogladalem na VHS po pracy i Q1, Q2 i tylko mysle jakie komentarze beda na forum:

"Renesans Kubicy" "Kubica powstal niczym feniks z popiolu" obejzalem Q3 i lipa:D:D:D:D

 

Szkoda Kimiego;/pewnie misiek pogrzebal przy bolidzie;) Moze Massa z koncu punkty zdobedzie:D

Tench - patriotą to Ty nie jesteś; najlepiej powiedzieć, że misiek pogrzebał w bryce u Raikonena; ja po poprzednim sezonie i tych kilku GP 2009 smiem twierdzić, że w 2007 r. sie Kimniemu przyfarciło, a nie wygrał mistrzostwo; poogladaj swój team troszke dłużej i dopiero później pisz; internet5 jest fajny, ale wszystkiego z niego się nie dowiesz; też lubię Ferrari, tak po prostu, jak parę innych marek w różnych dziedzinach, ale aktualnie (i nie tylko) obaj ich kierowcy dołują, mając na uwadze oczywiście potencjał SF, jako firmy; pozdrawiam Great Southern Land:)

:) Przyfarcilo to sie Alonso w 2006 jak Miskowi wybuchl silnik.

Do dzisiaj dziwie sie ze mechanik zostal wywalony z pracy bo w kole Renault odkrecila sie nakretka.

Przypomnij gdzie to bylo bo nie pamietam;/ Belgia? Francja czy Wegry?

 

W zeszlym sezonie przez kilka sekund Massa mial farta jak Hamiltona Vettel wyprzedzil, kilka sekund po tym gdy Trulli lub Glock(nie pamietam) przepuscil stawke to Hamilton mial szczescie.

Nie zapominaj o Farcie Kubicy w Kanadzie jak Hamilton wjechal w Raikkonena:)

Kazdy ma troche wiecej farta lub troche mniej.

 

Co do tego ze Misiek pogrzebal to oczywiscie zart, obaj Panowie raczej sie nie kochaja.

Kimi spytany co robil podczas pozegnania Schumachera na tej imprezie z Pele(mial juz kontrakt z Ferrari) odpowiedzial mniej wiecej ze sral w kiblu:)

 

Od dziecka wielbie samochody drogowe Ferrari a sympatia do Scuderi wyplynela z tejze fascynacji:)

Obecnosc Kubicy w F1 nie skazuje mnie na bycie jego fanem... Nie jestem tez antyfanem, tylko smiesza mnie zmiany preferencji kibicowania na tym forum:)

A co do 2007 to Kimi nie mial farta, Hamilton stracil tytul przez wlasne bledy, na wlasne zyczenie Chocby zjazd do pitstopu podczas Gp Chin gdzie Hamilton zaparkowal na zwirku tuz przed pitsopami, nie zapominaj o wkladzie inzynierow Ferrari w dobra forme McLarena w tamtym sezonie...

 

Pozdrawiam:)

-> Tench

 

taktyka Ferrari w sezonie 2008 oraz obecnym to jest jakiś żart. Kierowcy też nie są ani najwyższych lotów, ani w wielkiej formie.

 

Najlepsze lata Kimi'ego to IMO duet z Montoy'ą w McLarenie, 2007 był niezły, ale tak jak napisałeś Hamilton pomógł. Obawiam się, że gdyby McLaren postawił wtedy na solidniejszego i lepszego Al(f)onso, to mieliby mistrza świata.

 

W tym roku Ferrari może jeszcze trochę namieszać, jednak technicznie są już na tyle za Brawn GP oraz Red Bull'em, że trudno będzie coś zrobić. Brawn ma na dodatek bardzo bogatego sponsora, mowa o R.Bransonie. Red Bull też biedną stajnią nie jest, a kto wie czy A.Newey nie jest właśnie u szczytu swych możliwości zawodowych. Zobaczymy co pokaże samochód Red Bull'a w wersji z podwójnym dyfuzorem.

 

Zmiany sił w F1 następowały i następują. Pierwszy sezon, który oglądałem to 1987 i wspaniała walka Mansell'a z Piquet'em. Wydawało się, że Williams będzie rządzić przez następny rok, ale zmiana w przepisach, zmiany konstrukcyjne i nagle z najlepszym samochodem sezon zdominował McLaren. 2 lata później był chwilowy powrót Ferrari, potem mistrzostwo Mansell'a i Prosta, na chyba najlepszym w historii samochodzie F1 (przygotował go Newey). Potem zmiany warty następowały cyklicznie - Williams/Benneton -> McLaren -> Ferrari -> Renault -> McLaren/Ferrari, gdyby dziś siłami przewodzącymi w F1 miały się stać Brawn GP oraz Red Bull to bym się ucieszył, coś się zacznie dziać, arogancja Ferrari i McLarena zostaną poskromione i okaże się, że Button, Weber i Vettel nie są kierowcami gorszymi niż Massa czy Raikkonen, a może są i lepsi. Uważam zresztą, że Vettel jest najciekawszym obecnie kierowcą w F1.

 

Pozdrowienia

"- Podczas przygotowań do ostatniego wyjazdu na tor w trzeciej fazie czasówki zespół popełnił błąd przy zakładaniu opon - przyznał szef BMW Sauber, Mario Theissen."

 

Ten zespół jest zaprzeczeniem profesjonalizmu...może ten zespół to chińska podróbka BMW Sauber.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.