Skocz do zawartości
IGNORED

serwis/Audioklan


Leszek

Rekomendowane odpowiedzi

Tk, wykorzystaj wyszukiwarkę - w ten sposób będziesz wiedział o guttenie naprawdę sporo. A o Tk, to co, mam zadzwonić i spytać się kto zacz zo55.neoplus.adsl.tpnet.pl? Bo jako Tk to i ja mogę za chwilę napisać, a jako gutten - nie (zablokowane).

  • 1 rok później...

Witam!

 

Mam praktycznie identyczny problem, co zalozyciel watku. Wyslalem moje Kossy Portapro do serwisu Audio Klanu (trzeszczala lewa sluchawka przy niskich tonach). Sluchawki wrocily szybko, bo po 5 dniach, ale... poza wymieniona sluchawka i gabkami wymieniono takze kabel i jack'a. Kabel jest nieco cienszy i mniej elastyczny, natomiast jack zamiast zlotego jest srebrny.

 

Prosze Was o opinie, czy warto robic serwisowi z tego powodu awanture przez telefon (mieszkam daleko od Warszawy) i wysylac ponownie sluchawki, czy po prostu dac sobie spokoj. Nie jestem typowym audiofilem, ale sadze, ze wydajac spora jak na moje warunki kase na sluchawki i wysylajac je do naprawy w ramach gwarancji (rok mija w piatek) mam prawo zadac wymiany czesci jesli nie na takie same, to przynajmniej tej samej klasy.

 

Pozdrawiam,

 

Wojtek

ja bym nie darował!Pan z serwisu(ten od słuchawek) nie widzi różnicy czy przewód jest cienki czy gruby czy jack jest niklowany czy złoty!Dla mnie to on może nie widzieć różnicy!Wymieniony przewód ma byc taki jak w oryginale a nie odzyskany z innych słuchawek.

I jeszcze jedno do słuchawek Sporta Pro wymieniono mi przewód a jakże jack pozłacany,przewód gruby tylko długość 3 m!!!Do sprzetu przenośnego jak znalazł!Żeby go sobie zacisnąć na szyji z rozpaczy na głupotą ludzką :O)AAAAżżżż...ręce opadają :O)

kurcze, szkoda mi sie rozstawac znowu z moimi sluchawkami, ale jutro dzwonie do AudioKlanu i wysylam je ponownie. Jest duze prawdopodobienstwo, ze robia takie rzeczy masowo, liczac na to, ze ktos nie zauwazy, albo machnie na to reka. Zreszta sadze, ze kabel byl w porzadku i nie bylo potrzeby, zeby go wymieniac (choc tutaj pewnosci nie mam).

 

niestety prawda jest taka, ze duza czesc serwisow w Polsce dziala nierzetelnie i nie mam tu tylko na mysli serwisow sprzetu audio, ale tez np. te od telefonow komorkowych (ktore znam duzo lepiej). Najlepsza jest w takiej sytuacji konkurencja, dlatego zaluje ze akurat Koss ma tylko jeden autoryzowany serwis w PL.

 

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

Opublikowano · Ukryte przez Fr@ntz, 26 Czerwca 2011 - brak kultury i ataki personalne
Ukryte przez Fr@ntz, 26 Czerwca 2011 - brak kultury i ataki personalne

To samo jest w Polpaku - banda niekompetentnych kretynów, na dodatek oszustów.....szkoda słów :-(

  • 6 lat później...
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.